Obiectul contractului îl constituie delegarea sarcinilor şi responsabilităţilor către Operator/Operatori cu privire la prestarea propriu-zisă a Serviciului public de transport pe raza administrativ-teritorială a Judeţului Mureş - Loturile 1; 3; 10; 12; 13; 14 şi 17.
Serviciul public de transport pe raza administrativ-teritorială a Judeţului Mureş cuprinde un număr de 156 de trasee structurate pe 17 grupe.
Entitatea contract...
Obiectul contractului îl constituie delegarea sarcinilor şi responsabilităţilor către Operator/Operatori cu privire la prestarea propriu-zisă a Serviciului public de transport pe raza administrativ-teritorială a Judeţului Mureş - Loturile 1; 3; 10; 12; 13; 14 şi 17.
Serviciul public de transport pe raza administrativ-teritorială a Judeţului Mureş cuprinde un număr de 156 de trasee structurate pe 17 grupe.
Entitatea contractantă a stabilit atribuirea contractului de delegare a gestiunii serviciului public de transport judeţean prin curse regulate la nivelul Judeţului Mureş, pe 17 loturi defalcate pe grupe de trasee.
Judeţul Mureş, în calitate de entitate contractantă a iniţiat procedura de licitaţie deschisă pentru atribuirea contractului de servicii aferent celor 17 loturi, prin intermediul SEAP, publicând, în acest sens, anunţul de participare nr.CN1037613 /15.12.2021, cu termenul limită de depunere a ofertelor în data de 18.01.2021 ora 15:00.
În şedinţa de vizualizare a ofertelor din data de 18.01.2022, comisia de evaluare a constatat faptul că la procedura de atribuire a contractului, până la data şi ora limită de depunere a ofertelor, respectiv până la data de 18.01.2022 ora 15:00, au fost depuse în SEAP ofertele pentru 9 loturi.
Celelalte 8 loturi pentru care nu au fost depuse nicio ofertă, au fost anulate automat de SEAP, în baza prev.art.225 alin.(1) lit.a) din Legea nr.99/2016.
Prin RNO nr.14296/26.05.2022 a fost aprobată reluarea procedurii de atribuire pentru cele 8 loturi anulate.
Judeţul Mureş a iniţiat procedura de licitaţie deschisă pentru atribuirea contractului de servicii aferent celor 8 loturi anulate, publicând anunţul de participare nr.CN1045186 /21.07.2022, cu termenul limită de depunere a ofertelor în data de 06.09.2022 ora 15:00.
În şedinţa de vizualizare a ofertelor din data de 06.09.2022, comisia de evaluare, a constatat faptul că la procedura de atribuire a contractului, până la data şi ora limită de depunere a ofertelor, respectiv până la data de 06.09.2022 ora 15:00, au fost depuse în SEAP ofertele pentru 2 loturi.
Celelalte 6 loturi pentru care nu au fost depuse nicio ofertă, au fost anulate automat de Sistemul Electronic de Achiziţii Publice (SEAP), în baza prevederilor art.225 alin.(1) lit.a) din Legea nr.99/2016.
De asemenea, din cele 9 loturi pentru care au fost depuse oferte în cadrul anunţul de participare nr.CN1037613 /15.12.2021, Lotul nr.12 – "Grupa 12" a fost anulat în baza prevederilor art.225 alin.(1) lit.a) din Legea nr.99/2016, deoarece în cadrul procedurii de atribuire nu a fost depusă nicio ofertă admisibilă.
Prin RNO nr.31360/15.11.2022 a fost aprobată reluarea procedurii de atribuire pentru cele 7 loturi anulate.
În consecinţă, prezenta procedură de atribuire reprezintă o reluare a celor 6 loturi anulate în cadrul anunţului de participare nr.CN1045186 /21.07.2022, precum şi a lotului nr.12 anulat în cadrul anunţului de participare nr.CN1037613 /15.12.2021, şi anume:
Lotul nr.1–"Grupa 01"
Lotul nr.3–"Grupa 03"
Lotul nr.10–"Grupa 10"
Lotul nr.12–"Grupa 12"
Lotul nr.13–"Grupa 13"
Lotul nr.14–"Grupa 14"
Lotul nr.17–"Grupa 17"
Ofertele pot fi depuse pentru unul, mai multe sau pentru toate cele 7 loturi.
Se va încheia un contract pentru fiecare lot în parte.
După aplicarea criteriului de atribuire pentru fiecare lot în parte, entitatea contractantă îşi rezervă dreptul de a atribui cele 7 loturi aceluiaşi ofertant.
Notă:
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor/candidaturilor este de: 19 zile.
Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar, complet şi fără ambiguităţi tuturor solicitărilor de clarificări prin publicarea răspunsului consolidat în Secţiunea "Listă clarificări, notificări şi decizii" aferentă anunţului de participare, cu 12 zile înainte de termenul limită stabilit în anunţul de participare pentru depunerea ofertelor, cu condiţia transmiterii solicitării de clarificări în timp util.