Obiectul contractului de concesiune a serviciului public pentru gestionarea cainilor fara stapan din Municipiul Lugoj cuprinde Regulamentul de organizare şi functionare a serviciului de gestionare a cainilor fara stapan, Studiu de oportunitate, Caiet de sarcini aprobate prin H.C.L. 37 din 06.03.2018 şi H.C.L. 63 din 12.04.2018.
CS stabileste conditiile de desfasurare a serviciului pentru gestionarea cainilor fara stapan.
...
Obiectul contractului de concesiune a serviciului public pentru gestionarea cainilor fara stapan din Municipiul Lugoj cuprinde Regulamentul de organizare şi functionare a serviciului de gestionare a cainilor fara stapan, Studiu de oportunitate, Caiet de sarcini aprobate prin H.C.L. 37 din 06.03.2018 şi H.C.L. 63 din 12.04.2018.
CS stabileste conditiile de desfasurare a serviciului pentru gestionarea cainilor fara stapan.
Serviciul va realiza următoarele: capturarea, transportul şi adăpostirea câinilor fără stăpân, preluarea, cazarea, hrănirea, deparazitarea, vaccinarea, sterilizarea şi controlul bolilor, revendicarea sau adoptia cainilor, neutralizarea cadavrelor etc.
Valoarea estimată totală a contractului este de 1.260.504,20 lei fără Tva/5 ani;
- 181.932,77 lei fara TVA pentru anul în curs.
- Calculul care sta la baza fundamentarii valorii estimate, asa cum reiese din Nota de estimare 33110 din 13.04.2018 întocmit de Biroul Tehnic este după cum urmeză:
- Pentru 9 luni: 39 caini x 16.95 lei /zi/caine x 275 zile = 181.788,75 lei;
- Pentru 1 an: 39 caini x 16.95 lei /zi/caine x 365 zile = 241.283,25 lei;
- Pentru 5 ani suma estimata este de: 1.260.504,20 lei fara TVA;
Reguli de comunicare si transmitere a datelor: Solicitarile de clarificari se vor adresa în mod exclusiv în SEAP la Sectiunea ”Întrebari” din cadrul procedurii de atribuire derulate prin mijloace electronice iar raspunsurile la acestea vor fi publicate în SEAP atât la Sectiunea ”Documentatie si Clarificari”cât şi fiecărui operator economic care a solicitat clarificarea, din cadrul anuntului/invitaţiei de participare.Autoritatea contractanta va raspunde în mod clar, complet si fara ambiguitati, cât mai repede posibil, la orice clarificare solicitata, într-o perioada care nu trebuie sa depaseasca, de regula, 3 zile lucratoare de la primirea unei astfel de solicitari din partea operatorului economic, cu conditia transmiterii solicitarii de clarificari în timp util de catre operatorii economici. Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor este de 4 zile.