Feedback
I.D.: 95366086

Determinare valoare estimata - Servicii evaluare preţ carte veche

Data publicarii
03.04.24 Exista 424.964 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79419000-4 71324000-5
Termenul limita pentru depunere:
10.04.24
 
 
Documente participare:
  1. anunt evaluare carte - partea 2.pdf
  2. Anunt evaluare carte - partea 1.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Biblioteca Metropolitană Bucureşti, cu sediul în str. Tache Ionescu nr. 4, Sector 1, Bucureşti, transmite prezentul anunţ în vederea consultării pieţei, desfăşurată în conformitate cu prevederilor art. 139 alin. (1) din Legea nr. 98/2016 şi art. 18 alin. (1) din HG nr. 395/2016, pentru serviciile de evaluare a preţului pentru cărţile deţinute, menţionate detaliat în cadrul anexei ataşate. Consultarea pieţei nu are ca sco...
Biblioteca Metropolitană Bucureşti, cu sediul în str. Tache Ionescu nr. 4, Sector 1, Bucureşti, transmite prezentul anunţ în vederea consultării pieţei, desfăşurată în conformitate cu prevederilor art. 139 alin. (1) din Legea nr. 98/2016 şi art. 18 alin. (1) din HG nr. 395/2016, pentru serviciile de evaluare a preţului pentru cărţile deţinute, menţionate detaliat în cadrul anexei ataşate. Consultarea pieţei nu are ca scop selectarea unui anumit ofertant pentru viitoarea achiziţie, ci doar determinarea valorii estimate a serviciilor care se vor achiziţiona ulterior, în limita fondurilor bugetare alocate cu această destinaţie. Participarea la această consultare a pieţei este strict voluntară. Autoritatea Contractantă nu va acorda compensaţii financiare pentru participanţii la consultarea pieţei şi nu va rambursa cheltuielile efectuate cu ocazia participării în cadrul acesteia. Informaţiile primite de către Autoritatea Contractantă în cursul consultării pieţei pot fi utilizate în planificarea şi desfăşurarea viitoarei achiziţii de servicii evaluare carte veche, cu respectarea legislaţiei în domeniul achiziţiilor publice. În vederea facilitării determinării preţului care va fi ofertat, sunt anexate detaliile specifice pentru fiecare titlu în parte. În situaţia în care se doreşte vizionarea fizică a titlurilor, se va planifica o vizită în locaţie. Propunerea financiară trebuie să includă pretul ofertat exprimat în lei fără TVA şi cu TVA. În cazul în care ofertantul nu este plătitor de TVA, acesta va menţiona în mod expres acest aspect. Oferta va conţine toate elementele componente ale preţului ofertat, astfel încât să permită Autorităţii Contractante identificarea concretă a modalitaţii de constituire a preţului ofertat. Se solicită transmiterea unei oferte de preţ până cel târziu în data de 10.04.2024, ora 15:00, la sediul Autorităţii Contractante din str. Tache Ionescu nr. 4, Sector 1, Bucureşti sau pe adresa de e-mail achizitiipublice@bibmet.ro / biblioteca@bibmet.ro.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Colectarea de informatii necesare pregatirii si derularii procesului de achizitii Servicii de consultanţă pentru dezvoltarea şi implementarea platformei interactive şi colaborative pentru managementul standardizat al resurselor umane în administraţia publică centrală (SIMRU) – PNRR. 23.05.23
Colectarea de informatii necesare pregatirii si derularii procesului de achizitii "Servicii de consultanţă în vederea elaborării de studii/analize şi proiecte de acte normative şi acordarea de suport în vederea implementării jalonului 418 şi a jalonului 419 din PNRR." 13.02.23
Colectarea de informatii necesare pregatirii si derularii procesului de achizitii Servicii pentru dezvoltarea şi implementarea platformei interactive şi colaborative pentru managementul standardizat al resurselor umane în administraţia publică centrală (SIMRU) – PNRR. 05.07.23
Colectarea de informatii necesare pregatirii si derularii procesului de achizitii servicii de organizare evenimente, informare, promovare, publicitate şi conexe care se vor derula în implementarea jaloanelor 177,185, 416, 417, 418, 419 - PNRR 22.05.23
Servicii de evaluare şi consiliere psihologică minori şi/sau părinţii acestora ca urmare a solicitărilor instanţelor de judecată 28.08.24
Obţinerea informaţiilor reale si actuale de la operatorii economici în domeniul serviciilor de inregistrare sistematica, informaţii necesare autorităţii contractante pentru a estima cât mai corect şi aproape de nivelul pieţei de profil, preţul serviciilor/ha. 23.03.20
Servicii de internet si de comunicatii de date 10.09.21
SISTEM DE PLANIFICARE A RESURSELOR INTREPRINDERII (SPRI) 07.07.23
Colectarea de informaţii necesare pregătirii şi derulării procesului de achiziţii aferent serviciilor de organizare module de formare şi a serviciilor de formare profesională in cadrul proiectului 2.018, cod SMIS 161963. 26.06.24
DRP este în etapa de planificare/pregătire a procesului de achiziţie publică pentru atribuirea contractului de servicii de transport intern şi internaţional de persoane cu autocarul în vederea elaborării documentaţiei de atribuire pentru programul de Tabere ARC 12.02.24