Obiectul Contractului sectorial consta in delegarea gestiunii serviciilor publice de transport judetean de persoane prin curse
regulate in judetul Vaslui.Serviciul public de transport judetean de persoane prin curse regulate face parte din sfera serviciilor
comunitare de utilitati publice, aflat sub reglementarea, conducerea, monitorizarea si controlul autoritatii administratiei
publice judetene, in aria d...
Obiectul Contractului sectorial consta in delegarea gestiunii serviciilor publice de transport judetean de persoane prin curse
regulate in judetul Vaslui.Serviciul public de transport judetean de persoane prin curse regulate face parte din sfera serviciilor
comunitare de utilitati publice, aflat sub reglementarea, conducerea, monitorizarea si controlul autoritatii administratiei
publice judetene, in aria de competenta a judetului Vaslui.Prestarea serviciului se va face cu respectarea Regulamentului
(CE) nr. 1370/2007, a Legii nr. 92/2007, a Legii nr. 51/2006 si in conditiile stabilite de Regulamentul de organizare si functionare
a serviciului si Caietului de sarcini prin delegare a gestiunii serviciilor publice de transport judetean de persoane prin
curse regulate in aria teritoriala de competenta a judetului Vaslui, cu impartire pe 12 loturi corespunzator fiecarui traseu
din Programul de Transport judetean.NOTĂ: Orice referire în documentele achiziției care indică o anumită origine, sursă, producție,
producător, un procedeu special, un standard, un normativ, o marcă de fabrică sau de comerț, un brevet de invenție, o licență
de fabricație, sunt menționate doar cu scopul de a identifica cu ușurință tipurile de produs ca și concept și nu au ca efect
favorizarea sau eliminarea anumitor operatori economici sau a anumitor produse/servicii sau lucrări. Aceste specificații vor
fi considerate ca având mențiunea de „sau echivalent”, iar ofertantul are obligația de a demonstra echivalența produselor/serviciilor/lucrărilor
ofertate cu cele solicitate, dacă este cazul.NOTA: Termenul pana la care orice operator economic interesat are dreptul de
a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 19 zile inainte de data
limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari
in a 11-a zi înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.Autoritatea contractanta, va raspunde la solicitarile
de clarificari adresate de operorii economici pana la termenul limita stabilit.NOTA: Solicitările de clarificări referitoare
la prezenta documentaţie de atribuire se vor adresa în mod exclusiv în SEAP la secţiunea „Întrebări" din cadrul procedurii
de atribuire derulate prin mijloace electronice, iar răspunsurile la acestea vor fi publicate în SEAP la sectiunea „Detalii
procedura - Clarificari, decizii la documentatia de atribuire” din cadrul anuntului de participare, autoritatea contractantă
urmând să nu dea curs solicitărilor adresate prin altă modalitate de comunicare decât cea stabilită.