Delegarea prin concesiune a serviciului de iluminat public în Municipiul Alba Iulia conform documentaţiei de atribuire.
Prin H.C.L. nr.383/2022 s-a aprobat Studiul de oportunitate pentru fundamentarea şi stabilirea soluţiilor optime de delegare a gestiunii serviciului de iluminat public şi Regulamentul de organizare şi funcţionare a serviciului de iluminat public din municipiul Alba Iulia.
Prin H.C.L. nr.384/2022 s-...
Delegarea prin concesiune a serviciului de iluminat public în Municipiul Alba Iulia conform documentaţiei de atribuire.
Prin H.C.L. nr.383/2022 s-a aprobat Studiul de oportunitate pentru fundamentarea şi stabilirea soluţiilor optime de delegare a gestiunii serviciului de iluminat public şi Regulamentul de organizare şi funcţionare a serviciului de iluminat public din municipiul Alba Iulia.
Prin H.C.L. nr.384/2022 s-a aprobat Contractul cadru de delegare de gestiune prin concesiune a serviciului de iluminat public şi Caietul de sarcini pentru delegarea serviciului din municipiul Alba Iulia.
Obiectul delegării de gestiune este Serviciul de iluminat Public din Municipiul Alba Iulia, care presupune următoarele activităţi:
a) Gestionarea bunurilor ce compun Sistemul de lluminat Public (SIP), proprietate a concedentului;
b) Întocmirea documentaţiei tehnice pentru realizarea lucrărilor, comandate de concedent, conform legislaţiei în vigoare;
c) Întreţinerea şi menţinerea în funcţiune a sistemului de iluminat public, descris în anexele la contract;
d) Realizarea reţelelor de iluminat public care cuprinde:
iluminatul stradal, rutier şi pietonal;
iluminatul ornamental, destinat parcurilor, spaţiilor de agrement, terenurilor de sport, pieţelor, târgurilor şi altor zone de acest gen;
iluminat decorativ - arhitectural (monumente istorice sau de artă, fântâni, clădiri de importanţă publică sau culturală pentru comunitatea locală);
iluminatul ariilor utilitare: parcări, platforme utilitare;
mentenanţa sistemului de gestiune-monitorizare-control;
iluminatul festiv de sărbători sau alte evenimente;
e) Optimizarea consumului de energie electrică pentru iluminatul public;
f) Realizarea lucrărilor de investiţii pentru extinderea şi eficientizarea sistemului de iluminat public în Municipiul Alba Iulia comandate/aprobate de concedent;
g) Dispecerizarea sistemului de iluminat public. Operarea prin dispecerat şi cu echipele de teren a sistemului public din Municipiul Alba Iulia.
Termenul limită până la care operatorii economici pot solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire este de 25 (douăzecişicinci) zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări cu cel puţin 15 (cincisprezece) zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor, stabilit în Anunţul de concesionare.
Nicio eventuală prelungire a termenului de depunere oferte nu este de natură să conducă la decalarea termenelor de solicitare, respectiv răspuns la clarificări.
a. Întrebări legate de conţinutul Documentaţiei de atribuire
Orice Operator Economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare cu privire la Documentaţia de atribuire până la termenul limită mai sus menţionat.
Solicitările de clarificări primite de către Autoritatea Contractantă după termenul limită specificat nu vor fi luate în considerare. Ofertanţii sunt informaţi să reţină că, în conformitate cu dispoziţiile art. 70 alin. (8) din Legea nr. 100/2016 privind concesiunile de lucrări şi concesiunile de servicii şi cu prevederile art. 27 alin. (1) — (4) din H.G. nr. 867/2016, Autoritatea Contractantă - Municipiul Alba Iulia a stabilit un singur termen-limită în care va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare, pe SEAP.
Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (http://e-licitatie.ro/pub).
Pentru a transmite o solicitare de clarificări Autorităţii Contractante Operatorul Economic interesat acţionează butonul "Adaugă solicitare" din secţiunea "SOLICITĂRI DE CLARIFICARE / ÎNTREBĂRI" disponibilă din detaliul procedurii.