Feedback
I.D.: 52327800

Definitivarea aspectelor tehnice şi financiare pentru demararea procedurii de achiziţie materiale consumabile şi birotică, necesare derulării activităţilor echipei de implementare a proiectului Restaurare, consolidare şi dotare "Muzeul Judeţean Teohari Antonescu", finanţat prin Granturile SEE 2014-2

Data publicarii
08.12.20 Exista 62.470 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30197642-8 30199230-1 30197210-1 22852000-7 30197220-4 30197000-6 30197320-5
Termenul limita pentru depunere:
14.12.20
 
 
Documente participare:
  1. caiet de sarcini consumabile.pdf
  2. Formulare_.docx
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul achiziţiei constă în furnizarea de materiale consumabile şi birotică, necesare bunei desfasurări a activitaţii echipei de management si implementare a proiectului. Produsele trebuie să fie in conformitate cu specificaţiile prevăzute în caietul de sarcini. Caracteristicile tehnice solicitate în caietul de sarcini sunt minime şi obligatorii. Se admit caracteristici tehnice superioare celor prezentate. Furnizaoru...
Obiectul achiziţiei constă în furnizarea de materiale consumabile şi birotică, necesare bunei desfasurări a activitaţii echipei de management si implementare a proiectului. Produsele trebuie să fie in conformitate cu specificaţiile prevăzute în caietul de sarcini. Caracteristicile tehnice solicitate în caietul de sarcini sunt minime şi obligatorii. Se admit caracteristici tehnice superioare celor prezentate. Furnizaorul va garanta ca echipamentele livrate sunt noi si vor fi livrate in ambalajul original. Condiţiile corespunzătoare de transport vor fi asigurate de furnizor si cheltuielile de transport vor fi incluse în pretul total. Furnizorul trebuie să respecte cu stricteţe termenele de LIVRARE asumate în ofertă corelate cu cerinţele din prezentul caiet de sarcini. Furnizorul va asigura protecţia informaţiilor la care are acces în derularea contractului şi se va asigura că, atât pe perioada de derulare a contractului, cât şi după încetarea acestuia, informaţiile sau documentele nu vor fi utilizate în alt scop decât pentru îndeplinirea obligaţiilor contractuale. Furnizorul va lua, pe toată durata de implementare a contractului, toate măsurile necesare pentru a preveni orice situaţie de natură să compromită realizarea cu imparţialitate şi obiectivitate a activităţilor desfăşurate pentru realizarea obiectivelor contractului. Livrarea se va face la sediul autorităţii contractante, respectiv, Consiliul Judeţean Giurgiu, bulevardul Bucureşti, nr. 10, Giurgiu, judeţul Giurgiu, în 10 zile de la emiterea ordinului de livrare de către beneficiar. Livrarea trebuie să fie însoţită obligatoriu de următoarele documente, după caz: - factură fiscală; - aviz de însoţire a mărfii; - declaraţie de conformitate sau echivalent. Transportul, ambalarea şi manipularea produselor vor fi asigurate de către furnizor, pe cheltuiala acestuia, contravaloarea acestora fiind inclusă în preţul ofertat. Transportul se va realiza în colete sigilate şi ştampilate, în condiţii care să asigure integritatea ambalajelor şi menţinerea calităţii produselor. În cazul constatării necesităţii de informaţii/documente suplimentare solicitate de către Autoritatea de Management în procesul de validare a cheltuielilor, Furnizorul va pune la dispoziţia Autorităţii Contractante documentele suport solicitate. Recepţia calitativă si cantitativă va fi efectuată la beneficiar. Livrarea se va face la sediul Consiliului Judetean Giurgiu, în prezenţa unui reprezentant al furnizorului. Durata contractului este de la semnarea contractului până la data stingerii tuturor obligaţiilor contractuale dintre părţi. Durata de valabilitate a contractului decurge de la data semnării acestuia de către ambele părţi contractuale, iar prestarea serviciilor se va efectua pe baza de ordin de furnizare emis în scris de catre Autoritatea Contractanta. OFERTA va conţine o parte tehnică şi una financiară. I. OFERTA FINANCIARĂ Ofertantul va elabora propunerea financiară distinct de oferta tehnică astfel încât aceasta să furnizeze toate informaţiile cu privire la preţ, trebuie să fie prezentată în lei, valorile fiind exprimate cu maxim două zecimale. Propunerea financiară are caracter ferm şi obligatoriu din punctul de vedere al conţinutului pe toată perioada de valabilitate a ofertei. Propunerea financiară va fi exprimată ferm în lei, cu maximum 2 zecimale şi va conţine atât preţul unitar cât şi preţul total, conform Formularului de ofertă, parte integrantă a documentaţiei de atribuire. A) Formularul de ofertă şi va fi însoţit de anexă - centralizator de preţuri aferent cantităţilor solicitate. În anexa la formularul de ofertă de preţuri se va preciza preţul/unitate x cantitatea - lei fără TVA şi evidenţiată distinct TVA, precum şi valoarea totală fara TVA (cantitate totală x preţul/unitate – lei fără TVA). Propunerea financiară va conţine preţuri finale care includ toate taxele legate de transport, depozitare, încărcare, descărcare, manipulare, punere în funcţiune, instruire, service până la destinaţia indicată de către Achizitor. Preţurile vor include toate cheltuielile, taxele, impozitele şi contribuţiile legale de orice natură în legătură cu obiectul contractului. Preţul unitar fără TVA din centralizatorul de preţuri, se va înscrie în mod