Obiectul achiziţiei îl constituie prestarea serviciilor: ,,DELEGAREA PRIN CONCESIUNE A GESTIUNII SERVICIULUI DE SALUBRIZARE STRADALĂ ŞI SERVICII DE IARNĂ, ÎN MUNICIPIUL SUCEAVA".
Contractul implică prestarea următoarelor servicii:
Delegarea gestiunii serviciului de salubrizare stradală şi servicii de iarnă în municipiul Suceava, prin contract de concesiune, se va efectua pentru următoarele activităţi:
a) măturatul, sp...
Obiectul achiziţiei îl constituie prestarea serviciilor: ,,DELEGAREA PRIN CONCESIUNE A GESTIUNII SERVICIULUI DE SALUBRIZARE STRADALĂ ŞI SERVICII DE IARNĂ, ÎN MUNICIPIUL SUCEAVA".
Contractul implică prestarea următoarelor servicii:
Delegarea gestiunii serviciului de salubrizare stradală şi servicii de iarnă în municipiul Suceava, prin contract de concesiune, se va efectua pentru următoarele activităţi:
a) măturatul, spălatul şi stropitul căilor publice din localitate, inclusiv colectarea şi transportul deşeurilor de pământ şi pietre provenite de pe căile publice la depozitele de deşeuri, precum şi a deşeurilor provenite din coşurile stradale la depozitele de deşeuri şi/sau la instalaţiile de tratare, numită în continuare salubrizare stradală, cu următoarea structură de operaţii:
1 măturatul mecanizat al carosabilului şi al trotuarelor;
2 măturatul manual al carosabilului, al trotuarelor, parcărilor şi locurilor de joacă;
3 stropitul mecanizat al carosabilului si trotuarelor;
4 spălatul mecanizat al carosabilului si trotuarelor;
5 curăţarea rigolelor;
6 întreţinere carosabilului, trotuarelor, parcărilor şi locuri de joacă;
7 colectare si transportul deşeurilor de orice fel de pe domeniul public.
b) curăţarea şi transportul zăpezii de pe căile publice şi menţinerea în funcţiune a acestora pe timp de polei sau de îngheţ, numită în continuare servicii de iarna, cu următoarea structură de operaţii:
1 periat/pluguit zăpada;
2 combaterea mecanizată a poleiului;
3 curăţat manual zăpadă/gheaţă;
4 încărcatul şi transportul zăpezii şi a gheţii.
c) alte activităţi, cu următoarea structură de operaţii:
1 cositul spaţiilor verzi;
2 tunsul gardurilor vii;
d) extra servicii – activităţii de vară sau iarnă pe alte suprafeţe şi/sau cu alte frecvenţe care nu sunt specificate în prezentul studiu şi care apar în situaţii neprevăzute (ex: salubrizare curs apă, locaţii/zone de agrement, în preajma unităţilor de învăţământ şi de cult, zilele municipiului, sărbători de iarnă şi pascale, etc.).
Reguli de comunicare şi transmitere a datelor: Solicitările de clarificări sau informaţiile suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire, se vor adresa în mod exclusiv în SEAP la Secţiunea "Solicitare de clarificări/ întrebări/ comunicări" din cadrul procedurii de atribuire derulate prin mijloace electronice. În conformitate cu prevederile art. 70 alin. (8) din Legea nr. 100/2016 cu modificările şi completările ulterioare, termenul limită până la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achiziţie publică are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire este cu 20 zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor. În conformitate cu prevederile art. 70 alin. (8) din Legea nr. 100/2016 cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea Contractantă stabileşte două termene limită în care va răspunde tuturor solicitărilor de clarificare/ informaţiilor suplimentare, după cum urmează:
- cu 20 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor pentru solicitările de clarificări formulate începând cu data publicării anunţului de participare în SEAP şi până la 25 zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor;
- cu 15 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor pentru solicitările de clarificări depuse cu 20 de zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor.