UAT Comuna VINŢU DE JOS, prin Consiliul Local al Comunei Vinţu de Jos, în calitate de autoritate deliberativă, a decis înfiinţarea Serviciului de iluminat public al comunei Vinţu de Jos, în conformitate cu dispoziţiile art. 8 alin. (1) din Legea nr. 51/2006.
La baza înfinţării Serviciului se află Hotărârea nr. 59 din 30.06.2021 a Consiliului Local al Comunei Vinţu de Jos. Astfel, UAT Comuna Vinţu de Jos are competenţă exclu...
UAT Comuna VINŢU DE JOS, prin Consiliul Local al Comunei Vinţu de Jos, în calitate de autoritate deliberativă, a decis înfiinţarea Serviciului de iluminat public al comunei Vinţu de Jos, în conformitate cu dispoziţiile art. 8 alin. (1) din Legea nr. 51/2006.
La baza înfinţării Serviciului se află Hotărârea nr. 59 din 30.06.2021 a Consiliului Local al Comunei Vinţu de Jos. Astfel, UAT Comuna Vinţu de Jos are competenţă exclusivă, în condiţiile legii, în tot ceea ce priveşte înfiinţarea, organizarea, gestionarea şi funcţionarea serviciilor de utilităţi publice, precum şi în ceea ce priveşte crearea, dezvoltarea, modernizarea, reabilitarea şi exploatarea bunurilor proprietate publică sau privată.
În acest context, în conformitate cu datele din Studiul de oportunitate, s-a identificat necesitatea încheierii unui acord-cadru cu un operator extern, având ca obiect delegarea gestiunii serviciului de iluminat public, respectiv efectuarea serviciilor de întreţinere şi mentenanţă a iluminatului public din Comuna Vinţu de Jos.
Obiectivul specific al achiziţiei îl reprezintă achiziţionarea unor servicii de întreţinere şi mentenanţă a iluminatului public din Comuna Vinţu de Jos, în baza unui acord-cadru încheiat pe o perioadă de patru ani, cu încheierea de contracte subsecvente cu o frecvenţă anuală.
A. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016 privind achizi{iile publice, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de maxim 9 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
B. in conformitate cu prevederile art. 161 alin. (1) din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice, cu cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarficare/informatiilor suplimentare intr-o singura zi si anume cu 7 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.