Se doreste achizitionarea de depozite modulare acoperite pentru material antiderapant și fondanți chimici pentru stocarea
și adăpostirea de intemperii a materialului antiaglomerant (sare gemă pentru drumuri) rămas în stoc după finalizarea activității
de combatere a lunecușului și înzăpezirii cât și depozitarea acestuia în perioada de iarnă la bazele de deszăpezire din cadrul
D.R.D.P. Cluj Durata prezentul...
Se doreste achizitionarea de depozite modulare acoperite pentru material antiderapant și fondanți chimici pentru stocarea
și adăpostirea de intemperii a materialului antiaglomerant (sare gemă pentru drumuri) rămas în stoc după finalizarea activității
de combatere a lunecușului și înzăpezirii cât și depozitarea acestuia în perioada de iarnă la bazele de deszăpezire din cadrul
D.R.D.P. Cluj Durata prezentului contract este de 90 de zile de la emiterea Ordinului de incepere.Partile contractante au
dreptul, pe durata indeplinirii contractului, de a conveni modificarea clauzelor contractului, prin act aditional, inclusiv
in cazul aparitiei unor circumstante care lezeaza interesele comerciale legitime ale acestora si care nu au putut fi prevazute
la data incheierii contractului, in conditiile art. 221 din Legea nr.98/2016 privind achizitiile publice.. Clauze de revizuire
cf. art. 221 alin. (1) lit. a) din Legea nr. 98/2016, care anticipează eventualele modificări ce pot interveni în derularea
contractului sunt urmatoarele:a) Partile contractante:1) din punct de vedere al schimbarii denumirii, al statutului, al actionariatului,
al formei societatii, ale sediului, care nu atrag crearea unei persoane juridice noi; 2) atunci când Furnizorul este înlocuiti
de un nou Furnizor, in situatia in care drepturile şi obligaţiile Furnizorului iniţial, sunt preluate, ca urmare a unei succesiuni
universale sau cu titlu universal în cadrul unui proces de reorganizare, inclusiv prin fuziune sau divizare, de către un alt
operator economic care îndeplineşte criteriile de calificare şi selecţie stabilite iniţial, cu condiţia ca această modificare
să nu presupună alte modificări substanţiale ale contractului de achiziţie publică şi să nu se realizeze cu scopul de a eluda
aplicarea procedurilor de atribuire prevăzute de Legea achizitiilor publice nr. 98/2016;b) Modalitati de plata si recuperare
a creanţelor - in cazul unor eventuale modificări ale legislaţiei in domeniul financiar si fiscal;c) Verificare si receptie
– in situatia in care sunt necesare mai multe documente pentru verificarea calitatii produselor;d) Durata contractului – prelungirea
duratei initiale a contractului din motive extrinseci culpei Furnizorului se pot realiza, in baza cererii scrise a partii
interesate insotite de documente justificative prin Act Adiţional semnat de catre ambele parti contractante.Contractul poate
fi modificat in conditiile prevazute de art. 221 lit.(1) lit.f din Legea nr.98/2016. Autoritatea contractanta isi rezerva
dreptul de a modifica contractul potrivit art 221 alin. 1 lit e din Legea 98/2016, in sensul ca modificarile nu sunt substantiale;A.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, termenul
limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita
clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este cu 18 zile inainte de termenul limita
de depunere a ofertelor.B. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile
ulterioare, Autoritatea Contractanta stabileste un singur termen limita in care va raspunde in mod clar si complet tuturor
solicitarilor de clarficare/informatiilor suplimentare in a 11-a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor.*Orice
solicitare de clarificari transmisa dupa data mentionata la punctul A) se va considera tardiva.