Contract de delegare a gestiunii serviciilor publice de transport persoane prin curse regulate în județul Suceava, conform
caietului de sarcini aferent prezentei proceduri de atribuire. Obiectul contractui îl constituie delegarea sarcinilor şi responsabilităţilor
către operator cu privire la prestarea propriu zisă a serviciilor publice de transport persoane prin curse regulate în județul
Suceava. Serviciul...
Contract de delegare a gestiunii serviciilor publice de transport persoane prin curse regulate în județul Suceava, conform
caietului de sarcini aferent prezentei proceduri de atribuire. Obiectul contractui îl constituie delegarea sarcinilor şi responsabilităţilor
către operator cu privire la prestarea propriu zisă a serviciilor publice de transport persoane prin curse regulate în județul
Suceava. Serviciul cuprinde un număr de 25 de loturi structurate pe 25 de grupe de trasee. Contractul de delegare de gestiune
urmează a se încheia între UAT Județul Suceava prin Consiliul Județean Suceava și operatorii de transport public câștigători
ai procedurii de atribuire a serviciilor de transport pe cele 25 loturi aferente celor 25 de Grupe de trasee. Un operator
economic poate depune ofertă pe unul, mai multe sau toate loturile. Valoarea totală estimată fără TVA: 462.277.440 lei fără
TVA. Entitatea contractantă își rezervă dreptul de a suplimenta, în condițiile legislației din materia achizițiilor sectoriale,
cantitatea serviciilor, fără organizarea unei noi proceduri de atribuire, în situația în care devine necesară prelungirea
unor trasee sau noi stații. Prin urmare, prețul contractului se va putea majora cu maxim 10% din prețul inițial, în temeiul
prevederilor art. 27 alin. (2) lit. a din Legea nr. 92/2007 cu modificările și completările ulterioare coroborat cu prevederile
art. 241 din Legea nr. 99/2016 cu modificările și completările ulterioare.Orice operator economic are dreptul de a solicita
clarificări sau informații suplimentare oricând în perioada cuprinsă între data publicării anunțului de participare și cel
mult 24 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor, conform art. 172 alin. (1) si alin. (2) din Legea 99/2016 privind
achizițiile sectoriale, cu modificările și completările ulterioare. În măsura în care solicitările de clarificări sau informații
suplimentare au fost adresate în termenul prevăzut anterior, entitatea contractantă va răspunde la solicitările de clarificări
adresate de operatorii economici până la termenul-limită stabilit conform art. 29 din Normele metodologice de aplicare a prevederilor
referitoare la atribuirea contractului sectorial/acordului-cadru din Legea nr. 99/2016, cu modificările și completările ulterioare,
aprobate prin H.G. nr. 394/2016, cu modificările și completările ulterioare. Solicitările de clarificări sau orice alte informații
suplimentare se vor transmite în mod obligatoriu prin intermediul SEAP, semnate cu semnătură electronică extinsă. În conformitate
cu prevederile art. 173 alin. (1) din Legea nr. 99/2016 privind achizițiile sectoriale, cu modificările și completările ulterioare,
termenul de răspuns la solicitările de clarificări adresate de către operatorii economici în termenul anterior stabilit, este
de 15 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.