Prestatorul va efectua urmatoarele activitati:
- Taierea cu fierastraul mecanic (drujba) si indepartarea arboretului, tufisurilor si a crengilor de pe zonele exterioare;
- Tunderea ierbii şi îndepărtarea vegetaţiei de pe zonele exterioare; această activitate se referă la menţinerea zonelor exterioare în condiţii de ordine şi curăţenie prin tăierea, cosirea şi scoaterea vegetaţiei în afara amplasamentului;
- Colectarea şi ev...
Prestatorul va efectua urmatoarele activitati:
- Taierea cu fierastraul mecanic (drujba) si indepartarea arboretului, tufisurilor si a crengilor de pe zonele exterioare;
- Tunderea ierbii şi îndepărtarea vegetaţiei de pe zonele exterioare; această activitate se referă la menţinerea zonelor exterioare în condiţii de ordine şi curăţenie prin tăierea, cosirea şi scoaterea vegetaţiei în afara amplasamentului;
- Colectarea şi evacuarea deseurilor diverse din interiorul şi din exteriorul clădirilor din zona incintei protejate a Unităţilor 3 si 4;
- Transportul vegetatiei/deseurilor rezultate la groapa de gunoi;
- Verificarea sistematica şi menţinerea zonelor interioare, exterioare şi a căilor de acces în condiţii de ordine şi curăţenie în zona incintei protejate a Unităţilor 3 şi 4;
- Curatarea si indepartarea zapezii de pe caile exterioare de acces pe perioada iernii.
In Propunerea tehnica, Ofertantul va raspunde la fiecare capitol din Caietul de Sarcini.
Tot caietul de sarcini este obligatoriu. Simpla asumare de catre Ofertant printr-o declaratie pe propria raspundere a respectarii cerintelor Caietului de Sarcini nu va demonstra conformitatea propunerii tehnice cu cerintele din caietul de sarcini.
In Propunerea Tehnica, Ofertantul va include toate documentele si informatiile solicitate in Caietul de Sarcini.
La Propunerea tehnica, Ofertantul va anexa urmatoarele documente:
• Imputerniciri in legatura cu semnarea si/sau prezentarea ofertei (Formular 1);
• Declaratie pe propria raspundere privind incadrarea/neincadrarea in prevederile art. 52 din OUG nr. 109/2011 privind guvernanta corporativa a intreprinderilor publice, cu modificarile si completarile ulterioare (Formular 5);
• Declaratie privind neincadrarea in situatiile potential generatoare de conflict de interese, astfel cum acestea sunt descrise la art. 73 din Legea nr. 99/2016, cu modificarile si completarile ulterioare (Formular 6);
• Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art. 177, 178 alin. (1) si art. 180 alin. (1) din Legea nr. 99/2016, cu modificarile si completarile ulterioare (Formular 7);
• Acordul de Asociere (Formular 8) – daca este cazul;
• Acordul de Subcontractare (model propriu) – daca este cazul.
Propunerea financiara va contine documentele urmatoare, completate si semnate:
- Formular 3 – Formularul de oferta;
- Formular 4 – Anexa la formularul de oferta;
Pretul ofertei va fi exprimat in lei, fara TVA si evidentiat separat TVA. Oferta va contine preturile cu doua zecimale. Se vor completa preturile unitare pentru fiecare articol din Formularul 4 – Anexa la formularul de oferta.
Pretul ofertat va include toate costurile Ofertantului cu materiale, consumabile, echipamente, ambalaj, transport, cazare, costuri de salarizare, cheltuieli generale, profit, impozit pe venit etc si orice alte contributii pentru prestarea completa si la timp a serviciilor solicitate.