Obiectul achiziției îl constituie prestarea serviciilor: ,,DELEGAREA PRIN CONCESIUNE A GESTIUNII SERVICIULUI DE SALUBRIZARE
STRADALĂ ȘI SERVICII DE IARNĂ, ÎN MUNICIPIUL SUCEAVA”.Contractul implică prestarea următoarelor servicii: Delegarea gestiunii
serviciului de salubrizare stradală și servicii de iarnă în municipiul Suceava, prin contract de concesiune, se va efectua
pentru următoarele activități:a) măt...
Obiectul achiziției îl constituie prestarea serviciilor: ,,DELEGAREA PRIN CONCESIUNE A GESTIUNII SERVICIULUI DE SALUBRIZARE
STRADALĂ ȘI SERVICII DE IARNĂ, ÎN MUNICIPIUL SUCEAVA”.Contractul implică prestarea următoarelor servicii: Delegarea gestiunii
serviciului de salubrizare stradală și servicii de iarnă în municipiul Suceava, prin contract de concesiune, se va efectua
pentru următoarele activități:a) măturatul, spălatul şi stropitul căilor publice din localitate, inclusiv colectarea şi transportul
deşeurilor de pământ şi pietre provenite de pe căile publice la depozitele de deşeuri, precum şi a deşeurilor provenite din
coşurile stradale la depozitele de deşeuri şi/sau la instalaţiile de tratare, numită în continuare salubrizare stradală, cu
următoarea structură de operaţii:1 măturatul mecanizat al carosabilului și al trotuarelor;2 măturatul manual al carosabilului,
al trotuarelor, parcărilor și locurilor de joacă;3 stropitul mecanizat al carosabilului si trotuarelor;4 spălatul mecanizat
al carosabilului si trotuarelor;5 curăţarea rigolelor;6 întreţinere carosabilului, trotuarelor, parcărilor și locuri de joacă;7
colectare si transportul deșeurilor de orice fel de pe domeniul public.b) curăţarea şi transportul zăpezii de pe căile publice
şi menţinerea în funcţiune a acestora pe timp de polei sau de îngheţ, numită în continuare servicii de iarna, cu următoarea
structură de operaţii:1 periat/pluguit zăpada;2 combaterea mecanizată a poleiului;3 curățat manual zăpadă/gheață;4 încărcatul
şi transportul zăpezii și a gheții.c) alte activități, cu următoarea structură de operaţii:1 cositul spaţiilor verzi;2 tunsul
gardurilor vii;d) extra servicii – activității de vară sau iarnă pe alte suprafețe și/sau cu alte frecvențe care nu sunt specificate
în prezentul studiu și care apar în situații neprevăzute (ex: salubrizare curs apă, locații/zone de agrement, în preajma unităților
de învățământ și de cult, zilele municipiului, sărbători de iarnă și pascale, etc.).Reguli de comunicare și transmitere a
datelor: Solicitările de clarificări sau informaţiile suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire, se vor adresa
în mod exclusiv în SEAP la Secțiunea „Solicitare de clarificări/ întrebări/ comunicări” din cadrul procedurii de atribuire
derulate prin mijloace electronice. În conformitate cu prevederile art. 70 alin. (8) din Legea nr. 100/2016 cu modificările
și completările ulterioare, termenul limită până la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de
achiziție publică are dreptul de a solicita clarificări sau informații suplimentare în legătură cu documentația de atribuire
este cu 20 zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor. În conformitate cu prevederile art. 70 alin. (8) din Legea
nr. 100/2016 cu modificările și completările ulterioare, Autoritatea Contractantă stabilește două termene limită în care va
răspunde tuturor solicitărilor de clarificare/ informațiilor suplimentare, după cum urmează:- cu 20 zile înainte de data limită
de depunere a ofertelor pentru solicitările de clarificări formulate începând cu data publicării anunțului de participare
în SEAP și până la 25 zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor;- cu 15 zile înainte de data limită de depunere
a ofertelor pentru solicitările de clarificări depuse cu 20 de zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor.