Feedback
I.D.: 94018365

DELEGAREA PRIN CONCESIUNE A GESTIUNII SERVICIULUI DE SALUBRIZARE STRADALĂ ŞI SERVICII DE IARNĂ, ÎN MUNICIPIUL SUCEAVA

Data publicarii
01.03.24 Exista 115.795 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
90600000-3
Termenul limita pentru depunere:
15.04.24
Pretul estimativ:
80.701.911,68 RON - 80.701.911,68 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 01.03.24 Publicat la 27.03.24 Publicat la 28.03.24 Publicat la 30.03.24 Publicat la 09.04.24 Publicat la 20.09.24 Publicat la 13.11.24
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul achiziţiei îl constituie prestarea serviciilor: ,,DELEGAREA PRIN CONCESIUNE A GESTIUNII SERVICIULUI DE SALUBRIZARE STRADALĂ ŞI SERVICII DE IARNĂ, ÎN MUNICIPIUL SUCEAVA". Contractul implică prestarea următoarelor servicii: Delegarea gestiunii serviciului de salubrizare stradală şi servicii de iarnă în municipiul Suceava, prin contract de concesiune, se va efectua pentru următoarele activităţi: a) măturatul, sp...
Obiectul achiziţiei îl constituie prestarea serviciilor: ,,DELEGAREA PRIN CONCESIUNE A GESTIUNII SERVICIULUI DE SALUBRIZARE STRADALĂ ŞI SERVICII DE IARNĂ, ÎN MUNICIPIUL SUCEAVA". Contractul implică prestarea următoarelor servicii: Delegarea gestiunii serviciului de salubrizare stradală şi servicii de iarnă în municipiul Suceava, prin contract de concesiune, se va efectua pentru următoarele activităţi: a) măturatul, spălatul şi stropitul căilor publice din localitate, inclusiv colectarea şi transportul deşeurilor de pământ şi pietre provenite de pe căile publice la depozitele de deşeuri, precum şi a deşeurilor provenite din coşurile stradale la depozitele de deşeuri şi/sau la instalaţiile de tratare, numită în continuare salubrizare stradală, cu următoarea structură de operaţii: 1 măturatul mecanizat al carosabilului şi al trotuarelor; 2 măturatul manual al carosabilului, al trotuarelor, parcărilor şi locurilor de joacă; 3 stropitul mecanizat al carosabilului si trotuarelor; 4 spălatul mecanizat al carosabilului si trotuarelor; 5 curăţarea rigolelor; 6 întreţinere carosabilului, trotuarelor, parcărilor şi locuri de joacă; 7 colectare si transportul deşeurilor de orice fel de pe domeniul public. b) curăţarea şi transportul zăpezii de pe căile publice şi menţinerea în funcţiune a acestora pe timp de polei sau de îngheţ, numită în continuare servicii de iarna, cu următoarea structură de operaţii: 1 periat/pluguit zăpada; 2 combaterea mecanizată a poleiului; 3 curăţat manual zăpadă/gheaţă; 4 încărcatul şi transportul zăpezii şi a gheţii. c) alte activităţi, cu următoarea structură de operaţii: 1 cositul spaţiilor verzi; 2 tunsul gardurilor vii; d) extra servicii – activităţii de vară sau iarnă pe alte suprafeţe şi/sau cu alte frecvenţe care nu sunt specificate în prezentul studiu şi care apar în situaţii neprevăzute (ex: salubrizare curs apă, locaţii/zone de agrement, în preajma unităţilor de învăţământ şi de cult, zilele municipiului, sărbători de iarnă şi pascale, etc.). Reguli de comunicare şi transmitere a datelor: Solicitările de clarificări sau informaţiile suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire, se vor adresa în mod exclusiv în SEAP la Secţiunea "Solicitare de clarificări/ întrebări/ comunicări" din cadrul procedurii de atribuire derulate prin mijloace electronice. În conformitate cu prevederile art. 70 alin. (8) din Legea nr. 100/2016 cu modificările şi completările ulterioare, termenul limită până la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achiziţie publică are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire este cu 20 zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor. În conformitate cu prevederile art. 70 alin. (8) din Legea nr. 100/2016 cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea Contractantă stabileşte două termene limită în care va răspunde tuturor solicitărilor de clarificare/ informaţiilor suplimentare, după cum urmează: - cu 20 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor pentru solicitările de clarificări formulate începând cu data publicării anunţului de participare în SEAP şi până la 25 zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor; - cu 15 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor pentru solicitările de clarificări depuse cu 20 de zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu