Feedback
I.D.: 91731805

Delegarea gestiunii activitatii de salubrizare stradala si de deszapezire pe raza Comunei Floresti

Data publicarii
15.01.24 Exista 222.993 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
90610000-6 90620000-9
Termenul limita pentru depunere:
18.03.24
Pretul estimativ:
22.726.231,63 RON - 22.726.231,63 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 15.01.24 Publicat la 27.01.24 Publicat la 08.02.24 Publicat la 09.02.24
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Prezenta documentatie de atribuire contine cerintele, criteriile, regulile si informatiile necesare pentru a asigura ofertantilor o informare completa, corecta si explicita cu privire la modul de aplicare a procedurii de atribuire având ca obiect delegarea gestiunii prin atribuirea unui contract pentru serviciul public de salubrizare pe raza Comunei Floresti pentru salubrizarea stradală, deszăpezire, colectarea cadavrelor ...
Prezenta documentatie de atribuire contine cerintele, criteriile, regulile si informatiile necesare pentru a asigura ofertantilor o informare completa, corecta si explicita cu privire la modul de aplicare a procedurii de atribuire având ca obiect delegarea gestiunii prin atribuirea unui contract pentru serviciul public de salubrizare pe raza Comunei Floresti pentru salubrizarea stradală, deszăpezire, colectarea cadavrelor animale (deşeuri de origine animală) si alte activitati ocazionale si servicii conexe conform cerintelor stabilite prin Caietul de sarcini. În conformitate cu prevederile art. 160, alin. (1) din Legea nr. 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare in legătura cu documentaţia de atribuire este de maxim 22 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor. În conformitate cu prevederile art. 160, alin. (2) din Legea nr. 98/2016, cu modificările si completările ulterioare termenul limita în care autoritatea contractanta va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare este cel mai târziu a 11-a zi înainte de data depunerii ofertelor
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Delegarea gestiunii activitatii de salubrizare stradala si de deszapezire pe raza Comunei Floresti 13.02.24
Delegarea gestiunii activitatii de salubrizare stradala si de deszapezire pe raza Comunei Floresti 13.02.24
Delegarea gestiunii activitatii de salubrizare stradala si de deszapezire pe raza Comunei Floresti 03.04.24
Delegarea gestiunii activitatii de salubrizare stradala si de deszapezire pe raza Comunei Floresti 25.03.24
Delegarea gestiunii activitatii de salubrizare stradala si de deszapezire pe raza Comunei Floresti 18.03.24
Delegarea gestiunii activitatii de salubrizare stradala si de deszapezire pe raza Comunei Floresti 18.03.24
Delegarea gestiunii activitatii de salubrizare stradala si de deszapezire pe raza Comunei Floresti  
"Achiziţie echipamente digitale pentru laboratorul de informatică, echipamente digitale pentru sălile de clasă/sălile de grupă, echipamente digitale pentru dotarea laboratoarelor şcolare" din cadrul proiectului "DOTAREA CU MOBILIER,MATERIALE DIDACTICE ŞI ECHIPAMENTE DIGITALE A UNITĂŢILOR DE ÎNVĂŢĂMÂNT PREUNIVERSITAR DIN COMUNA FLOREŞTI, JUDEŢUL CLUJ" 22.03.24
"Servicii de reparare şi întreţinere a echipamentului informatic al camerelor fixe şi mobile control rovinietă -DRDP Cluj- Acord cadru pe 2 ani" 25.01.22
Servicii de reparare, întreţinere, revizie şi asigurarea pieselor de schimb pentru instalaţiile de cântărire din ACI PETEA , ACI HALMEU, ACI BORS SI ACI BORS 2-DRDP Cluj- Acord cadru pe 2 ani