Obiectul contractului îl constituie delegarea sarcinilor şi responsabilităţilor către Operator/Operatori cu privire la prestarea
propriu-zisă a Serviciului public de transport pe raza administrativ-teritorială a Judeţului Mureş - Loturile 3; 10; 13; 14
și 17.Serviciul public de transport pe raza administrativ-teritorială a Judeţului Mureş cuprinde un număr de 156 de trasee
structurate pe 17 grupe.Entitatea...
Obiectul contractului îl constituie delegarea sarcinilor şi responsabilităţilor către Operator/Operatori cu privire la prestarea
propriu-zisă a Serviciului public de transport pe raza administrativ-teritorială a Judeţului Mureş - Loturile 3; 10; 13; 14
și 17.Serviciul public de transport pe raza administrativ-teritorială a Judeţului Mureş cuprinde un număr de 156 de trasee
structurate pe 17 grupe.Entitatea contractantă a stabilit atribuirea contractului pe 17 loturi defalcate pe grupe de trasee.Județul
Mureș, în calitate de entitate contractantă a inițiat procedura de licitație deschisă pentru atribuirea contractului de servicii
aferent celor 17 loturi, prin intermediul platformei electronice SEAP, publicând, în acest sens, anunțurile de participare
nr.CN1037613/15.12.2021, nr.CN1045186/21.07.2022, nr.CN1050766/ 29.12.2022 și nr.CN1053704/01.04.2023.În urma anunțurilor
de participare menționate mai sus, din cele 17 loturi entitatea contractantă a atribuit contractele de servicii pentru 12
loturi, iar celelalte 5 loturi au fost anulate în baza prevederilor art.225 alin.(1) lit.a) din Legea nr.99/2016, cu modificările
și completările ulterioare.Prezenta procedură de atribuire reprezintă o reluare a celor 5 loturi anulate în cadrul anunțurilor
de participare nr.CN1037613/15.12.2021, nr.CN1045186/21.07.2022, nr.CN1050766/ 29.12.2022 și nr.CN1053704/01.04.2023, și anume:Lotul
nr.3–„Grupa 03”Lotul nr.10–„Grupa 10”Lotul nr.13–„Grupa 13”Lotul nr.14–„Grupa 14”Lotul nr.17–„Grupa 17”Ofertele pot fi depuse
pentru unul, mai multe sau pentru toate cele 5 loturi.Se va încheia un contract pentru fiecare lot în parte.După aplicarea
criteriului de atribuire pentru fiecare lot în parte, entitatea contractantă își rezervă dreptul de a atribui cele 5 loturi
aceluiași ofertant.Notă:Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor
este de: 19 zile.Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar, complet și fără ambiguități tuturor solicitărilor de clarificări
prin publicarea răspunsului consolidat în Secțiunea „Listă clarificări, notificări și decizii" aferentă AP, cu 12 zile înainte
de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor, cu condiția transmiterii solicitării de clarificări în timp util.