Se doreste achizitionarea de depozite modulare acoperite pentru material antiderapant şi fondanţi chimici pentru stocarea şi adăpostirea de intemperii a materialului antiaglomerant (sare gemă pentru drumuri) rămas în stoc după finalizarea activităţii de combatere a lunecuşului şi înzăpezirii cât şi depozitarea acestuia în perioada de iarnă la bazele de deszăpezire din cadrul D.R.D.P. Cluj
Durata prezentului contract este...
Se doreste achizitionarea de depozite modulare acoperite pentru material antiderapant şi fondanţi chimici pentru stocarea şi adăpostirea de intemperii a materialului antiaglomerant (sare gemă pentru drumuri) rămas în stoc după finalizarea activităţii de combatere a lunecuşului şi înzăpezirii cât şi depozitarea acestuia în perioada de iarnă la bazele de deszăpezire din cadrul D.R.D.P. Cluj
Durata prezentului contract este de 90 de zile de la emiterea Ordinului de incepere.
Partile contractante au dreptul, pe durata indeplinirii contractului, de a conveni modificarea clauzelor contractului, prin act aditional, inclusiv in cazul aparitiei unor circumstante care lezeaza interesele comerciale legitime ale acestora si care nu au putut fi prevazute la data incheierii contractului, in conditiile art. 221 din Legea nr.98/2016 privind achizitiile publice..
Clauze de revizuire cf. art. 221 alin. (1) lit. a) din Legea nr. 98/2016, care anticipează eventualele modificări ce pot interveni în derularea contractului sunt urmatoarele:
a) Partile contractante:
1) din punct de vedere al schimbarii denumirii, al statutului, al actionariatului, al formei societatii, ale sediului, care nu atrag crearea unei persoane juridice noi;
2) atunci când Furnizorul este înlocuiti de un nou Furnizor, in situatia in care drepturile şi obligaţiile Furnizorului iniţial, sunt preluate, ca urmare a unei succesiuni universale sau cu titlu universal în cadrul unui proces de reorganizare, inclusiv prin fuziune sau divizare, de către un alt operator economic care îndeplineşte criteriile de calificare şi selecţie stabilite iniţial, cu condiţia ca această modificare să nu presupună alte modificări substanţiale ale contractului de achiziţie publică şi să nu se realizeze cu scopul de a eluda aplicarea procedurilor de atribuire prevăzute de Legea achizitiilor publice nr. 98/2016;
b) Modalitati de plata si recuperare a creanţelor - in cazul unor eventuale modificări ale legislaţiei in domeniul financiar si fiscal;
c) Verificare si receptie – in situatia in care sunt necesare mai multe documente pentru verificarea calitatii produselor;
d) Durata contractului – prelungirea duratei initiale a contractului din motive extrinseci culpei Furnizorului se pot realiza, in baza cererii scrise a partii interesate insotite de documente justificative prin Act Adiţional semnat de catre ambele parti contractante.
Contractul poate fi modificat in conditiile prevazute de art. 221 lit.(1) lit.f din Legea nr.98/2016.
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a modifica contractul potrivit art 221 alin. 1 lit e din Legea 98/2016, in sensul ca modificarile nu sunt substantiale;
A. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este cu 18 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
B. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta stabileste un singur termen limita in care va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarficare/informatiilor suplimentare in a 11-a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor.
*Orice solicitare de clarificari transmisa dupa data mentionata la punctul A) se va considera tardiva.