Obiectul prezentei achiziții îl constituie delegarea sarcinilor şi responsabilităţilor către Operatori economici cu privire
la prestarea propriu-zisă a Serviciului public de transport județean de persoane prin curse regulate pe raza administrativ-teritoriala
a judetului Gorj, inclusiv dreptul şi obligaţia de a administra şi de a exploata infrastructura de transport aferentă serviciului.
Serviciul public de...
Obiectul prezentei achiziții îl constituie delegarea sarcinilor şi responsabilităţilor către Operatori economici cu privire
la prestarea propriu-zisă a Serviciului public de transport județean de persoane prin curse regulate pe raza administrativ-teritoriala
a judetului Gorj, inclusiv dreptul şi obligaţia de a administra şi de a exploata infrastructura de transport aferentă serviciului.
Serviciul public de transport județean prin curse regulate la nivelul judeţului Gorj face parte din sfera serviciilor comunitare
de utilitate publică și cuprinde totalitatea acțiunilor și activităților de utilitate publică și de interes economic și social
general desfășurate la nivelul unităţii administrativ-teritoriale judeţul Gorj, sub controlul, conducerea sau coordonarea
Consiliului Judeţean Gorj, în scopul asigurării serviciului public de transport județean de persoane.Transportul public de
călători între diferitele localități ale județului Gorj se realizează pe rețeaua de drumuri naționale, județene și comunale.
Lungimea totală a rețelei rutiere a județului Gorj este de 2.231 km, din care 383 km drumuri naționale, 837 km drumuri județene,
și 1.011 km drumuri comunale.Serviciul public de transport județean de persoane prin curse regulate, cu autobuze, se realizează
prin contracte de delegare a gestiunii, pe baza licențelor de traseu. În acest sens, este necesară încheierea contractului/contractelor
de delegare a gestiunii serviciului public de transport persoane în judeţul Gorj.Numărul de zile până la care se pot solicita
clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor/candidaturilor este de 18 zile, termen precizat și în Fisa de date
la secțiunea I.3. În cazul în care se vor solicita clarificări în termenul precizat (până în a 18-a zi înainte de data limita
de depunere a ofertelor), entitatea contractantă va răspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor de clarificări/informații
suplimentare prin publicarea răspunsului consolidat (în Secțiunea „Listă clarificări, notificări și decizii” din SEAP) în
a 11-a zi înainte de data limită stabilită pentru depunerea ofertelor.Nota: Achiziția sectorială care face obiectul prezentei
proceduri reprezintă o reluare a achiziției pentru atribuirea contractelor de prestare a serviciilor pe traseele aferente
loturilor anulate în conformitate cu dispozițiile art. 225, alin. (1) , lit. a) din Legea nr. 99/2016 privind achizițiile
sectoriale, cu modificările și completările ulterioare, conform cărora: „Entitatea contractantă are obligația de a anula procedura
de atribuire a contractului sectorial/acordului-cadru în următoarele cazuri: a) dacă nu a fost depusă nicio ofertă/solicitare
de participare sau dacă nu a fost depusă nicio ofertă/solicitare de participare admisibilă”, din procedura de achiziție având
ca obiect: Delegarea gestiunii serviciului public de transport persoane, prin curse regulate, în județul Gorj, organizată
pe 9 loturi (CN1059596/15.09.2023), respectiv traseele din loturile nr. 1, 2 și 6.