Feedback
I.D.: 66008751

DALI, Audit energetic si expertiza tehnica proiect Reducerea consumului de energie electrica

Data publicarii
08.02.22 Exista 112.154 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79930000-2 79311100-8
Pretul estimativ:
20.000,00 RON - 20.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Oferta neacceptata in termen: Autoritatea contractantă: MUNICIPIUL ONEŞTI, cu sediul în Oneşti, B-dul Oituz, nr. 17, jud. Bacău, tel: 0234.324243, fax: 0234.313911, email: primarie@onesti.ro, achizitii@onesti.ro, cod fiscal 4353250, cont bancar RO95TREZ24A705000200130X deschis la Trezoreria Oneşti, reprezentata legal prin P R I M A R– Victor Laurentiu Neghina, intentioneaza sa achizitioneze prin cumparare directa servicii p...
Oferta neacceptata in termen: Autoritatea contractantă: MUNICIPIUL ONEŞTI, cu sediul în Oneşti, B-dul Oituz, nr. 17, jud. Bacău, tel: 0234.324243, fax: 0234.313911, email: primarie@onesti.ro, achizitii@onesti.ro, cod fiscal 4353250, cont bancar RO95TREZ24A705000200130X deschis la Trezoreria Oneşti, reprezentata legal prin P R I M A R– Victor Laurentiu Neghina, intentioneaza sa achizitioneze prin cumparare directa servicii privind achizitia de - ,,Reducerea consumului de energie electrica prin inlocuirea corpurilor de iluminat public in municipiul Onesti” -Elaborare DALI , Audit energetic si Expertiza Tehnica si Documentatie obtinere avize inclusiv pentru CU” asa cum sunt descrise in Caietul de sarcini atasat prezentei, in conditiile precizate in Draft de Contract atasat. Acceptul operatorului economic in SEAP reprezinta faptul ca sunteti de acord cu conditiile Autoritatii Contractante. Achizitia se va incheia prin semnarea unui Contract de servicii. Dupa Deliberare, acceptul autoritatii contractante in SEAP constituie angajament de ambele parti pana la semnarea Contractului final. Documentatia de atribuire atasata, contine: Caiet de sarcini nr.4992/25.01.2022, draft de contract si modele de formulare pe care va rugam sa le completati si sa le trimiteti inainte 10/02/2022 ora 17:00.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu