Feedback
I.D.: 71294802

Delegarea gestiunii Serviciului pentru gestionarea câinilor fără stăpân al Comunei Bolintin Deal

Data publicarii
18.07.22 Exista 38.696 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
85200000-1
Termenul limita pentru depunere:
17.08.22
Pretul estimativ:
275.000,00 RON - 275.000,00 RON
Documente participare:
  1. Anexe caiet sarcini serv gestionare caini fara stapan_iulie 2022.doc
  2. Caiet de sarcini.pdf
  3. Model contract delegare gestiune serv gestionare caini fara stapan_iulie 2022.doc
Locul realizarii:
ROMÂNIA, Giurgiu
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Comuna Bolintin Deal doreste sa incheie un contract de concesiune de servicii pentru delegarea gestiunii serviciului pentru gestionarea câinilor fără stăpân din comuna Bolintin Deal pe o durata de 5(cinci) ani, in care operatorul economic cu care se incheie contractul, în calitate sa de concesionar, acţionează pe riscul şi răspunderea sa, avand dreptul şi obligaţia de a presta integral activitatile serviciului. Serviciul pe...
Comuna Bolintin Deal doreste sa incheie un contract de concesiune de servicii pentru delegarea gestiunii serviciului pentru gestionarea câinilor fără stăpân din comuna Bolintin Deal pe o durata de 5(cinci) ani, in care operatorul economic cu care se incheie contractul, în calitate sa de concesionar, acţionează pe riscul şi răspunderea sa, avand dreptul şi obligaţia de a presta integral activitatile serviciului. Serviciul pentru gestionarea câinilor fără stăpân concesionat va fi prestat în aria geografică a Comunei Bolintin Deal. Utilizatorii/beneficiarii serviciilor pentru gestionarea câinilor fără stăpân sunt: - Unitatea administrativ teritorială a Comunei Bolintin Deal; - Cetăţenii: persoane fizice şi asociaţii de locatari sau proprietari, cetaţeni ai Comunei Bolintin Deal; - Agenţii economici care îşi desfăşoară activitatea pe teritoriul Comunei Bolintin Deal; - Instituţii publice cu sedii/puncte de lucru sau filiale în Comunei Bolintin Deal; Prin realizarea procedurii de atribuire pentru concesionarea serviciului de gestionare a cainilor fara stapani, prin concesiune, se vor putea obtine urmatoarele:  Cresterea calitatii serviciilor de gestionare a cainilor fara stapan, datorita selectionarii concesionarului pe baza unor criterii care vor evalua organizarea, indicatorii de performanta, dotarile tehnice;  Vor fi semnalate, de asemenea, toate aspectele ce sunt de natura sa afecteze viata si sanatatea oamenilor;  Cetatenii Comunei vor avea siguranta mai mare pe domeniul public nemaifiind practic agresati de cainii fara stapan;  Prin atragerea de fonduri de la organizatii, fundatii, se vor pastra cainii conform noii legislatii;  Se vor utiliza solutii moderne pentru prinderea cainilor astfel incat sa nu fie chinuiti. Valoarea estimata a contractului de concesiune este de 275.000 lei fara TVA si a fost calculata in conformitate cu prevederile art. 13 alin (1) si se compune din: 550 lei/caine, fara TVA, pentru un numar estimat de 100 caini/an, respectiv un numar de 500 caini / 5 ani si va include cel putin urmatoarele activitati: Capturare, Transport Examen clinic general, Intretinerea si hranirea in adapost /zi * 14 zile lucratoare, Eutanasierea cainilor, Incinerarea, Vaccinarea polivalenta + rabie, Sterilizarea, Deparazitarea interna, Deparazitarea externa, Inregistrare R.E.C.S, Microcipare, Carnet sanatate, Pasaport, in functie de necesitati. Solicitarile de clarificari/informatii suplimentare referitorare la prezenta documentatie de atribuire se vor transmite prin fax 0246/273074, e-mail clbolintindeal@yahoo.com sau servicii poştale. Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 15 zile. Recomandam ca transmiterea solicitarilor de clarificari sa fie efectuata prin utilizarea a minim 2 mijloace de comunicare (ex: e-mail si fax). Solicitările de clarificări primite de către Autoritatea Contractantă după termenul limită specificat nu vor fi luate în considerare. Data la care Autoritatea Contractantă va răspunde în mod clar şi complet la toate Solicitările de clarificări şi la toate solicitările de informaţii suplimentare primite de la Operatorii Economici interesaţi este cu 11 zile calendaristice înainte de termenul limită pentru primirea Ofertelor. Toate Clarificarile vor fi disponibile oricărui Operator Economic interesat prin accesarea secţiunii "LISTĂ CLARIFICĂRI, NOTIFICĂRI ŞI DECIZII" din Anunţul de concesionare asociat acestei proceduri prin intermediul Sistemului electronic de achiziţii publice, utilizând interfaţa: http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu