Transportul si paza valorilor se realizeaza, zilnic, în zilele lucratoare, de la sediile Primariei Municipiului Constan?a, la Casieria Centrala a achizitorului, ulterior la Trezoreria Municipiului Constanta si retur, folosind autovehicule blindate, pe traseele prestabilite. Loca?iile institutiei, de unde se vor colecta valorile, sunt urmatoarele: 1. City Park Mall - b-dul Alexandru Lapu?neanu nr.116 C, etaj 2, Mun. Constan?...
Transportul si paza valorilor se realizeaza, zilnic, în zilele lucratoare, de la sediile Primariei Municipiului Constan?a, la Casieria Centrala a achizitorului, ulterior la Trezoreria Municipiului Constanta si retur, folosind autovehicule blindate, pe traseele prestabilite. Loca?iile institutiei, de unde se vor colecta valorile, sunt urmatoarele: 1. City Park Mall - b-dul Alexandru Lapu?neanu nr.116 C, etaj 2, Mun. Constan?a 2. Casa Casatoriilor - str. Mihai Eminescu, nr.20, Mun. Constan?a; 3. Administra?ie Cimitire - str. Baraganului, nr. 2-4, Mun. Constan?a 4. Parcarea Verde, din zona Spitalului Clinic Jude?ean Constan?a, în momentul când se va achizi?iona serviciul de încasare a taxei. 5. Suplimentar, în func?ie de necesita?ile achizitorului, se vor transporta valori ?i la o alta loca?ie, în baza ordinului de lucru transmis de achizitor, pe traseele prestabilite. Serviciul de monitorizare sisteme de alarmare antiefrac?ie ?i interven?ie rapida se realizeaza cu autovehicule special amenajate, cu minim 2 agen?i de securitate, din cadrul unei societa?i specializate de paza ?i protec?ie, dota?i cu arme de foc, în condi?iile legii, cu bastoane din cauciuc sau tip tomfe ?i spray-uri iritant lacrimogene. Serviciul se va realiza în program permanent, pentru urmatoarele loca?ii: 1. Sediul din str. Amzacea, nr. 13 - de?ine 2 sisteme de alarmare antiefrac?ie; 2. Casierie, sediu bd. Tomis, nr. 51; 3. Arhiva din str. Plevnei, Nr. 4; 4. Casierie sediu City Park Mall, b-dul Alexandru Lapu?neanu nr.116 C, etaj 2; 5. Casierie sediu str. Baraganului 2-4; 6. Arhiva din b-dul 1 Mai; 7. Arhiva din str. Gh. Lazar, Nr. 5A; 8. Casa Casatoriilor, str. M. Eminescu, nr. 20. Obliga?iile prestatorului cu privire la serviciul monitorizare sisteme antiefrac?ie si interven?ie cu agen?i înarma?i sunt: - sa de?ina minim 3 echipaje de interventie specializate (minim trei autoturisme), formate din minim 2 agen?i de securitate dota?i cu arma de foc ?i muni?ie aferenta, cu bastoane de cauciuc sau tip tomfe, spray-uri iritant-lacrimogene, uniforme de serviciu cu însemnele distinctive ale societa?ii de paza, mijloace de protec?ie individuala (veste antiglont etc.) ?i ecusoane de identificare cu fotografie; - sa instaleze fara nici un cost dispozitivele necesare conectarii sistemelor de alarme existente la dispecerat, în vederea monitorizarii (GPRS, butoane panica, senzori etc.), aceste dotari ramânând în custodia beneficiarului, pe toata perioada derularii contractului; - sa mute dispozitivele de monitorizare fara costuri suplimentare, în cazul mutarii casieriei într-un alt sediu; - sa asigure monitorizarea permanenta ?i mentenan?a periodica a sistemului de securitate antiefrac?ie al obiectivului beneficiarului, prin conectarea GPRS la dispeceratul Prestatorului; - prin mentenan?a periodica se în?elege: - examinarea aspectului exterior ?i interior a tuturor componentelor; - verificarea starii tehnice a tuturor acumulatorilor; - verificarea individuala a fiecarui detector, buton, etc. - sa asigure interven?iile tehnice pentru eliminarea disfunc?ionalita?ilor echipamentelor tehnice, cu schimbare de piese; - sa monitorizeze permanent ?i sa intervina, în caz de nevoie, urmatoarele loca?ii: sediul din str. Amzacea, nr. 13, care de?ine 2 sisteme de alarmare antiefrac?ie ; sediul din b-dul Tomis, nr. 51; arhiva din str. Plevnei, nr. 4; casierie sediu City Park Mall; casierie sediu str. Baraganului, nr. 2-4; arhiva din b-dul 1 Mai; sediul din str. Ecaterina Varga; arhiva din str. Gh. Lazar, nr. 5A, Casa Casatoriilor, str. M. Eminescu, nr. 20. - sa intervina prompt în momentul declan?arii butonului de panica, timpul mediu de interven?ie este de 3-7 minute; - sa despagubeasca beneficiarul, în caz de daune materiale provocate în urma nerespectarii timpului de interven?ie men?ionat; - sa intervina rapid ?i în cazul solicitarii telefonice a beneficiarului, pentru prevenirea ?i stoparea unor evenimente, care ar putea produce distrugeri ?i pagube, sau chiar sa afecteze integritatea fizica, ori sa puna în pericol via?a persoanelor aflate în obiectivele men?ionate; - sa aiba punct de lucru/sediu permanent în municipiul Constan?a; - sa fie pe deplin responsabil pentru prestarea serviciilor. Totodata este raspunzator atât de siguran?a tuturor opera?iunilor ?i metodelor de prestare utilizate, cât ?i de calificarea personalului folosit, pe toata durata contractului;