Obiectul contractului îl constituie delegarea sarcinilor şi responsabilităţilor către Operator/Operatori cu privire la prestarea propriu-zisă a Serviciului public de transport pe raza administrativ-teritorială a Judeţului Mureş, inclusiv dreptul şi obligaţia de a administra şi de a exploata infrastructura de transport aferentă serviciului.
Serviciul public de transport pe raza administrativ-teritorială a Judeţului Mureş cu...
Obiectul contractului îl constituie delegarea sarcinilor şi responsabilităţilor către Operator/Operatori cu privire la prestarea propriu-zisă a Serviciului public de transport pe raza administrativ-teritorială a Judeţului Mureş, inclusiv dreptul şi obligaţia de a administra şi de a exploata infrastructura de transport aferentă serviciului.
Serviciul public de transport pe raza administrativ-teritorială a Judeţului Mureş cuprinde un număr de 156 de trasee structurate pe 17 grupe.
Avându-se în vedere gruparea echilibrată a traseelor, evitarea suprapunerii mai multor operatori pe acelaşi traseu, distribuirea echitabilă a traseelor între operatori, entitatea contractantă a stabilit atribuirea achiziţiei sectoriale de delegare a gestiunii serviciului public de transport judeţean prin curse regulate la nivelul Judeţului Mureş, pe 17 loturi defalcate pe grupe de trasee, şi anume:
Lot 1: Grupa 01
Lot 2: Grupa 02
Lot 3: Grupa 03
Lot 4: Grupa 04
Lot 5: Grupa 05
Lot 6: Grupa 06
Lot 7: Grupa 07
Lot 8: Grupa 08
Lot 9: Grupa 09
Lot 10: Grupa 10
Lot 11: Grupa 11
Lot 12: Grupa 12
Lot 13: Grupa 13
Lot 14: Grupa 14
Lot 15: Grupa 15
Lot 16: Grupa 16
Lot 17: Grupa 17
Judeţul Mureş, în calitate de entitate contractantă a iniţiat procedura de licitaţie deschisă pentru atribuirea contractului de servicii aferent celor 17 loturi, prin intermediul platformei electronice SEAP, publicând, în acest sens, anunţul de participare nr.CN1037613 /15.12.2021, cu termenul limită de depunere a ofertelor în data de 18.01.2021 ora 15:00.
În şedinţa de vizualizare a ofertelor din data de 18.01.2022, comisia de evaluare, numită prin Dispoziţia nr.7 din 12.01.2022, a constatat faptul că la procedura de atribuire a contractului mai sus amintit, până la data şi ora limită de depunere a ofertelor, respectiv până la data de 18.01.2022 ora 15:00, au fost depuse în SEAP ofertele, DUAE şi documentele solicitate prin documentaţia de atribuire pentru 9 loturi, şi anume:
Lotul nr.2 - Grupa 02
Lotul nr.4 - Grupa 04
Lotul nr.6 - Grupa 06
Lotul nr.7 - Grupa 07
Lotul nr.8 - Grupa 08
Lotul nr.9 - Grupa 09
Lotul nr.12 - Grupa 12
Lotul nr.15 - Grupa 15
Lotul nr.16 - Grupa 16
Celelalte 8 loturi pentru care nu au fost depuse nicio ofertă, au fost anulate automat de Sistemul Electronic de Achiziţii Publice (SEAP), în baza prevederilor art.225 alin.(1) lit.a) din Legea nr.99/2016 , cu modificările şi completările ulterioare.
Prin Referatul de necesitate şi oportunitate nr.14296/26.05.2022 a fost aprobată reluarea procedurii de atribuire pentru cele 8 loturi anulate.
În consecinţă, prezenta procedură de atribuire reprezintă o reluare a celor 8 loturi anulate în cadrul anunţului de participare nr.CN1037613 /15.12.2021, şi anume:
Lot 1: Grupa 01 cuprinde 10 trasee;
Lot 3: Grupa 03 cuprinde 7 trasee;
Lot 5: Grupa 05 cuprinde 15 trasee;
Lot 10: Grupa 10 cuprinde 12 trasee;
Lot 11: Grupa 11 cuprinde 11 trasee;
Lot 13: Grupa 13 cuprinde 10 trasee;
Lot 14: Grupa 14 cuprinde 8 trasee;
Lot 17: Grupa 17 cuprinde 2 trasee.
Ofertele pot fi depuse pentru unul, mai multe sau pentru toate cele 8 loturi.
Se va încheia un contract pentru fiecare lot în parte.
După aplicarea criteriului de atribuire pentru fiecare lot în parte, entitatea contractantă îşi rezervă dreptul de a atribui cele 8 loturi aceluiaşi ofertant.
Notă:
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor/candidaturilor este de: 19 zile.
Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar, complet şi fără ambiguităţi tuturor solicitărilor de clarificări prin publicarea răspunsului consolidat în Secţiunea "Listă clarificări, notificări şi decizii" aferentă anunţului de participare, cu 12 zile înainte de termenul limită stabilit în anunţul de participare pentru depunerea ofertelor, cu condiţia transmiterii solicitării de clarificări în timp util.
Valoarea totală estimată a achiziţiei este de 79.730.258,10 lei fără TVA.