Obiectul contractului de concesiune este serviciul public de salubrizare stradala şi servicii de iarna de pe raza Municipiului Lugoj care cuprinde conform caiet de sarcini, HCL + Anexa nr. 36/06.03.2018:
- Măturatul, spălatul, stropirea şi întreţinerea căilor publice
- Curăţarea şi transportul zăpezii de pe căile publice şi menţinerea în funcţiune a aceastora pe timp de polei sau de îngheţ
- Dezinsecţia, dezinfecţia ş...
Obiectul contractului de concesiune este serviciul public de salubrizare stradala şi servicii de iarna de pe raza Municipiului Lugoj care cuprinde conform caiet de sarcini, HCL + Anexa nr. 36/06.03.2018:
- Măturatul, spălatul, stropirea şi întreţinerea căilor publice
- Curăţarea şi transportul zăpezii de pe căile publice şi menţinerea în funcţiune a aceastora pe timp de polei sau de îngheţ
- Dezinsecţia, dezinfecţia şi deratizarea
- Colectarea cadavrelor animalelor de pe domeniul public şi predarea acestora către unităţile de ecarisaj sau către instalaţiile de neutralizare
- Colectarea şi transportul deşeurilor provenite din clădiri sau construcţii ale administraţiei locale, generate de activităţi de reamenajare şi reabilitare interioară/ sau exterioară a acestora
- Lichidarea depozitelor clandestine de deşeuri de pe raza Municipiului Lugoj şi transportarea deşeurilor rezultate la deponeul ecologic autorizat;
Valoarea estimată totală a contractului este de 8.613.445,38 lei fără Tva/5 ani;
- Din care: Servicii de salubrizare 1.344.537,72 lei fără Tva /an (112.044,81 lei fără Tva/lună)
- Servicii de dezăpezire: 168.067,20 lei fără Tva /an (14.005,60 lei fără Tva/luna);
- Servicii de salubrizare gropi clandestine 210.084 fără Tva /an (17.507 lei fără Tva/luna);
Reguli de comunicare si transmitere a datelor: Solicitarile de clarificari se vor adresa în mod exclusiv în SEAP la Sectiunea ”Întrebari” din cadrul procedurii de atribuire derulate prin mijloace electronice iar raspunsurile la acestea vor fi publicate în SEAP atât la Sectiunea ”Documentatie si Clarificari”cât şi fiecărui operator economic care a solicitat clarificarea, din cadrul anuntului/invitaţiei de participare.Autoritatea contractanta va raspunde în mod clar, complet si fara ambiguitati, cât mai repede posibil, la orice clarificare solicitata, într-o perioada care nu trebuie sa depaseasca, de regula, 3 zile lucratoare de la primirea unei astfel de solicitari din partea operatorului economic, cu conditia transmiterii solicitarii de clarificari în timp util de catre operatorii economici. Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor este de 4 zile.