Feedback
I.D.: 61355081

DELEGAREA GESTIUNII PRIN CONCESIUNE A SERVICIULUI DE ILUMINAT PUBLIC AL ORASULUI RECAS

Data publicarii
28.09.21 Exista 262.547 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50232100-1
Pretul estimativ:
1.134.060,00 RON - 1.134.060,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
(natura si cantitatea lucrarilor, produselor sau serviciilor sau o mentiune privind nevoile si cerintele) Obiectul achiziţiei/procedurii: delegarea gestiunii prin concesiune a serviciul de iluminat public al oraşului Recaş. Potrivit obiectului contractului se vor asigura urmatoarele servicii principale, care se vor completa cu cele adiacente prevazute in Caietul de sarcini si Regulamentul de iluminat: Operatorii serviciului...
(natura si cantitatea lucrarilor, produselor sau serviciilor sau o mentiune privind nevoile si cerintele) Obiectul achiziţiei/procedurii: delegarea gestiunii prin concesiune a serviciul de iluminat public al oraşului Recaş. Potrivit obiectului contractului se vor asigura urmatoarele servicii principale, care se vor completa cu cele adiacente prevazute in Caietul de sarcini si Regulamentul de iluminat: Operatorii serviciului de iluminat public vor asigura: a) respectarea legislaţiei, normelor, prescripţiilor şi regulamentelor privind igiena şi protecţia muncii, protecţia mediului, urmărirea comportării în timp a sistemului de iluminat public, prevenirea şi combaterea incendiilor; b) exploatarea, întreţinerea şi reparaţia instalaţiilor cu personal autorizat, funcţie de complexitatea instalaţiei şi specificul locului de muncă; c) respectarea indicatorilor de performanţă şi calitate stabiliţi prin contractul de delegare a gestiunii, sau prin hotărârea de dare în administrare a serviciului şi precizaţi în regulamentul serviciului de iluminat public; d) întreţinerea şi menţinerea în stare de permanentă funcţionare a sistemelor de iluminat public; e) furnizarea autorităţii administraţiei publice locale, respectiv A.N.R.S.C., a informaţiilor solicitate şi accesul la documentaţiile pe baza cărora prestează serviciul de iluminat public, în condiţiile legii; f) creşterea eficienţei sistemului de iluminat în scopul reducerii tarifelor, prin reducerea costurilor de producţie, a consumurilor specifice de materiale şi materii, energie electrică şi prin modernizarea acestora; g) prestarea serviciului de iluminat public la toţi utilizatorii din raza unităţii administrativ-teritoriale pentru care are hotărâre de dare în administrare sau contract de delegare a gestiunii; h) personal de intervenţie operativă; i) conducerea operativă prin dispecer; j) înregistrarea datelor de exploatare şi evidenţa lor; k) analiza zilnică a modului în care se respectă realizarea normelor de consum şi stabilirea operativă a măsurilor ce se impun pentru eliminarea abaterilor, încadrarea în norme şi evitarea oricărei forme de risipă; l) elaborarea programelor de măsuri pentru încadrarea în normele de consum de energie electrică şi pentru raţionalizarea acestor consumuri; m) realizarea condiţiilor pentru prelucrarea automată a datelor referitoare la funcţionarea economică a instalaţiilor de iluminat public; n) statistica incidentelor, avariilor şi analiza acestora; o) instituirea unui sistem de înregistrare, investigare, soluţionare şi raportare privind reclamaţiile făcute de beneficiari în legătură cu calitatea serviciilor; p) lichidarea operativă a incidentelor; q) funcţionarea normală a tuturor componentelor sistemului de iluminat public; r) evidenţa orelor de funcţionare a componentelor sistemului de iluminat public; s) aplicarea de metode performante de management care să conducă la funcţionarea cât mai bună a instalaţiilor de iluminat şi reducerea costurilor de operare; ş) elaborarea planurilor anuale de revizii şi reparaţii executate cu forţe proprii şi cu terţi şi aprobarea acestora de către administraţia publică locală; t) executarea în bune condiţii şi la termenele prevăzute a lucrărilor de reparaţii care vizează funcţionarea economică şi siguranţa în exploatare; u) elaborarea planurilor anuale de investiţii pe categorii de surse de finanţare şi aprobarea acestora de către administraţia publică locală; v) corelarea perioadelor şi termenelor de execuţie a investiţiilor şi reparaţiilor cu planurile de investiţii şi reparaţii a celorlalţi furnizori de utilităţi, inclusiv cu programele de reabilitare şi dezvoltare urbanistică ale administraţiei publice locale; w) iniţierea şi avizarea lucrărilor de modernizări şi de introducere a tehnicii noi pentru îmbunătăţirea performanţelor tehnico-economice ale sistemului de iluminat public; x) o dotare proprie cu instalaţii şi echipamente specifice necesare pentru prestarea activităţilor asumate prin contract sau prin hotărârea de dare în administrare; y) alte condiţii specifice stabilite de autoritatea administraţiei publice locale sau asociaţia de dezvoltare comunitară, după caz. Prestarea serviciului de iluminat public se va executa astfel încât să se realizeze: a) verificarea şi supravegherea continuă a funcţionarii reţelelor electrice de joasă tensiune, posturilor de transformare, cutiilor de distribuţie si a corpurilor de iluminat; b) corectarea şi adaptarea regimului de exploatare la cerinţele utilizatorului; c) controlul