Obiectul contractului este delegarea gestiunii serviciului public de transport judeţean de persoane prin curse regulate, în
aria teritorială de competență a UAT Județul Alba.Serviciul public de transport județean de persoane prin curse regulate face
parte din sfera serviciilor comunitare de utilităţi publice, aflat sub reglementarea, conducerea, monitorizarea şi controlul
autorității administrației publice...
Obiectul contractului este delegarea gestiunii serviciului public de transport judeţean de persoane prin curse regulate, în
aria teritorială de competență a UAT Județul Alba.Serviciul public de transport județean de persoane prin curse regulate face
parte din sfera serviciilor comunitare de utilităţi publice, aflat sub reglementarea, conducerea, monitorizarea şi controlul
autorității administrației publice județene, în aria teritorială de competență a UAT Județul Alba.Prestarea serviciului se
va face cu respectarea Regulamentului (CE) nr.1370/2007, a Legii nr.92/2007, a Legii nr.51/2006 și în conditiile stabilite
de Regulamentul de organizare și funcționare a serviciului și Caietului de sarcini prin delegarea gestiunii serviciului public
de transport judeţean de persoane prin curse regulate, cu împărțire pe 32 loturi corespunzător fiecărui traseu din Programul
de Transport județean.Entitatea Contractantă îşi rezervă dreptul de a suplimenta, în condiţiile legislaţiei din materia achiziţiilor
sectoriale, cantitatea serviciilor, fără organizarea unei noi proceduri de atribuire, în situaţia în care devine necesară
prelungirea de trasee, introducerea de curse suplimentare sau noi staţii. In baza art 236 din Legea 99/2016 – autoritatea
contractanta isi rezerva dreptul de a suplimenta /revizui contractul pana la concurenta cantitatii/ valorii maxime prezentata
pentru o perioada de 72 luni de la momentul semnarii contractului.La fiecare lot se ia în considerare posibilitatea modificării
contractului cu maxim 10% a rulajului estimat, în conformitate cu art.14 si art. 241 din Legea nr. 99/2016 cu modificarile
și completările ulterioare, art.17(1) lit.c) și art.27(1)lit.a) din Legea 92/2007 cu modificarile și completările ulterioare.NOTĂ:
Numărul de zile înainte de termenul-limită pentru primirea Ofertelor până când Ofertanţii pot solicita clarificări: 24 zile.Numărul
de zile calendaristice înaintea termenului limită de primire a Ofertelor la care Autoritatea contractantă va răspunde în mod
clar şi complet la toate solicitările de clarificări şi/sau informaţii suplimentare primite de la operatorii economici interesaţi:
15 zile.Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub).