Prezenta documentație de atribuire conține cerințele, criteriile, regulile și informațiile necesare pentru a asigura potențialilor
ofertanți o informare completă, corectă și explicită cu privire la modul de aplicare a procedurii de atribuire a acordului-cadru
având ca obiect “Delegarea de gestiune pentru prestarea serviciului de salubrizare privind activitatea de sortare a deşeurilor
de hârtie, carton, met...
Prezenta documentație de atribuire conține cerințele, criteriile, regulile și informațiile necesare pentru a asigura potențialilor
ofertanți o informare completă, corectă și explicită cu privire la modul de aplicare a procedurii de atribuire a acordului-cadru
având ca obiect “Delegarea de gestiune pentru prestarea serviciului de salubrizare privind activitatea de sortare a deşeurilor
de hârtie, carton, metal, plastic şi sticlă colectate separat din deşeurile municipale în staţii de sortare, inclusiv transportul
reziduurilor rezultate din sortare la depozitele de deşeuri şi/sau la instalaţiile de valorificare energetică, pe raza Sectorului
3 al Municipiului București”.Principalele activităti ce urmează a fi prestate de către delegatar/prestator pe parcursul perioadei
de derulare a acordului – cadru, fără punerea la dispoziție a infrastructurii, constau în:- sortarea deşeurilor de hârtie,
carton, metal, plastic şi sticlă colectate separat din deşeurile municipale în staţii de sortare;- transportul reziduurilor
rezultate din sortare la depozitele de deşeuri şi/sau la instalaţiile de valorificare energetică.Informatii referitoare la
cantităţile minime şi maxime estimate pe durata întregului acord-cadru, cantităţile minime şi maxime care ar putea face obiectul
celui mai mic, respectiv celui mai mare contract subsecvent se regăsesc în cadrul Anexei nr. 1 la caietul de sarcini.Orice
operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informații suplimentare în legătură cu documentatia
de atribuire cu cel puțin 20 zile înainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor. În măsura în care solicitările
de clarificare sunt primite cu cel puțin 20 zile înainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor, autoritatea
contractantă va răspunde în mod clar si complet tuturor acestor solicitări de clarificare cu 10 zile înainte de termenul stabilit
pentru depunerea ofertelor.