Feedback
I.D.: 78745425

Delegarea gestiunii serviciului de iluminat public - A.D.I. DKSz, Harghita

Data publicarii
20.02.23 Exista 73.407 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50232100-1
Termenul limita pentru depunere:
13.03.23
Pretul estimativ:
309.896,00 RON - 309.896,00 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 20.02.23 Publicat la 06.03.23 Publicat la 08.03.23 Publicat la 09.03.23
Locul realizarii:
Harghita
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Comunele are un sistem de iluminat public recent modernizat, dar sunt unele locaţii, unde sunt necesare corpuri noi pentru respectarea normelor în vigoare. Durata perioadei de garanţie este: 10 ani, până în iulie 2029 – TIGRA WILL SRL, Miercurea Ciuc. În momentul actual în satele componente există 51 de km de infrastructură rutieră care ar necesita iluminatul public. Corpuri noi din proiect PNDL 2: - 896 buc 14,6 W - ...
Comunele are un sistem de iluminat public recent modernizat, dar sunt unele locaţii, unde sunt necesare corpuri noi pentru respectarea normelor în vigoare. Durata perioadei de garanţie este: 10 ani, până în iulie 2029 – TIGRA WILL SRL, Miercurea Ciuc. În momentul actual în satele componente există 51 de km de infrastructură rutieră care ar necesita iluminatul public. Corpuri noi din proiect PNDL 2: - 896 buc 14,6 W - 163 buc 39 W - 45 buc 56 W Eventuale corupuri vechi, cu alte tehnologii decât cea cu LED, trebuie înlocuite în primul an de operare, până la octombrie 2023, respectiv montarea corpuri noi pentru creşterea siguranţei circulaţiei, cu comun acord cu ADI: 1. zona staţiilor CFR 2. zona primăriilor şi parcări aferente 3. zona şcolilor lângă DN 4. zona caselor de cultură 5. trecere la nivel DN-CF şi intersecţie DN-DJ 6. poduri r. Olt Se va înlocui corpurilor deteriorate, sau reparare, dacă este cazul – se acceptă numai corpuri cu consum identic sau mai mic, cu luxometrie identică sau superioară – termen de rezolvare: maxim 2 zile din data sesizării. Se va testa sistemul 4 ori pe an, inclusiv curăţarea şi intreţinerea corpurilor şi punctelor de aprindere, inlcusiv Cablu izolat TYR. - in caz de avariere linie IP existent - cabluri vechi; Lucrari de intervencie in caz de avariere sistem sau punct de aprindere; Prezenţa în cazul accidentelor rutiere, CF: maxim 4 ore de la sesizare. Se va oferi dispecerat de 24 ore telefonic pentru sesizări. Durata minimă de funcţionare apreciată este 3.985 ore/an, dar până la sfârşitul crizei economice actuale, se propune diminuarea 1.825 ore/an (între orele 23 şi 4) având ca scop reducerea consumului de energie electrică. CLAUZELE CONTRACTUALE SPECIFICE 4.1. Garantia acordata pentru corpuri noi: 5 ani. 4.2. Tipul de contract propus: În urma procedurii de achiziţie, se va încheia un contract de servicii din următoarele considerente: nu este vorba de un contract de lucrări, obectul nefiind realizarea infrastructurii, ci strict operarea infrastructurii existente, cu anumite corpuri noi, dar valoarea corpurilor este mai puţin decât 40% din valoarea contractului. 3. Modalitatea de implementare a contractului A. Garanţia de bună execuţie a contractului - Executantul se obligă să constituie garanţia de bună execuţie a contractului reprezentand 5% din valoarea contractului, pentru perioada de 60 luni şi, oricum înainte de începerea execuţiei contractului. B. Modalităţi de plată a. facturi SEMESTRIALE cu termen de plata în 30 zile calednaristice pentru corpuri noi, montare-demontare, conform ofertei, maxim 60 respectiv 250 pe întreagă perioadă, pe baza de COMANDA emisă de autoritate contractantă, recepţionate, cu certificate de garanţie emise pentru perioada de 5 ani în cazul corpurilor noi; b. facturi TRIMESTRIALE cu termen de plata în 30 zile calednaristice: i. dispecerat şi teste: facturi trimestriale (1/20 lunar din preţul ofertat pentru dispecerat şi teste) ii. minus penalizări pentru neîndeplinirea indicatorilor de calitate. C. Comenzi a. comenzi iniţiate de AC: de rezolvat în 30 de zile calendaristice, b. comenzi iniţiate de operator: pe baza memoriului tehnic elaborat de operator, acceptat cu/fără modificări de AC: de rezolvat în 30 de zile calendaristice, c. comenzi pentru reparaţii, înlocuiri: pe baza sesizăriilor înregistrate prin dispeceratul, strict după şi condiţia aprobării scrisă de AC, cu termen de realizare în 6 ore de la sesizare. D. Avans Nu se acordă avans. E. Valoarea contractului Se va achita componenta de dispecerat şi teste conform oferta, dar pentru corpuri noi şi montare-demontare, strict numai costuri ofertate aferente elementelor comandate conform prezentei, strict numai pentru probleme care nu sunt acoperite de garanţia executantului (sistem LED nou) sau nu sunt acoperite de garanţie operatorului (copruir LED noi).
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu