Obiectul contractului îl constituie delegarea gestiunii, prin concesionare, a serviciului de iluminat public din Municipiul Bistriţa şi localităţile componente şi cuprinde totalitatea acţiunilor şi activităţilor de utilitate publică şi de interes economic şi social general desfăşurate la nivelul unităţii administrativ-teritoriale sub conducerea, coordonarea şi responsabilitatea Municipiului Bistriţa.
Delegarea gestiunii, pr...
Obiectul contractului îl constituie delegarea gestiunii, prin concesionare, a serviciului de iluminat public din Municipiul Bistriţa şi localităţile componente şi cuprinde totalitatea acţiunilor şi activităţilor de utilitate publică şi de interes economic şi social general desfăşurate la nivelul unităţii administrativ-teritoriale sub conducerea, coordonarea şi responsabilitatea Municipiului Bistriţa.
Delegarea gestiunii, prin concesionare, a serviciului de iluminat public cuprinde activităţile de operare propriu-zisă, gestiune, administrare, exploatare, întreţinere-menţinere, precum şi activităţile de pregătire, proiectare, finanţare şi realizare a investiţiilor din infrastructura aferentă serviciului de iluminat public, în conformitate cu obiectivele concedentului.
Obiectul concesiunii este Serviciul de Iluminat Public care presupune următoarele activităţi:
1. Întreţinerea şi menţinerea în funcţiune a Sistemului de Iluminat Public (SIP) care conţine:
- iluminatul stradal-rutier;
- iluminatul stradal-pietonal;
- iluminatul arhitectural;
- iluminatul ornamental;
- iluminatul ornamental-festiv.
2. Modernizarea reţelelor electrice existente ce deservesc Sistemul de Iluminat Public;
3. Extinderea reţelelor electrice existente ce deservesc Sistemul de Iluminat Public;
4. Optimizarea consumului de energie electrică pentru iluminatul public;
5. Dispecerizarea şi monitorizarea Sistemului de Iluminat Public.
Durata contractului de delegare a gestiunii, prin concesionare, este de 5 ani de la data semnării sale de ambele părţi contractante cu posibilitatea de a fi prelungit, dar nu mai mult de 2 ani, în conformitate cu prevederile legilor speciale aplicabile, respectiv, 32 alin. (3) din Legea nr. 51/2006 şi art. 24 alin. (2) - (3) din Legea nr. 230/2006 şi exclusiv în situaţii de interes general care impun obligativitatea din partea entitătii contractante de a asigura continuitatea şi funcţionarea sistemului de iluminat public.
In conformitate cu prevederile art. 70 alin. (8) din Legea 100/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 25 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu prevederile art. 70 alin. (8) lit. b) din Legea 100/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, entitatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare / informatiilor suplimentare este de 15 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.