Prezenta documentaţie de atribuire conţine cerinţele, criteriile, regulile şi informaţiile necesare pentru a asigura potenţialilor ofertanţi o informare completă, corectă şi explicită cu privire la modul de aplicare a procedurii de atribuire a acordului-cadru având ca obiect “Delegarea de gestiune pentru prestarea serviciului de salubrizare privind activitatea de sortare a deşeurilor de hârtie, carton, metal, plastic şi sti...
Prezenta documentaţie de atribuire conţine cerinţele, criteriile, regulile şi informaţiile necesare pentru a asigura potenţialilor ofertanţi o informare completă, corectă şi explicită cu privire la modul de aplicare a procedurii de atribuire a acordului-cadru având ca obiect “Delegarea de gestiune pentru prestarea serviciului de salubrizare privind activitatea de sortare a deşeurilor de hârtie, carton, metal, plastic şi sticlă colectate separat din deşeurile municipale în staţii de sortare, inclusiv transportul reziduurilor rezultate din sortare la depozitele de deşeuri şi/sau la instalaţiile de valorificare energetică, pe raza Sectorului 3 al Municipiului Bucureşti".
Principalele activităti ce urmează a fi prestate de către delegatar/prestator pe parcursul perioadei de derulare a acordului – cadru, fără punerea la dispoziţie a infrastructurii, constau în:
- sortarea deşeurilor de hârtie, carton, metal, plastic şi sticlă colectate separat din deşeurile municipale în staţii de sortare;
- transportul reziduurilor rezultate din sortare la depozitele de deşeuri şi/sau la instalaţiile de valorificare energetică.
Informatii referitoare la cantităţile minime şi maxime estimate pe durata întregului acord-cadru, cantităţile minime şi maxime care ar putea face obiectul celui mai mic, respectiv celui mai mare contract subsecvent se regăsesc în cadrul Anexei nr. 1 la caietul de sarcini.
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentatia de atribuire cu cel puţin 20 zile înainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor. În măsura în care solicitările de clarificare sunt primite cu cel puţin 20 zile înainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor, autoritatea contractantă va răspunde în mod clar si complet tuturor acestor solicitări de clarificare cu 10 zile înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.