Feedback
I.D.: 24034025

Determinarea valorii estimate a "Achizitia serviciului de paza si transport valori, precum si monitorizare sisteme de alarmare antiefractie si interventie rapida, cu agenti inarmati, precum si eliminarea disfunctionalitatilor echipamentelor tehnice, cu schimbare de piese.”

Data publicarii
20.11.17 Exista 182.315 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79713000-5
Termenul limita pentru depunere:
04.12.17
 
 
Locul realizarii:
Constanţa
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Transportul si paza valorilor se realizeaza, zilnic, în zilele lucratoare, de la sediile Primariei Municipiului Constan?a, la Casieria Centrala a achizitorului, ulterior la Trezoreria Municipiului Constanta si retur, folosind autovehicule blindate, pe traseele prestabilite. Loca?iile institutiei, de unde se vor colecta valorile, sunt urmatoarele: 1. City Park Mall - b-dul Alexandru Lapu?neanu nr.116 C, etaj 2, Mun. Constan?...
Transportul si paza valorilor se realizeaza, zilnic, în zilele lucratoare, de la sediile Primariei Municipiului Constan?a, la Casieria Centrala a achizitorului, ulterior la Trezoreria Municipiului Constanta si retur, folosind autovehicule blindate, pe traseele prestabilite. Loca?iile institutiei, de unde se vor colecta valorile, sunt urmatoarele: 1. City Park Mall - b-dul Alexandru Lapu?neanu nr.116 C, etaj 2, Mun. Constan?a 2. Casa Casatoriilor - str. Mihai Eminescu, nr.20, Mun. Constan?a; 3. Administra?ie Cimitire - str. Baraganului, nr. 2-4, Mun. Constan?a 4. Parcarea Verde, din zona Spitalului Clinic Jude?ean Constan?a, în momentul când se va achizi?iona serviciul de încasare a taxei. 5. Suplimentar, în func?ie de necesita?ile achizitorului, se vor transporta valori ?i la o alta loca?ie, în baza ordinului de lucru transmis de achizitor, pe traseele prestabilite. Serviciul de monitorizare sisteme de alarmare antiefrac?ie ?i interven?ie rapida se realizeaza cu autovehicule special amenajate, cu minim 2 agen?i de securitate, din cadrul unei societa?i specializate de paza ?i protec?ie, dota?i cu arme de foc, în condi?iile legii, cu bastoane din cauciuc sau tip tomfe ?i spray-uri iritant lacrimogene. Serviciul se va realiza în program permanent, pentru urmatoarele loca?ii: 1. Sediul din str. Amzacea, nr. 13 - de?ine 2 sisteme de alarmare antiefrac?ie; 2. Casierie, sediu bd. Tomis, nr. 51; 3. Arhiva din str. Plevnei, Nr. 4; 4. Casierie sediu City Park Mall, b-dul Alexandru Lapu?neanu nr.116 C, etaj 2; 5. Casierie sediu str. Baraganului 2-4; 6. Arhiva din b-dul 1 Mai; 7. Arhiva din str. Gh. Lazar, Nr. 5A; 8. Casa Casatoriilor, str. M. Eminescu, nr. 20. Obliga?iile prestatorului cu privire la serviciul monitorizare sisteme antiefrac?ie si interven?ie cu agen?i înarma?i sunt: - sa de?ina minim 3 echipaje de interventie specializate (minim trei autoturisme), formate din minim 2 agen?i de securitate dota?i cu arma de foc ?i muni?ie aferenta, cu bastoane de cauciuc sau tip tomfe, spray-uri iritant-lacrimogene, uniforme de serviciu cu însemnele distinctive ale societa?ii de paza, mijloace de protec?ie individuala (veste antiglont etc.) ?i ecusoane de identificare cu fotografie; - sa instaleze fara nici un cost dispozitivele necesare conectarii sistemelor de alarme existente la dispecerat, în vederea monitorizarii (GPRS, butoane panica, senzori etc.), aceste dotari ramânând în custodia beneficiarului, pe toata perioada derularii contractului; - sa mute dispozitivele de monitorizare fara costuri suplimentare, în cazul mutarii casieriei într-un alt sediu; - sa asigure monitorizarea permanenta ?i mentenan?a periodica a sistemului de securitate antiefrac?ie al obiectivului beneficiarului, prin conectarea GPRS la dispeceratul Prestatorului; - prin mentenan?a periodica se în?elege: - examinarea aspectului exterior ?i interior a tuturor componentelor; - verificarea starii tehnice a tuturor acumulatorilor; - verificarea individuala a fiecarui detector, buton, etc. - sa asigure interven?iile tehnice pentru eliminarea disfunc?ionalita?ilor echipamentelor tehnice, cu schimbare de piese; - sa monitorizeze permanent ?i sa intervina, în caz de nevoie, urmatoarele loca?ii: sediul din str. Amzacea, nr. 13, care de?ine 2 sisteme de alarmare antiefrac?ie ; sediul din b-dul Tomis, nr. 51; arhiva din str. Plevnei, nr. 4; casierie sediu City Park Mall; casierie sediu str. Baraganului, nr. 2-4; arhiva din b-dul 1 Mai; sediul din str. Ecaterina Varga; arhiva din str. Gh. Lazar, nr. 5A, Casa Casatoriilor, str. M. Eminescu, nr. 20. - sa intervina prompt în momentul declan?arii butonului de panica, timpul mediu de interven?ie este de 3-7 minute; - sa despagubeasca beneficiarul, în caz de daune materiale provocate în urma nerespectarii timpului de interven?ie men?ionat; - sa intervina rapid ?i în cazul solicitarii telefonice a beneficiarului, pentru prevenirea ?i stoparea unor evenimente, care ar putea produce distrugeri ?i pagube, sau chiar sa afecteze integritatea fizica, ori sa puna în pericol via?a persoanelor aflate în obiectivele men?ionate; - sa aiba punct de lucru/sediu permanent în municipiul Constan?a; - sa fie pe deplin responsabil pentru prestarea serviciilor. Totodata este raspunzator atât de siguran?a tuturor opera?iunilor ?i metodelor de prestare utilizate, cât ?i de calificarea personalului folosit, pe toata durata contractului;
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de elaborare documenta?ie tehnico-economica faza Studiu de fezabilitate (SF)/Documenta?ie de autorizare a lucrarilor de interven?ie (DALI), Proiect tehnnic (PT), detalii de execu?ie (DDE) având ca obiect „Construirea de Case de Tip Familial ?i reabilitarea de cladiri în vederea deschiderii unor centre de zi/de recuperare” - unita?i de asisten?a sociala ?i protec?ia copilului aflate în subordinea DGASPC Constan?a.  
Servicii de elaborare documenta?ie tehnico-economica faza Studiu de fezabilitate (SF)/Documenta?ie de autorizare a lucrarilor de interven?ie (DALI), Proiect tehnnic (PT), detalii de execu?ie (DDE) având ca obiect „Construirea de Case de Tip Familial ?i reabilitarea de cladiri în vederea deschiderii unor centre de zi/de recuperare” - unita?i de asisten?a sociala ?i protec?ia copilului aflate în subordinea DGASPC Constan?a. 09.01.18
determinarea valorii estimate privind achizitionarea de servicii în domeniul prevenirii si stingerii incendiilor (PSI) si servicii în domeniul situatiilor de urgenta (SU) 16.08.16
achizitia serviciului de paza si transport valori, precum si monitorizare sisteme de alarmare antiefractie si interventie rapida, cu agenti inarmati, precum si eliminarea disfunctionalitatilor echipamentelor tehnice, cu schimbare de piese 24.02.17
Determinarea valorii estimate a achizitiei serviciilor de formare profesionala a asistentului personal al persoanelor cu handicap grav. 21.04.17
ACORD CADRU DE FURNIZARE ENERGIE ELECTRICA AFERENT PERIOADEI 01.04.2018-31.12.2021 16.04.18
ACORD CADRU DE FURNIZARE ENERGIE ELECTRICA AFERENT PERIOADEI 01.04.2018-31.12.2021  
,,Achizitie Serviciu de centru apel pentru sistemul de bike-sharing din municipiul Constanta” 11.11.16
Primaria municipiului Constan?a inten?ioneaza sa achizi?ioneze produse de papetarie si hârtie necesara copiatoarelor, imprimantelor ?i faxurilor Cantitate necesara: 20.06.17
Achizi?ie de hârtie pentru copiatoarele, imprimantele ?i faxurile din Primaria municipiului Constan?a 06.04.17