Contract de delegare a gestiunii serviciilor publice de transport persoane prin curse regulate în judeţul Suceava, conform caietului de sarcini aferent prezentei proceduri de atribuire.
Obiectul contractui îl constituie delegarea sarcinilor şi responsabilităţilor către operator cu privire la prestarea propriu zisă a serviciilor publice de transport persoane prin curse regulate în judeţul Suceava. Serviciul cuprinde un numă...
Contract de delegare a gestiunii serviciilor publice de transport persoane prin curse regulate în judeţul Suceava, conform caietului de sarcini aferent prezentei proceduri de atribuire.
Obiectul contractui îl constituie delegarea sarcinilor şi responsabilităţilor către operator cu privire la prestarea propriu zisă a serviciilor publice de transport persoane prin curse regulate în judeţul Suceava. Serviciul cuprinde un număr de 25 de loturi structurate pe 25 de grupe de trasee.
Contractul de delegare de gestiune urmează a se încheia între UAT Judeţul Suceava prin Consiliul Judeţean Suceava şi operatorii de transport public câştigători ai procedurii de atribuire a serviciilor de transport pe cele 25 loturi aferente celor 25 de Grupe de trasee. Un operator economic poate depune ofertă pe unul, mai multe sau toate loturile.
Valoarea totală estimată fără TVA: 462.277.440 lei fără TVA.
Entitatea contractantă îşi rezervă dreptul de a suplimenta, în condiţiile legislaţiei din materia achiziţiilor sectoriale, cantitatea serviciilor, fără organizarea unei noi proceduri de atribuire, în situaţia în care devine necesară prelungirea unor trasee sau noi staţii. Prin urmare, preţul contractului se va putea majora cu maxim 10% din preţul iniţial, în temeiul prevederilor art. 27 alin. (2) lit. a din Legea nr. 92/2007 cu modificările şi completările ulterioare coroborat cu prevederile art. 241 din Legea nr. 99/2016 cu modificările şi completările ulterioare.
Orice operator economic are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare oricând în perioada cuprinsă între data publicării anunţului de participare şi cel mult 24 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor, conform art. 172 alin. (1) si alin. (2) din Legea 99/2016 privind achiziţiile sectoriale, cu modificările şi completările ulterioare. În măsura în care solicitările de clarificări sau informaţii suplimentare au fost adresate în termenul prevăzut anterior, entitatea contractantă va răspunde la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici până la termenul-limită stabilit conform art. 29 din Normele metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului sectorial/acordului-cadru din Legea nr. 99/2016, cu modificările şi completările ulterioare, aprobate prin H.G. nr. 394/2016, cu modificările şi completările ulterioare. Solicitările de clarificări sau orice alte informaţii suplimentare se vor transmite în mod obligatoriu prin intermediul SEAP, semnate cu semnătură electronică extinsă. În conformitate cu prevederile art. 173 alin. (1) din Legea nr. 99/2016 privind achiziţiile sectoriale, cu modificările şi completările ulterioare, termenul de răspuns la solicitările de clarificări adresate de către operatorii economici în termenul anterior stabilit, este de 15 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.