Obiectul contractului îl constituie delegarea gestiunii serviciului de iluminat public local din orasul Valenii de Munte prin contract de concesiune .
Obiectul contractului de concesiune stabileste conditiile pentru desfasurarea activitatilor serviciilor de intretinere şi reparaţii reţele de iluminat public, precum şi verificare / reparare / montare / demontare sistem de iluminat festiv la evenimente şi sărbători în oraşul...
Obiectul contractului îl constituie delegarea gestiunii serviciului de iluminat public local din orasul Valenii de Munte prin contract de concesiune .
Obiectul contractului de concesiune stabileste conditiile pentru desfasurarea activitatilor serviciilor de intretinere şi reparaţii reţele de iluminat public, precum şi verificare / reparare / montare / demontare sistem de iluminat festiv la evenimente şi sărbători în oraşul Valenii de Munte, judetul Prahova, nivelul de calitate si conditiile tehnice necesare functionarii acestor servicii in conditii de eficienta si siguranta.
Serviciului de iluminat public cuprinde: activitatea de intretinere iluminat stradal- rutier; iluminatul stardal- pietonal; iluminatul architectural, care cuprinde intretinerea echipamentelor actuale utilizate pentru iluminatul architectural al unor obiective din orasul Valenii de Munte; iluminatul festiv (iluminat ornamental si iluminat ornamental – festiv) care cuprinde realizarea iluminatului festiv pentru sarbatorile de iarna; montarea/ demontarea si asigurarea de asistenta tehnica pentru instalatiile electrice necesare in cadrul manifestarilor cultural-artistice din orasul Valenii de Munte
Serviciul de iluminat public, care constituie subietul oportunitatii de delegare a gestiunii, are in vedere activitatile de intretinere, mentinere a sistemului de iluminat public, montare si demontare a instalatiilor de iluminat festiv si eventualele extinderi si modernizari solicitate de catre UAT, care sa duca le eficientizarea SIP.
Conform prevederilor legale in vigoare, lucrarile de intretinere a sistemului de iluminat public necesita a fi permanente astfel incat sa mentina starea de viabilitate a sistemului . Lucrarile de intretinere a sistemului de iluminat public trebuie realizate in permanenta si continuu pentru a asigura confortul si securitatea individuala si colectiva , precum si siguranta circulatiei pietonale si rutiere.
În conformitate cu art. 70 alin. 8 din Legea 100/2016, operatorii economici au dreptul de a solicita clarificări în legătură cu prezenta documentaţie de atribuire, prin intermediul SICAP, cu minim 20 zile anterior termenului limită de depunere a ofertelor, prin accesarea secţiunii ,,Întrebări’’. La introducerea titlului şi conţinutului întrebării, nu se va indica/prezenta identitatea operatorului economic . În conformitate cu art. 70 alin (8) lit b. din Legea 100/2016, în măsura în care solicitările de clarificări sau de informaţii suplimentare au fost adresate în termenul prevăzut, autoritatea contractantă va publica răspunsurile, însoţite de întrebările aferente, şi/sau informaţiile suplimentare, în SICAP, ataşate anunţului de participare în secţiunea ,,Documentaţie, clarificări şi decizii’’, cu 15 zile înainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor, luând măsuri pentru a nu dezvălui identitatea ofertanţilor care au solicitat clarificările sau informaţiile suplimentare respective.Valoarea estimata a contractului, fara TVA: 2.000.000lei, fara TVA.