Delegarea prin concesionare a gestiunii unor activităţi componente ale serviciului de salubrizare în municipiul Buzău, pe o perioada de 5 ani.
Activităţile serviciului de salubrizare, care fac obiectul delegării, conform prevederilor Legii 101/ 2006 privind serviciul de salubrizare a localităţilor (republicata), cu modificarile si completarile ulterioare, art. 2, alin. (3), sunt:
Colectarea separată şi transportul separa...
Delegarea prin concesionare a gestiunii unor activităţi componente ale serviciului de salubrizare în municipiul Buzău, pe o perioada de 5 ani.
Activităţile serviciului de salubrizare, care fac obiectul delegării, conform prevederilor Legii 101/ 2006 privind serviciul de salubrizare a localităţilor (republicata), cu modificarile si completarile ulterioare, art. 2, alin. (3), sunt:
Colectarea separată şi transportul separat al deşeurilor municipale şi al deşeurilor similare provenind din activităţi comerciale din industrie şi instituţii, inclusiv fracţii colectate separat, fără a aduce atingere fluxului de deşeuri de echipamente electrice şi electronice, baterii şi acumulatori, colectarea şi transportul deşeurilor provenite din locuinţe, generate de activităţi de reamenajare şi reabilitare interioară şi/sau exterioară a acestora,
Măturat, spălat, stropit şi întreţinere a căilor publice,
Curăţare şi transport a zăpezii de pe căile publice şi menţinerea în funcţiune a acestora pe timp de polei sau îngheţ ,
Activităţile viitorului serviciu de salubrizare enumerate mai sus, vor fi prestate in conformitate cu prevederile documentatiei de atribuire, activitatile prezentate la art 2, literele a), b),f),g) si h) din regulamentul din cadrul documentatiei de atribuire si a tuturor prevederilor legale in vigoare.
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentatia de atribuire. În măsura în care solicitările de clarificare sunt solicitate în termenul prevăzut la Cap. I.1) NUME, ADRESĂ ŞI PUNCT(E) DE CONTACT, secţiunea - Număr zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor/candidaturilor, respectiv 20 zile (înainte de data limită de depunere a ofertelor/candidaturilor)., autoritatea contractantă va răspunde la solicitările de clarificare cu 16 zile înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.Solicitările de clarificări primite de către Autoritatea Contractantă după termenul limită specificat nu vor fi luate în considerare.Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă in SEAP in sectiunea "LISTĂ CLARIFICĂRI, NOTIFICĂRI ŞI DECIZIi. Toate clarificările emise de Entitatea Contractantă vor fi disponibile oricărui Operator Economic interesat prin accesarea secţiunii "LISTĂ CLARIFICĂRI, NOTIFICĂRI ŞI DECIZII" din Anunţul de concesiune asociat acestei proceduri prin intermediul Sistemului electronic de achiziţii publice, utilizând interfaţa: http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub.