Feedback
I.D.: 106160767

Delegarea gestiunii serviciului public de transport judeţean de persoane prin curse regulate la nivelul Judeţului Mureş - Loturile 3; 10; 13; 14 şi 17

Data publicarii
28.11.24
Coduri CPV
60112000-6
Termenul limita pentru depunere:
27.01.25
Pretul estimativ:
37.586.326,83 RON - 37.586.326,83 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1232430.pdf
  2. Anexe la Caietul de Sarcini - LOTUL nr_13.zip
  3. Anexe la Caietul de Sarcini - LOTUL nr_14.zip
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului îl constituie delegarea sarcinilor şi responsabilităţilor către Operator/Operatori cu privire la prestarea propriu-zisă a Serviciului public de transport pe raza administrativ-teritorială a Judeţului Mureş - Loturile 3; 10; 13; 14 şi 17. Serviciul public de transport pe raza administrativ-teritorială a Judeţului Mureş cuprinde un număr de 156 de trasee structurate pe 17 grupe. Entitatea contractantă ...
Obiectul contractului îl constituie delegarea sarcinilor şi responsabilităţilor către Operator/Operatori cu privire la prestarea propriu-zisă a Serviciului public de transport pe raza administrativ-teritorială a Judeţului Mureş - Loturile 3; 10; 13; 14 şi 17. Serviciul public de transport pe raza administrativ-teritorială a Judeţului Mureş cuprinde un număr de 156 de trasee structurate pe 17 grupe. Entitatea contractantă a stabilit atribuirea contractului pe 17 loturi defalcate pe grupe de trasee. Judeţul Mureş, în calitate de entitate contractantă a iniţiat procedura de licitaţie deschisă pentru atribuirea contractului de servicii aferent celor 17 loturi, prin intermediul platformei electronice SEAP, publicând, în acest sens, anunţurile de participare nr.CN1037613/15.12.2021, nr.CN1045186/21.07.2022, nr.CN1050766/ 29.12.2022 şi nr.CN1053704/01.04.2023. În urma anunţurilor de participare menţionate mai sus, din cele 17 loturi entitatea contractantă a atribuit contractele de servicii pentru 12 loturi, iar celelalte 5 loturi au fost anulate în baza prevederilor art.225 alin.(1) lit.a) din Legea nr.99/2016, cu modificările şi completările ulterioare. Prezenta procedură de atribuire reprezintă o reluare a celor 5 loturi anulate în cadrul anunţurilor de participare nr.CN1037613/15.12.2021, nr.CN1045186/21.07.2022, nr.CN1050766/ 29.12.2022 şi nr.CN1053704/01.04.2023, şi anume: Lotul nr.3–"Grupa 03" Lotul nr.10–"Grupa 10" Lotul nr.13–"Grupa 13" Lotul nr.14–"Grupa 14" Lotul nr.17–"Grupa 17" Ofertele pot fi depuse pentru unul, mai multe sau pentru toate cele 5 loturi. Se va încheia un contract pentru fiecare lot în parte. După aplicarea criteriului de atribuire pentru fiecare lot în parte, entitatea contractantă îşi rezervă dreptul de a atribui cele 5 loturi aceluiaşi ofertant. Notă: Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor este de: 19 zile. Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar, complet şi fără ambiguităţi tuturor solicitărilor de clarificări prin publicarea răspunsului consolidat în Secţiunea "Listă clarificări, notificări şi decizii" aferentă AP, cu 12 zile înainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor, cu condiţia transmiterii solicitării de clarificări în timp util.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu