Executie lucrari aferente contractului "DB-CL-16 "Înfiinţarea şi extinderea retelelor de alimentare cu apa si canalizare în Răcari, Lunguleţu, Produleşti, Braniştea, Conţeşti", incluzand:
Obiect 1 - Sistem de alimentare cu apa
Sub-Obiect 1.1: Conducte de distributie - Extindere retea de distributie in UAT Racari, satele Ghergani si Mavrodin si Municipiul Racari (L=30.632m, bransamente De25mm=1501 bucati; De63mm=11 bucat...
Executie lucrari aferente contractului "DB-CL-16 "Înfiinţarea şi extinderea retelelor de alimentare cu apa si canalizare în Răcari, Lunguleţu, Produleşti, Braniştea, Conţeşti", incluzand:
Obiect 1 - Sistem de alimentare cu apa
Sub-Obiect 1.1: Conducte de distributie - Extindere retea de distributie in UAT Racari, satele Ghergani si Mavrodin si Municipiul Racari (L=30.632m, bransamente De25mm=1501 bucati; De63mm=11 bucati);
Sub-Obiect 1.2: Conducte de distributie - Reabilitare retea de distributie in UAT Racari, Municipiul Racari (L=3.656m; bransamente De25mm =234 bucati);
Sub-Obiect 1.3: Conducte de distributie - Extindere retea de distributie in UAT Braniştea – sat Dambovicioara (L=8.667m, bransamente De25mm=429 bucati).
Obiect 2 - Sistem de canalizare menajera
Sub-Obiect 2.1: Conducte de canalizare menajera - Infiintare retea de canalizare menajera in UAT Răcari, Municipiul Racari si satele Gehrgani si Mavrodin (L=32.415m; racorduri De 160mm=1.745 bucati);
Sub-Obiect 2.2: Conducte de refulare SPAU - UAT Răcari (L=5.031m);
Sub-Obiect 2.3: Conducte de canalizare menajera - Infiintare retea de canalizare menajera in UAT Lunguleţu, comuna Lunguletu, sat Lunguletu (L=20.705m, racorduri De160mm=1.336 bucati;
Sub-Obiect 2.4 : Conducte de refulare SPAU – UAT Lunguleţu (L=9.802m);
Sub-Obiect 2.5: Conducte de canalizare menajera - Infiintare retea de canalizare menajera in UAT Produleşti, comuna Produlesti, satele Produlesi si Brosteni (L=16.309m, racorduri De160mm=968 bucati);
Sub-Obiect 2.6 : Conducte de refulare SPAU - UAT Produleşti (L=16.339m);
Sub-Obiect 2.7: Conducte de canalizare menajera - Infiintare retea de canalizare menajera in UAT Braniştea-sat Dâmbovicioara (L=8.750m, racorduri De160mm=434 bucati);
Sub-Obiect 2.8: Conducte de refulare SPAU – UAT Braniştea-sat Dâmbovicioara (L=2.650m);
Sub-Obiect 2.9: Conducte de canalizare menajera - Extindere retea de canalizare menajera in UAT Conţeşti, comuna Contesti, satele Crangasi, Contesti si Boteni (L=22.864m, racorduri De160mm=1.234 bucati);
Sub-Obiect 2.10: Conducte de refulare SPAU – UAT Conţeşti (L=9.308m).
Obiect 3 – Statii de pompare apa uzata
Sub-Obiect 3.1: Statii de pompare apa uzata UAT Răcari (15 bucati);
Sub-Obiect 3.2: Statii de pompare apa uzata UAT Lunguleţu (8 bucati);
Sub-Obiect 3.3: Statii de pompare apa uzata UAT Produleşti (13 bucati);
Sub-Obiect 3.4: Statii de pompare apa uzata UAT Braniştea-sat Dâmbovicioara (4 bucati);
Sub-Obiect 3.5: Statii de pompare apa uzata UAT Conţeşti (10 bucati).
In cadrul contractului au fost stabilite urmatoarele 5 sectoare : Sector 1: UAT Racari
- Extindere retea de distributie;
- Reabilitare retea de distributie;
- Infiintare retea de canalizare menajera.
Sector 2: UAT Lunguletu
- Infiintare retea de canalizare.
Sector 3: UAT Produlesti
- Infiintare retea de canalizare.
Sector 4: UAT Branistea
- Extindere retea de distributie;
- Infiintare retea de canalizare.
Sector 5: UAT Contesti
- Extindere retea de canalizare.
Contractul include:
a) Lucrari de constructie;
b) Furnizare si montaj utilaje si echipamente tehnologice;
c) Testare si punere in functiune;
d) Remedierea eventualelor defecte aparute in Perioada de Garantie. Durata de executie si punere in functiune a lucrarilor este 28 de luni. Perioada de Garantie este de 36 luni.
NOTE:
1.Numarul de zile până la care Operatorii economici interesati pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor / candidaturilor este de 19 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
2.Termene-limită până la care entitatea contractantă va răspunde solicitărilor de clarificare/informaţii suplimentare: 11 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.