calităţii serviciului asigurat; d) întreţinerea tuturor componentelor sistemului de iluminat public; e) menţinerea în stare de funcţionare la parametrii proiectaţi a sistemului de iluminat public; f) măsurile necesare pentru prevenirea deteriorării componentelor sistemului de iluminat public; g) întocmirea sau reactualizarea, după caz, a documentaţiei tehnice necesare realizării unei exploatări economice şi în condiţii de siguranţă; h) respectarea instrucţiunilor furnizorilor de echipamente; i) funcţionarea instalaţiilor de iluminat, în conformitate cu programele aprobate; j) respectarea instrucţiunilor/procedurilor interne şi actualizarea documentaţiei; k) respectarea regulamentului de serviciu aprobat de autoritatea administraţiei publice locale sau asociaţia de dezvoltare comunitară, după caz, în condiţiile legii; l) funcţionarea pe baza principiilor de eficienţă economică, având ca obiectiv reducerea costurilor specifice pentru realizare a serviciului de iluminat public; m) menţinerea capacităţilor de realizare a serviciului şi exploatarea eficientă a acestora, prin urmărirea sistematică a comportării reţelelor electrice, echipamentelor, întreţinerea acestora, planificarea reparaţiilor capitale, realizarea operativă şi cu costuri minime a reviziilor/reparaţiilor curente; n) îndeplinirea indicatorilor de calitate ai serviciului prestat, specificaţi în normativele în vigoare; o) încheierea contractelor cu furnizorii de utilităţi, servicii, materiale şi piese de schimb, prin aplicarea procedurilor concurenţiale impuse de normele legale în vigoare privind achiziţiile de lucrări sau de bunuri; p) dezvoltarea/modernizarea, în condiţii de eficienţă a sistemului de iluminat public în conformitate cu programele de dezvoltare/modernizare elaborate de către consiliul local, sau cu programele proprii aprobate de autoritatea administraţiei publice locale; q) un sistem prin care să poată primi informaţii sau să ofere consultanţă şi informaţii privind orice problemă sau incidente care afectează sau pot afecta siguranţa, disponibilitatea şi/sau alţi indicatori de performanţă ai serviciilor de iluminat; r) asigurarea, pe toată durata de executare a serviciului, de personal calificat şi în număr suficient pentru îndeplinirea activităţilor ce fac obiectul serviciului de iluminat public; s) urmărirea şi înregistrarea indicatorilor de performanţă aprobaţi pentru serviciul de iluminat public se va face de către operator pe baza unei proceduri specifice; ş) instituirea şi aplicarea unui sistem de comunicare cu beneficiarii cu privire la reglementările noi ce privesc serviciul de iluminat public şi modificările survenite la actele normative din domeniu. În termen de 60 de zile calendaristice de la data încredinţării serviciului de iluminat public va prezenta autorităţii administraţiei publice locale modul de organizare a acestui sistem; t) informarea utilizatorului şi a beneficiarilor despre planificarea anuală a reparaţiilor/reviziilor ce se vor efectua la sistemul de iluminat public.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract de proiectare şi execuţie lucrări având ca obiect prestarea serviciilor de elaborare Proiect Tehnic, detalii execuţie, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţie lucrări pentru obiectivul de investitii ,,DEZVOLTAREA INFRASTRUCTURII PENTRU TURISMUL BALNEAR ÎN STAŢIUNEA BUZIAŞ" finanţat în cadrul PROGRAMULUI OPERAŢIONAL REGIONAL 2014-2020, Axa prioritară 7 (Diversificarea economiilor locale prin dezvoltarea durabilă a turismului, Prioritatea de investiţii 7.1 - Sprijinirea unei creşteri favorabile ocupării forţei de muncă, prin dezvoltarea potenţialului endogen ca parte a unei strategii teritoriale pentru anumite zone, care să includă reconversia regiunilor industriale aflate în declin, precum şi sporirea accesibilităţii şi dezvoltarea resurselor naturale şi culturale specifice (Investiţii în infrastructura de turism)  
Servicii de intocmire a Strategiei de alimentare cu energie termică în Municipiul Timişoara  
Servicii expertizare tehnică pentru construcţia denumită Sediu Inspectorat de Poliţie Judeţean Timiş aflată în administrarea Ministerului Afacerilor Interne prin Inspectoratul de Poliţie Judeţean Timiş  
Delegarea prin concesiune a serviciului pentru gestionarea cainilor fara stapan din comuna Nadrag, judetul Timis 30.03.23
Delegarea prin concesiune a serviciului pentru gestionarea cainilor fara stapan din comuna Nadrag, judetul Timis 30.03.23
Delegarea prin concesiune a serviciului pentru gestionarea cainilor fara stapan din comuna Nadrag, judetul Timis 19.04.23
Delegarea prin concesiune a serviciului pentru gestionarea cainilor fara stapan din comuna Nadrag, judetul Timis  
Contract de executie lucrări (proiectare şi execuţie) aferente obiectivului de investiţii "PT+DTAC+Execuţie Amplasare toalete publice automate cu autocurăţare, Parcul Civic, Timişoara  
Contract de executie lucrări (proiectare şi execuţie) aferente obiectivului de investiţii "PT+DTAC+Execuţie Amplasare toalete publice automate cu autocurăţare, Piaţa 700" Timişoara  
Contract de executie lucrări (proiectare şi execuţie) aferente obiectivului de investiţii "PT+DTAC+Execuţie Amplasare toalete publice automate cu autocurăţare, Piaţa 700" Timişoara