obligatoriu cu 2 zecimale. Plăţile în cadrul contractului vor fi efectuate în lei, conform prevederilor contractului inclus în prezenta documentaţie de atribuire. Plăţile vor fi efectuate în contul bancar indicat de ofertant deschis la Trezorerie. B) Declaraţie pe propria răspundere că oferta cuprinde toate costurile necesare derulării contractului, conform graficului de livrare prezentat şi cu asumarea furnizării, în corelare cu documentaţia de atribuire şi prevederile legale în materie. C) Proiectul de contract, asumat prin semnarea şi ştampilarea documentului de către reprezentantul legal/împuternicit al ofertantului. II. OFERTA TEHNICĂ Cerinţele impuse vor fi considerate ca fiind minimale. În acest sens orice ofertă prezentată, care se abate de la prevederile prezentului caiet de sarcini privind propunerea tehnică, va fi luată în considerare, dar numai în măsura în care propunerea tehnică presupune asigurarea unui nivel calitativ superior cerinţelor minimale din cadrul acestui capitol. Propunerea tehnică se va elabora distinct de oferta financiară în conformitate cu cerinţele prezentului caiet de sarcini şi va conţine în MOD OBLIGATORIU cel puţin: 1) Formularul Propunere tehnică conform model pus la dispoziţie, conţinând fiecare secţiune abordată; 2) Ofertanţii vor prezenta un centralizator conţinând: “ Condiţie cerută" – Coloana A 3) Denumirea şi cantitatea produselor, parametrii tehnici şi comerciali solicitaţi prin documentaţia de atribuire “ Condiţie îndeplinită prin ofertă" - Coloana B Denumirea şi cantitatea produselor respectiv parametrii tehnici şi comerciali asigurate de furnizor (ofertaţi, asumaţi a fi asiguraţi), specificaţii tehnice ce trebuie confirmate prin documente justificative care vor fi invocate cu trimiteri la paginile la care se regăsesc în cadrul propunerii tehnice. Autoritatea Contractantă nu acceptă depunerea de oferte alternative. 4) Grafic de livrare detaliat în care se menţionează termenele de livrare pentru fiecare echipament produs în parte având ca punct de reper termen 0 egal cu data emitere ordin de livrare. 5) Ofertanţii au obligaţia de a indica conf. art .51 alin (1) din legea 98/2016 în cadrul ofertei faptul că la elaborarea acesteia au ţinut cont de obligaţiile referitoare la condiţiile de muncă şi protecţia muncii, protecţia mediului conform: Legii privind securitatea şi sănătatea în muncă nr.319/2006, HG nr.1091/2006 cerinţe minime de securitate şi sănătate pentru locul de muncă şi a Legii nr. 307/ 2006 privind apărarea împotriva incendiilor. Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obţine informaţii privind: Legislaţia fiscală: www.mfinante.ro Legislaţia în domeniul protecţiei mediului: www.gnm.ro Protecţia muncii şi condiţii de munca: www.inspectmun.ro . În cazul unei asocieri, această declaraţie va fi prezentată în numele asocierii de către asociatul desemnat lider. 6) Angajamentul ofertantului de a nu subcontracta furnizarea produselor ulterior emiterii comenzii de livrare fără acceptul autorităţii/entităţii contractante, către operatori economici care nu au fost nominalizaţi ca fiind subcontractanţi de specialitate în cadrul ofertei în alte condiţii decât cele prevăzute la art. 219 din Legea nr. 98/2016, coroborate cu cele ale art. 151 din Anexa la H.G. nr. 395/2016. Ofertanţii au obligaţia de a indica sau marca documentele/informaţiile din propunerea tehnică pe care le declară ca fiind confidenţiale, întrucât cuprind secrete tehnice şi/sau comerciale, stabilite conform legii, iar dezvăluirea acestora ar prejudicia interesele legitime ale operatorilor economici, în special în ceea ce priveşte secretul comercial şi proprietatea intelectuală. Caracterul confidenţial trebuie demonstrat prin orice mijloace de probă. Cu excepţia eventualelor constrângeri de natură tehnică şi/sau legală, în cazul în care vor exista limitări, condiţionări sau restricţii impuse de ofertant în raport cu cerinţele caietului de sarcini, oferta va fi declarată ca fiind neconformă. Specificaţiile tehnice aferente caietului de sarcini reprezintă cerinţe minimale referitoare la nivelul calitativ, tehnic si de performantă, scop în care soluţiile ofertate în cadrul propunerii tehnice pot face referire la atingerea unor niveluri superioare. În cazul în care pe parcursul îndeplinirii contractului se constată faptul că nu sunt respectate elemente ale propunerii tehnice (sunt inferioare sau nu corespund cerinţelor prevăzute în caietul de sarcini), autoritatea/entitatea contractantă îşi rezervă dreptul de a denunţa unilateral contractul ori de a solicita sistarea furnizării produselor până la remedierea situaţiei constatate. Oferta va conţine cel puţin: • Declaraţie potrivit art. 164 din legea nr 98/2016, actualizat; • Declaraţie potrivit art. 165 din legea nr 98/2016, actualizată; • Declaraţie potrivit art. 167 din legea nr 98/2016, actualizată; • Declaraţie privind conflictul de interese; • Declaraţie privind respectarea principiilor orizontale (dezvoltarea durabilă, egalitate de şanse); • Declaraţie pe propria răspundere privind luarea la cunoştinţă a politicii, declaraţiei şi politicii anti-mită conform ISO37001/2016, standard de calitate implementat la nivelul Achizitorului; • Oferta Tehnică; • Oferta Financiară; • Alte documente, după caz; SE ATASEAZA CAIETUL DE SARCINI
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu