Feedback
I.D.: 97284151

Delegarea gestiunii prin concesionare a serviciului de iluminat in Oraşul Sântana, Judetul Arad

Data publicarii
14.11.22 Exista 91.880 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50232100-1
Pretul estimativ:
420.000,00 RON - 420.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Potrivit obiectului contractului se vor asigura urmatoarele servicii principale, care se vor completa cu cele adiacente prevazute in Caietul de sarcini si Regulamentul de iluminat: Efectuarea serviciilor de intervenţie şi reparaţii în caz de avarii la instalaţiile componente ale sistemului de iluminat public Efectuarea de servicii de întreţinere şi reparaţii planificate la sistemul de iluminat stradal Implementarea de scena...
Potrivit obiectului contractului se vor asigura urmatoarele servicii principale, care se vor completa cu cele adiacente prevazute in Caietul de sarcini si Regulamentul de iluminat: Efectuarea serviciilor de intervenţie şi reparaţii în caz de avarii la instalaţiile componente ale sistemului de iluminat public Efectuarea de servicii de întreţinere şi reparaţii planificate la sistemul de iluminat stradal Implementarea de scenarii de iluminat, utilizând sisteme de variaţie a intensităţii luminoase în funcţie de un program de timp, în scopul reducerii consumului de energie electrică Montarea şi demontarea instalaţiilor de iluminat festiv Montarea de corpuri de iluminat arhitectural Întocmirea de rapoarte care să prezinte starea sistemului, propuneri de reparaţii, îmbunătăţiri sau dezvoltări. În conformitate cu art. 70 alin 8 lit b din Legea 100/2016, în măsura în care solicitările de clarificări sau de informaţii suplimentare au fost adresate în termenul prevăzut, autoritatea contractantă va publica răspunsurile, însoţite de întrebările aferente, şi/sau informaţiile suplimentare, în SICAP, ataşate anunţului de participare în secţiunea ,,Documentaţie, clarificări şi decizii’’, cu 10 zile înainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor, luând măsuri pentru a nu dezvălui identitatea ofertanţilor care au solicitat clarificările sau informaţiile suplimentare respective. Răspunsul la solicitările de clarificări va fi transmis in a 7-a zi înainte de deschiderea ofertelor. Valoarea estimata fără TVA: 7500 lei x 60 luni = 450.000 lei Redevenţa minima anuala solicitată de către autoritatea contractantă este in cuantum de 5.000 lei.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu