Feedback
I.D.: 49392849

,,Delegarea gestiunii serviciului de iluminat public pentru activităţile de întreţinere şi reparaţii reţele de iluminat public, precum şi verificare / reparare / montare / demontare sistem de iluminat festiv la evenimente şi sărbători în oraşul Plopeni"

Data publicarii
04.09.20 Exista 240.005 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50232100-1
Termenul limita pentru depunere:
17.09.20
Pretul estimativ:
400.000,00 RON - 400.000,00 RON
Documente participare:
  1. Caiet de sarcini.pdf
  2. FisaDate_DF1093972.pdf
  3. Studiu de oportunitate.pdf
Locul realizarii:
ROMÂNIA, Prahova
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului îl constituie delegarea gestiunii serviciului de iluminat public local din orasul Plopeni prin contract de concesiune . Obiectul contractului de concesiune stabileste conditiile pentru desfasurarea activitatilor serviciilor de intretinere şi reparaţii reţele de iluminat public, precum şi verificare / reparare / montare / demontare sistem de iluminat festiv la evenimente şi sărbători în oraşul Plopeni...
Obiectul contractului îl constituie delegarea gestiunii serviciului de iluminat public local din orasul Plopeni prin contract de concesiune . Obiectul contractului de concesiune stabileste conditiile pentru desfasurarea activitatilor serviciilor de intretinere şi reparaţii reţele de iluminat public, precum şi verificare / reparare / montare / demontare sistem de iluminat festiv la evenimente şi sărbători în oraşul Plopeni judetul Prahova, nivelul de calitate si conditiile tehnice necesare functionarii acestor servicii in conditii de eficienta si siguranta. În conformitate cu art. 70 alin 8 din Legea 100/2016, operatorii economici au dreptul de a solicita clarificări în legătură cu prezenta documentaţie de atribuire, prin intermediul SICAP, cu minim 10 zile anterior termenului limită de depunere a ofertelor, prin accesarea secţiunii ,,Întrebări’’. La introducerea titlului şi conţinutului întrebării, nu se va indica/prezenta identitatea operatorului economic . În conformitate cu art. 70 alin 8 lit b din Legea 100/2016, în măsura în care solicitările de clarificări sau de informaţii suplimentare au fost adresate în termenul prevăzut, autoritatea contractantă va publica răspunsurile, însoţite de întrebările aferente, şi/sau informaţiile suplimentare, în SICAP, ataşate anunţului de participare în secţiunea ,,Documentaţie, clarificări şi decizii’’, cu 10 zile înainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor, luând măsuri pentru a nu dezvălui identitatea ofertanţilor care au solicitat clarificările sau informaţiile suplimentare respective.Valoarea estimata a contractului, fara TVA: 400.000 lei, fara TVA.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu