Feedback
I.D.: 80583300

D.A.L.I:Sporirea eficienţei economice şi a siguranţei ferov. prin creşterea nivelului de centralizare al instalaţiilor de semnalizare ferov.:Lot 1-Sectoare CF: SRCF Bucureşti şi Craiova;Lot 2-Sectoare CF:SRCF TM şi Cluj;Lot 3-Sectoare CF:SRCF Braşov;Lot 4-Sectoare CF:SRCF Iaşi+Galaţi;Lot 5-Sectoare:CF-SRCF Galaţi;Lot 6-Staţii CF:SRCF Bucuresti;Lot 7-Staţii CF:SRCF Craiova;Lot 8-Staţii CF SRCF Cluj

Data publicarii
05.04.23 Exista 693.580 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71322500-6
Pretul estimativ:
3.200.000,00 RON - 3.200.000,00 RON
900.000,00 RON - 900.000,00 RON
2.250.000,00 RON - 2.250.000,00 RON
3.500.000,00 RON - 3.500.000,00 RON
7.500.000,00 RON - 7.500.000,00 RON
3.750.000,00 RON - 3.750.000,00 RON
900.000,00 RON - 900.000,00 RON
6.750.000,00 RON - 6.750.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Reţeaua feroviară din România cuprindea la sfârşitul anului 2020 un număr de 1013 staţii de cale ferată dintre care menţionăm 61 de staţii înzestrate cu sisteme de centralizare electronică, 590 de staţii cu sisteme de centralizare electrodinamică iar 344 dotate cu instalaţii de asigurare mecanică. C.N.C.F. "CFR" S.A. se confruntă, la momentul actual, cu un deficit de personal calificat în sectorul de management al traficulu...
Reţeaua feroviară din România cuprindea la sfârşitul anului 2020 un număr de 1013 staţii de cale ferată dintre care menţionăm 61 de staţii înzestrate cu sisteme de centralizare electronică, 590 de staţii cu sisteme de centralizare electrodinamică iar 344 dotate cu instalaţii de asigurare mecanică. C.N.C.F. "CFR" S.A. se confruntă, la momentul actual, cu un deficit de personal calificat în sectorul de management al traficului iar tendinţa este de creştere a acestui deficit. Pe de altă parte, în reţeaua CFR, 90% dintre instalaţiile de semnalizare din staţiile de cale ferată au durata de funcţionare mai mare decât durata normală de funcţionare. Lipsa modernizărilor la instalaţiile de centralizare obligă C.N.C.F. "C.F.R." S.A. la menţinerea în funcţiune a unor componente vechi, cu durată de viaţă depăşită, dificil de întreţinut şi care prezintă o predispoziţie crescută pentru defectare. În aceste condiţii riscul apariţiei unor defectări cu consecinţe potenţial periculoase este crescut.Luând în considerare starea tehnică actuală a instalaţiilor de asigurare şi de centralizare de tip mecanic, precum şi gradul accentuat de uzură fizică şi morală a instalaţiilor de centralizare electrodinamică, dintre care majoritatea au durata de funcţionare mai mare decât durata normală de funcţionare şi având în vedere că producătorii specializaţi, care mai sunt în piaţă, nu mai sunt interesaţi să asigure toate piesele de schimb necesare mentenanţei instalaţiilor mecanice, din cauza lipsei de eficienţă, menţinerea aceluiaşi nivel de siguranţă feroviară se va face din ce în ce mai greu, iar cheltuielile cu mentenanţa acestor instalaţii vor creşte datorită creşterii preţurilor la piesele de schimb.De asemenea, menţinerea numărului necesar actual de personal în sectorul de management al traficului, va conduce în viitor la creşterea cheltuielilor de personal.Măsurile care vizează reducerea necesarului de personal creează oportunitatea de a utiliza în mod adecvat personalul existent şi de a elimina costurile suplimentare generate de depăşirea regimului normat de muncă. Având în vedere că în sectorul de management al traficului din cadrul administratorului infrastructurii activează în prezent aproximativ 9400 persoane, ceea ce reprezintă cca. 41% din totalul personalului companiei, prin centralizarea staţiilor de cale ferată, va scădea numărul personalului de la 15-20 la 5-6 lucrători/staţie, ceea ce reprezintă şi o reducere semnificativă numărului de personal necesar, respectiv o reducere semnificativă a costurilor cu salariile.Modernizarea instalaţiilor de siguranţă aferente căii ferate existente (atât a celor din staţii cât şi a celor din interstaţii) are rolul de a creşte siguranţa traficului feroviar dar şi creşterea capacităţii sectoarelor feroviare prin utilizarea echipamentelor moderne. Din punct de vedere al beneficiilor centralizării electronice, se evidenţiază pe lângă componentele de siguranţă şi capacitate şi scăderea semnificativă a cheltuielilor companiei cu personalul şi întreţinerea, ceea ce conduce la o mai eficientă utilizare a fondurilor pentru asigurarea unei infrastructuri feroviare atractive, pentru operatorii de transport pe calea ferată şi beneficiarii acesteia. Creşterea nivelului de centralizare al unor instalaţii de semnalizare, prin centralizarea instalaţiilor şi integrarea acestora în centre de management ale traficului rezolvă problema deficitului de personal, contribuie la îmbunătăţirea siguranţei circulaţiei trenurilor şi conduce la creşterea vitezei de circulaţie pe secţiile modernizate.În acest context, C.N.C.F. "C.F.R." S.A. îşi propune să selecteze un furnizor de servicii de proiectar specializat în instalaţii de semnalizare, pentru a elabora Documentaţia de Avizare a Lucrărilor de Intervenţie: "Sporirea eficienţei economice şi a siguranţei feroviare prin creşterea nivelului de centralizare al instalaţiilor de semnalizare feroviară", pentru sectoarele de cale ferată şi staţiile existente prezentate în ANEXA .Documentaţia de Avizare a Lucrărilor de Intervenţie va identifica şi prezenta opţiunea investiţională optimă atât din punct de vedere tehnic, economic cât şi operaţional pentru atingerea obiectivelor generale şi specifice, ţinând cont de conformarea acesteia la cerinţele tehnice de interoperabilitate prevăzute de regulamentele UE şi naţionale.Obiectivele specifice la care contribuie realizarea serviciului, la nivelul C.N.C.F. "C.F.R." S.A., sunt următoarele:a)furnizarea unui set de programe de investiţii care au drept obiectiv direct modernizarea şi dezvoltarea infrastructurii naţionale, îmbunătăţirea siguranţei feroviare.b)dezvoltarea capacităţii instituţionale a C.N.C.F. "C.F.R." S.A.pentru pregătirea şi gestionarea proiectelor de investiţii finanţabile prin programul PNRR. Se vor analiza cele 121 de staţii CF, propunându-se scenarii alternative pentru cele 10 staţii şi 18 sectoare de cale ferată, urmând a se implementa cel mai avantajoas scenariu.Obiectivele specifice la care contribuie realizarea serviciului, pentru fiecare dintre sectoarele de cale ferată şi staţiile existente din ANEXĂ, sunt următoarele:a)creşterea productivităţii şi reducerea costurilor de exploatare în domeniul conducerii traficului prin creşterea gradului de centralizare a instalaţiilor de semnalizareb)eficientizarea operaţiunilor din nodurile feroviare pentru asigurarea unor conexiuni mai rapide cu alte rute feroviare din zonă prin integrarea instalaţiilor de semnalizare în centre de management al traficuluic)creşterea nivelului de siguranţă a traficului feroviar prin modernizarea instalaţiilor mecaniceReţeaua feroviară din România cuprindea la sfârşitul anului 2020 un număr de 1013 staţii de cale ferată dintre care menţionăm 61 de staţii înzestrate cu sisteme de centralizare electronică, 590 de staţii cu sisteme de centralizare electrodinamică iar 344 dotate cu instalaţii de asigurare mecanică. C.N.C.F. "CFR" S.A. se confruntă, la momentul actual, cu un deficit de personal calificat în sectorul de management al traficului iar tendinţa este de creştere a acestui deficit. Pe de altă parte, în reţeaua CFR, 90% dintre instalaţiile de semnalizare din staţiile de cale ferată au durata de funcţionare mai mare decât durata normală de funcţionare. Lipsa modernizărilor la instalaţiile de centralizare obligă C.N.C.F. "C.F.R." S.A. la menţinerea în funcţiune a unor componente vechi, cu durată de viaţă depăşită, dificil de întreţinut şi care prezintă o predispoziţie crescută pentru defectare. În aceste condiţii riscul apariţiei unor defectări cu consecinţe potenţial periculoase este crescut.Luând în considerare starea tehnică actuală a instalaţiilor de asigurare şi de centralizare de tip mecanic, precum şi gradul accentuat de uzură fizică şi morală a instalaţiilor de centralizare electrodinamică, dintre care majoritatea au durata de funcţionare mai mare decât durata normală de funcţionare şi având în vedere că producătorii specializaţi, care mai sunt în piaţă, nu mai sunt interesaţi să asigure toate piesele de schimb necesare mentenanţei instalaţiilor mecanice, din cauza lipsei de eficienţă, menţinerea aceluiaşi nivel de siguranţă feroviară se va face din ce în ce mai greu, iar cheltuielile cu mentenanţa acestor instalaţii vor creşte datorită creşterii preţurilor la piesele de schimb.De asemenea, menţinerea numărului necesar actual de personal în sectorul de management al traficului, va conduce în viitor la creşterea cheltuielilor de personal.Măsurile care vizează reducerea necesarului de personal creează oportunitatea de a utiliza în mod adecvat personalul existent şi de a elimina costurile suplimentare generate de depăşirea regimului normat de muncă. Având în vedere că în sectorul de management al traficului din cadrul administratorului infrastructurii activează în prezent aproximativ 9400 persoane, ceea ce reprezintă cca. 41% din totalul personalului companiei, prin centralizarea staţiilor de cale ferată, va scădea numărul personalului de la 15-20 la 5-6 lucrători/staţie, ceea ce reprezintă şi o reducere semnificativă numărului de personal necesar, respectiv o reducere semnificativă a costurilor cu salariile.Modernizarea instalaţiilor de siguranţă aferente căii ferate existente (atât a celor din staţii cât şi a celor din interstaţii) are rolul de a creşte siguranţa traficului feroviar dar şi creşterea capacităţii sectoarelor feroviare prin utilizarea echipamentelor moderne. Din punct de vedere al beneficiilor centralizării electronice, se evidenţiază pe lângă componentele de siguranţă şi capacitate şi scăderea semnificativă a cheltuielilor companiei cu personalul şi întreţinerea, ceea ce conduce la o mai eficientă utilizare a fondurilor pentru asigurarea unei infrastructuri feroviare atractive, pentru operatorii de transport pe calea ferată şi beneficiarii acesteia. Creşterea nivelului de centralizare al unor instalaţii de semnalizare, prin centralizarea instalaţiilor şi integrarea acestora în centre de management ale traficului rezolvă problema deficitului de personal, contribuie la îmbunătăţirea siguranţei circulaţiei trenurilor şi conduce la creşterea vitezei de circulaţie pe secţiile modernizate.În acest context, C.N.C.F. "C.F.R." S.A. îşi propune să selecteze un furnizor de servicii de proiectar specializat în instalaţii de semnalizare, pentru a elabora Documentaţia de Avizare a Lucrărilor de Intervenţie: "Sporirea eficienţei economice şi a siguranţei feroviare prin creşterea nivelului de centralizare al instalaţiilor de semnalizare feroviară", pentru sectoarele de cale ferată şi staţiile existente prezentate în ANEXA .Documentaţia de Avizare a Lucrărilor de Intervenţie va identifica şi prezenta opţiunea investiţională optimă atât din punct de vedere tehnic, economic cât şi operaţional pentru atingerea obiectivelor generale şi specifice, ţinând cont de conformarea acesteia la cerinţele tehnice de interoperabilitate prevăzute de regulamentele UE şi naţionale.Obiectivele specifice la care contribuie realizarea serviciului, la nivelul C.N.C.F. "C.F.R." S.A., sunt următoarele:a)furnizarea unui set de programe de investiţii care au drept obiectiv direct modernizarea şi dezvoltarea infrastructurii naţionale, îmbunătăţirea siguranţei feroviare.b)dezvoltarea capacităţii instituţionale a C.N.C.F. "C.F.R." S.A.pentru pregătirea şi gestionarea proiectelor de investiţii finanţabile prin programul PNRR. Se vor analiza cele 121 de staţii CF, propunându-se scenarii alternative pentru cele 10 staţii şi 18 sectoare de cale ferată, urmând a se implementa cel mai avantajoas scenariu.Obiectivele specifice la care contribuie realizarea serviciului, pentru fiecare dintre sectoarele de cale ferată şi staţiile existente din ANEXĂ, sunt următoarele:a)creşterea productivităţii şi reducerea costurilor de exploatare în domeniul conducerii traficului prin creşterea gradului de centralizare a instalaţiilor de semnalizareb)eficientizarea operaţiunilor din nodurile feroviare pentru asigurarea unor conexiuni mai rapide cu alte rute feroviare din zonă prin integrarea instalaţiilor de semnalizare în centre de management al traficuluic)creşterea nivelului de siguranţă a traficului feroviar prin modernizarea instalaţiilor mecaniceReţeaua feroviară din România cuprindea la sfârşitul anului 2020 un număr de 1013 staţii de cale ferată dintre care menţionăm 61 de staţii înzestrate cu sisteme de centralizare electronică, 590 de staţii cu sisteme de centralizare electrodinamică iar 344 dotate cu instalaţii de asigurare mecanică. C.N.C.F. "CFR" S.A. se confruntă, la momentul actual, cu un deficit de personal calificat în sectorul de management al traficului iar tendinţa este de creştere a acestui deficit. Pe de altă parte, în reţeaua CFR, 90% dintre instalaţiile de semnalizare din staţiile de cale ferată au durata de funcţionare mai mare decât durata normală de funcţionare. Lipsa modernizărilor la instalaţiile de centralizare obligă C.N.C.F. "C.F.R." S.A. la menţinerea în funcţiune a unor componente vechi, cu durată de viaţă depăşită, dificil de întreţinut şi care prezintă o predispoziţie crescută pentru defectare. În aceste condiţii riscul apariţiei unor defectări cu consecinţe potenţial periculoase este crescut.Luând în considerare starea tehnică actuală a instalaţiilor de asigurare şi de centralizare de tip mecanic, precum şi gradul accentuat de uzură fizică şi morală a instalaţiilor de centralizare electrodinamică, dintre care majoritatea au durata de funcţionare mai mare decât durata normală de funcţionare şi având în vedere că producătorii specializaţi, care mai sunt în piaţă, nu mai sunt interesaţi să asigure toate piesele de schimb necesare mentenanţei instalaţiilor mecanice, din cauza lipsei de eficienţă, menţinerea aceluiaşi nivel de siguranţă feroviară se va face din ce în ce mai greu, iar cheltuielile cu mentenanţa acestor instalaţii vor creşte datorită creşterii preţurilor la piesele de schimb.De asemenea, menţinerea numărului necesar actual de personal în sectorul de management al traficului, va conduce în viitor la creşterea cheltuielilor de personal.Măsurile care vizează reducerea necesarului de personal creează oportunitatea de a utiliza în mod adecvat personalul existent şi de a elimina costurile suplimentare generate de depăşirea regimului normat de muncă. Având în vedere că în sectorul de management al traficului din cadrul administratorului infrastructurii activează în prezent aproximativ 9400 persoane, ceea ce reprezintă cca. 41% din totalul personalului companiei, prin centralizarea staţiilor de cale ferată, va scădea numărul personalului de la 15-20 la 5-6 lucrători/staţie, ceea ce reprezintă şi o reducere semnificativă numărului de personal necesar, respectiv o reducere semnificativă a costurilor cu salariile.Modernizarea instalaţiilor de siguranţă aferente căii ferate existente (atât a celor din staţii cât şi a celor din interstaţii) are rolul de a creşte siguranţa traficului feroviar dar şi creşterea capacităţii sectoarelor feroviare prin utilizarea echipamentelor moderne. Din punct de vedere al beneficiilor centralizării electronice, se evidenţiază pe lângă componentele de siguranţă şi capacitate şi scăderea semnificativă a cheltuielilor companiei cu personalul şi întreţinerea, ceea ce conduce la o mai eficientă utilizare a fondurilor pentru asigurarea unei infrastructuri feroviare atractive, pentru operatorii de transport pe calea ferată şi beneficiarii acesteia. Creşterea nivelului de centralizare al unor instalaţii de semnalizare, prin centralizarea instalaţiilor şi integrarea acestora în centre de management ale traficului rezolvă problema deficitului de personal, contribuie la îmbunătăţirea siguranţei circulaţiei trenurilor şi conduce la creşterea vitezei de circulaţie pe secţiile modernizate.În acest context, C.N.C.F. "C.F.R." S.A. îşi propune să selecteze un furnizor de servicii de proiectar specializat în instalaţii de semnalizare, pentru a elabora Documentaţia de Avizare a Lucrărilor de Intervenţie: "Sporirea eficienţei economice şi a siguranţei feroviare prin creşterea nivelului de centralizare al instalaţiilor de semnalizare feroviară", pentru sectoarele de cale ferată şi staţiile existente prezentate în ANEXA .Documentaţia de Avizare a Lucrărilor de Intervenţie va identifica şi prezenta opţiunea investiţională optimă atât din punct de vedere tehnic, economic cât şi operaţional pentru atingerea obiectivelor generale şi specifice, ţinând cont de conformarea acesteia la cerinţele tehnice de interoperabilitate prevăzute de regulamentele UE şi naţionale.Obiectivele specifice la care contribuie realizarea serviciului, la nivelul C.N.C.F. "C.F.R." S.A., sunt următoarele:a)furnizarea unui set de programe de investiţii care au drept obiectiv direct modernizarea şi dezvoltarea infrastructurii naţionale, îmbunătăţirea siguranţei feroviare.b)dezvoltarea capacităţii instituţionale a C.N.C.F. "C.F.R." S.A.pentru pregătirea şi gestionarea proiectelor de investiţii finanţabile prin programul PNRR. Se vor analiza cele 121 de staţii CF, propunându-se scenarii alternative pentru cele 10 staţii şi 18 sectoare de cale ferată, urmând a se implementa cel mai avantajoas scenariu.Obiectivele specifice la care contribuie realizarea serviciului, pentru fiecare dintre sectoarele de cale ferată şi staţiile existente din ANEXĂ, sunt următoarele:a)creşterea productivităţii şi reducerea costurilor de exploatare în domeniul conducerii traficului prin creşterea gradului de centralizare a instalaţiilor de semnalizareb)eficientizarea operaţiunilor din nodurile feroviare pentru asigurarea unor conexiuni mai rapide cu alte rute feroviare din zonă prin integrarea instalaţiilor de semnalizare în centre de management al traficuluic)creşterea nivelului de siguranţă a traficului feroviar prin modernizarea instalaţiilor mecaniceReţeaua feroviară din România cuprindea la sfârşitul anului 2020 un număr de 1013 staţii de cale ferată dintre care menţionăm 61 de staţii înzestrate cu sisteme de centralizare electronică, 590 de staţii cu sisteme de centralizare electrodinamică iar 344 dotate cu instalaţii de asigurare mecanică. C.N.C.F. "CFR" S.A. se confruntă, la momentul actual, cu un deficit de personal calificat în sectorul de management al traficului iar tendinţa este de creştere a acestui deficit. Pe de altă parte, în reţeaua CFR, 90% dintre instalaţiile de semnalizare din staţiile de cale ferată au durata de funcţionare mai mare decât durata normală de funcţionare. Lipsa modernizărilor la instalaţiile de centralizare obligă C.N.C.F. "C.F.R." S.A. la menţinerea în funcţiune a unor componente vechi, cu durată de viaţă depăşită, dificil de întreţinut şi care prezintă o predispoziţie crescută pentru defectare. În aceste condiţii riscul apariţiei unor defectări cu consecinţe potenţial periculoase este crescut.Luând în considerare starea tehnică actuală a instalaţiilor de asigurare şi de centralizare de tip mecanic, precum şi gradul accentuat de uzură fizică şi morală a instalaţiilor de centralizare electrodinamică, dintre care majoritatea au durata de funcţionare mai mare decât durata normală de funcţionare şi având în vedere că producătorii specializaţi, care mai sunt în piaţă, nu mai sunt interesaţi să asigure toate piesele de schimb necesare mentenanţei instalaţiilor mecanice, din cauza lipsei de eficienţă, menţinerea aceluiaşi nivel de siguranţă feroviară se va face din ce în ce mai greu, iar cheltuielile cu mentenanţa acestor instalaţii vor creşte datorită creşterii preţurilor la piesele de schimb.De asemenea, menţinerea numărului necesar actual de personal în sectorul de management al traficului, va conduce în viitor la creşterea cheltuielilor de personal.Măsurile care vizează reducerea necesarului de personal creează oportunitatea de a utiliza în mod adecvat personalul existent şi de a elimina costurile suplimentare generate de depăşirea regimului normat de muncă. Având în vedere că în sectorul de management al traficului din cadrul administratorului infrastructurii activează în prezent aproximativ 9400 persoane, ceea ce reprezintă cca. 41% din totalul personalului companiei, prin centralizarea staţiilor de cale ferată, va scădea numărul personalului de la 15-20 la 5-6 lucrători/staţie, ceea ce reprezintă şi o reducere semnificativă numărului de personal necesar, respectiv o reducere semnificativă a costurilor cu salariile.Modernizarea instalaţiilor de siguranţă aferente căii ferate existente (atât a celor din staţii cât şi a celor din interstaţii) are rolul de a creşte siguranţa traficului feroviar dar şi creşterea capacităţii sectoarelor feroviare prin utilizarea echipamentelor moderne. Din punct de vedere al beneficiilor centralizării electronice, se evidenţiază pe lângă componentele de siguranţă şi capacitate şi scăderea semnificativă a cheltuielilor companiei cu personalul şi întreţinerea, ceea ce conduce la o mai eficientă utilizare a fondurilor pentru asigurarea unei infrastructuri feroviare atractive, pentru operatorii de transport pe calea ferată şi beneficiarii acesteia. Creşterea nivelului de centralizare al unor instalaţii de semnalizare, prin centralizarea instalaţiilor şi integrarea acestora în centre de management ale traficului rezolvă problema deficitului de personal, contribuie la îmbunătăţirea siguranţei circulaţiei trenurilor şi conduce la creşterea vitezei de circulaţie pe secţiile modernizate.În acest context, C.N.C.F. "C.F.R." S.A. îşi propune să selecteze un furnizor de servicii de proiectar specializat în instalaţii de semnalizare, pentru a elabora Documentaţia de Avizare a Lucrărilor de Intervenţie: "Sporirea eficienţei economice şi a siguranţei feroviare prin creşterea nivelului de centralizare al instalaţiilor de semnalizare feroviară", pentru sectoarele de cale ferată şi staţiile existente prezentate în ANEXA .Documentaţia de Avizare a Lucrărilor de Intervenţie va identifica şi prezenta opţiunea investiţională optimă atât din punct de vedere tehnic, economic cât şi operaţional pentru atingerea obiectivelor generale şi specifice, ţinând cont de conformarea acesteia la cerinţele tehnice de interoperabilitate prevăzute de regulamentele UE şi naţionale.Obiectivele specifice la care contribuie realizarea serviciului, la nivelul C.N.C.F. "C.F.R." S.A., sunt următoarele:a)furnizarea unui set de programe de investiţii care au drept obiectiv direct modernizarea şi dezvoltarea infrastructurii naţionale, îmbunătăţirea siguranţei feroviare.b)dezvoltarea capacităţii instituţionale a C.N.C.F. "C.F.R." S.A.pentru pregătirea şi gestionarea proiectelor de investiţii finanţabile prin programul PNRR. Se vor analiza cele 121 de staţii CF, propunându-se scenarii alternative pentru cele 10 staţii şi 18 sectoare de cale ferată, urmând a se implementa cel mai avantajoas scenariu.Obiectivele specifice la care contribuie realizarea serviciului, pentru fiecare dintre sectoarele de cale ferată şi staţiile existente din ANEXĂ, sunt următoarele:a)creşterea productivităţii şi reducerea costurilor de exploatare în domeniul conducerii traficului prin creşterea gradului de centralizare a instalaţiilor de semnalizareb)eficientizarea operaţiunilor din nodurile feroviare pentru asigurarea unor conexiuni mai rapide cu alte rute feroviare din zonă prin integrarea instalaţiilor de semnalizare în centre de management al traficuluic)creşterea nivelului de siguranţă a traficului feroviar prin modernizarea instalaţiilor mecaniceReţeaua feroviară din România cuprindea la sfârşitul anului 2020 un număr de 1013 staţii de cale ferată dintre care menţionăm 61 de staţii înzestrate cu sisteme de centralizare electronică, 590 de staţii cu sisteme de centralizare electrodinamică iar 344 dotate cu instalaţii de asigurare mecanică. C.N.C.F. "CFR" S.A. se confruntă, la momentul actual, cu un deficit de personal calificat în sectorul de management al traficului iar tendinţa este de creştere a acestui deficit. Pe de altă parte, în reţeaua CFR, 90% dintre instalaţiile de semnalizare din staţiile de cale ferată au durata de funcţionare mai mare decât durata normală de funcţionare. Lipsa modernizărilor la instalaţiile de centralizare obligă C.N.C.F. "C.F.R." S.A. la menţinerea în funcţiune a unor componente vechi, cu durată de viaţă depăşită, dificil de întreţinut şi care prezintă o predispoziţie crescută pentru defectare. În aceste condiţii riscul apariţiei unor defectări cu consecinţe potenţial periculoase este crescut.Luând în considerare starea tehnică actuală a instalaţiilor de asigurare şi de centralizare de tip mecanic, precum şi gradul accentuat de uzură fizică şi morală a instalaţiilor de centralizare electrodinamică, dintre care majoritatea au durata de funcţionare mai mare decât durata normală de funcţionare şi având în vedere că producătorii specializaţi, care mai sunt în piaţă, nu mai sunt interesaţi să asigure toate piesele de schimb necesare mentenanţei instalaţiilor mecanice, din cauza lipsei de eficienţă, menţinerea aceluiaşi nivel de siguranţă feroviară se va face din ce în ce mai greu, iar cheltuielile cu mentenanţa acestor instalaţii vor creşte datorită creşterii preţurilor la piesele de schimb.De asemenea, menţinerea numărului necesar actual de personal în sectorul de management al traficului, va conduce în viitor la creşterea cheltuielilor de personal.Măsurile care vizează reducerea necesarului de personal creează oportunitatea de a utiliza în mod adecvat personalul existent şi de a elimina costurile suplimentare generate de depăşirea regimului normat de muncă. Având în vedere că în sectorul de management al traficului din cadrul administratorului infrastructurii activează în prezent aproximativ 9400 persoane, ceea ce reprezintă cca. 41% din totalul personalului companiei, prin centralizarea staţiilor de cale ferată, va scădea numărul personalului de la 15-20 la 5-6 lucrători/staţie, ceea ce reprezintă şi o reducere semnificativă numărului de personal necesar, respectiv o reducere semnificativă a costurilor cu salariile.Modernizarea instalaţiilor de siguranţă aferente căii ferate existente (atât a celor din staţii cât şi a celor din interstaţii) are rolul de a creşte siguranţa traficului feroviar dar şi creşterea capacităţii sectoarelor feroviare prin utilizarea echipamentelor moderne. Din punct de vedere al beneficiilor centralizării electronice, se evidenţiază pe lângă componentele de siguranţă şi capacitate şi scăderea semnificativă a cheltuielilor companiei cu personalul şi întreţinerea, ceea ce conduce la o mai eficientă utilizare a fondurilor pentru asigurarea unei infrastructuri feroviare atractive, pentru operatorii de transport pe calea ferată şi beneficiarii acesteia. Creşterea nivelului de centralizare al unor instalaţii de semnalizare, prin centralizarea instalaţiilor şi integrarea acestora în centre de management ale traficului rezolvă problema deficitului de personal, contribuie la îmbunătăţirea siguranţei circulaţiei trenurilor şi conduce la creşterea vitezei de circulaţie pe secţiile modernizate.În acest context, C.N.C.F. "C.F.R." S.A. îşi propune să selecteze un furnizor de servicii de proiectar specializat în instalaţii de semnalizare, pentru a elabora Documentaţia de Avizare a Lucrărilor de Intervenţie: "Sporirea eficienţei economice şi a siguranţei feroviare prin creşterea nivelului de centralizare al instalaţiilor de semnalizare feroviară", pentru sectoarele de cale ferată şi staţiile existente prezentate în ANEXA .Documentaţia de Avizare a Lucrărilor de Intervenţie va identifica şi prezenta opţiunea investiţională optimă atât din punct de vedere tehnic, economic cât şi operaţional pentru atingerea obiectivelor generale şi specifice, ţinând cont de conformarea acesteia la cerinţele tehnice de interoperabilitate prevăzute de regulamentele UE şi naţionale.Obiectivele specifice la care contribuie realizarea serviciului, la nivelul C.N.C.F. "C.F.R." S.A., sunt următoarele:a)furnizarea unui set de programe de investiţii care au drept obiectiv direct modernizarea şi dezvoltarea infrastructurii naţionale, îmbunătăţirea siguranţei feroviare.b)dezvoltarea capacităţii instituţionale a C.N.C.F. "C.F.R." S.A.pentru pregătirea şi gestionarea proiectelor de investiţii finanţabile prin programul PNRR. Se vor analiza cele 121 de staţii CF, propunându-se scenarii alternative pentru cele 10 staţii şi 18 sectoare de cale ferată, urmând a se implementa cel mai avantajoas scenariu.Obiectivele specifice la care contribuie realizarea serviciului, pentru fiecare dintre sectoarele de cale ferată şi staţiile existente din ANEXĂ, sunt următoarele:a)creşterea productivităţii şi reducerea costurilor de exploatare în domeniul conducerii traficului prin creşterea gradului de centralizare a instalaţiilor de semnalizareb)eficientizarea operaţiunilor din nodurile feroviare pentru asigurarea unor conexiuni mai rapide cu alte rute feroviare din zonă prin integrarea instalaţiilor de semnalizare în centre de management al traficuluic)creşterea nivelului de siguranţă a traficului feroviar prin modernizarea instalaţiilor mecaniceReţeaua feroviară din România cuprindea la sfârşitul anului 2020 un număr de 1013 staţii de cale ferată dintre care menţionăm 61 de staţii înzestrate cu sisteme de centralizare electronică, 590 de staţii cu sisteme de centralizare electrodinamică iar 344 dotate cu instalaţii de asigurare mecanică. C.N.C.F. "CFR" S.A. se confruntă, la momentul actual, cu un deficit de personal calificat în sectorul de management al traficului iar tendinţa este de creştere a acestui deficit. Pe de altă parte, în reţeaua CFR, 90% dintre instalaţiile de semnalizare din staţiile de cale ferată au durata de funcţionare mai mare decât durata normală de funcţionare. Lipsa modernizărilor la instalaţiile de centralizare obligă C.N.C.F. "C.F.R." S.A. la menţinerea în funcţiune a unor componente vechi, cu durată de viaţă depăşită, dificil de întreţinut şi care prezintă o predispoziţie crescută pentru defectare. În aceste condiţii riscul apariţiei unor defectări cu consecinţe potenţial periculoase este crescut.Luând în considerare starea tehnică actuală a instalaţiilor de asigurare şi de centralizare de tip mecanic, precum şi gradul accentuat de uzură fizică şi morală a instalaţiilor de centralizare electrodinamică, dintre care majoritatea au durata de funcţionare mai mare decât durata normală de funcţionare şi având în vedere că producătorii specializaţi, care mai sunt în piaţă, nu mai sunt interesaţi să asigure toate piesele de schimb necesare mentenanţei instalaţiilor mecanice, din cauza lipsei de eficienţă, menţinerea aceluiaşi nivel de siguranţă feroviară se va face din ce în ce mai greu, iar cheltuielile cu mentenanţa acestor instalaţii vor creşte datorită creşterii preţurilor la piesele de schimb.De asemenea, menţinerea numărului necesar actual de personal în sectorul de management al traficului, va conduce în viitor la creşterea cheltuielilor de personal.Măsurile care vizează reducerea necesarului de personal creează oportunitatea de a utiliza în mod adecvat personalul existent şi de a elimina costurile suplimentare generate de depăşirea regimului normat de muncă. Având în vedere că în sectorul de management al traficului din cadrul administratorului infrastructurii activează în prezent aproximativ 9400 persoane, ceea ce reprezintă cca. 41% din totalul personalului companiei, prin centralizarea staţiilor de cale ferată, va scădea numărul personalului de la 15-20 la 5-6 lucrători/staţie, ceea ce reprezintă şi o reducere semnificativă numărului de personal necesar, respectiv o reducere semnificativă a costurilor cu salariile.Modernizarea instalaţiilor de siguranţă aferente căii ferate existente (atât a celor din staţii cât şi a celor din interstaţii) are rolul de a creşte siguranţa traficului feroviar dar şi creşterea capacităţii sectoarelor feroviare prin utilizarea echipamentelor moderne. Din punct de vedere al beneficiilor centralizării electronice, se evidenţiază pe lângă componentele de siguranţă şi capacitate şi scăderea semnificativă a cheltuielilor companiei cu personalul şi întreţinerea, ceea ce conduce la o mai eficientă utilizare a fondurilor pentru asigurarea unei infrastructuri feroviare atractive, pentru operatorii de transport pe calea ferată şi beneficiarii acesteia. Creşterea nivelului de centralizare al unor instalaţii de semnalizare, prin centralizarea instalaţiilor şi integrarea acestora în centre de management ale traficului rezolvă problema deficitului de personal, contribuie la îmbunătăţirea siguranţei circulaţiei trenurilor şi conduce la creşterea vitezei de circulaţie pe secţiile modernizate.În acest context, C.N.C.F. "C.F.R." S.A. îşi propune să selecteze un furnizor de servicii de proiectar specializat în instalaţii de semnalizare, pentru a elabora Documentaţia de Avizare a Lucrărilor de Intervenţie: "Sporirea eficienţei economice şi a siguranţei feroviare prin creşterea nivelului de centralizare al instalaţiilor de semnalizare feroviară", pentru sectoarele de cale ferată şi staţiile existente prezentate în ANEXA .Documentaţia de Avizare a Lucrărilor de Intervenţie va identifica şi prezenta opţiunea investiţională optimă atât din punct de vedere tehnic, economic cât şi operaţional pentru atingerea obiectivelor generale şi specifice, ţinând cont de conformarea acesteia la cerinţele tehnice de interoperabilitate prevăzute de regulamentele UE şi naţionale.Obiectivele specifice la care contribuie realizarea serviciului, la nivelul C.N.C.F. "C.F.R." S.A., sunt următoarele:a)furnizarea unui set de programe de investiţii care au drept obiectiv direct modernizarea şi dezvoltarea infrastructurii naţionale, îmbunătăţirea siguranţei feroviare.b)dezvoltarea capacităţii instituţionale a C.N.C.F. "C.F.R." S.A.pentru pregătirea şi gestionarea proiectelor de investiţii finanţabile prin programul PNRR. Se vor analiza cele 121 de staţii CF, propunându-se scenarii alternative pentru cele 10 staţii şi 18 sectoare de cale ferată, urmând a se implementa cel mai avantajoas scenariu.Obiectivele specifice la care contribuie realizarea serviciului, pentru fiecare dintre sectoarele de cale ferată şi staţiile existente din ANEXĂ, sunt următoarele:a)creşterea productivităţii şi reducerea costurilor de exploatare în domeniul conducerii traficului prin creşterea gradului de centralizare a instalaţiilor de semnalizareb)eficientizarea operaţiunilor din nodurile feroviare pentru asigurarea unor conexiuni mai rapide cu alte rute feroviare din zonă prin integrarea instalaţiilor de semnalizare în centre de management al traficuluic)creşterea nivelului de siguranţă a traficului feroviar prin modernizarea instalaţiilor mecaniceReţeaua feroviară din România cuprindea la sfârşitul anului 2020 un număr de 1013 staţii de cale ferată dintre care menţionăm 61 de staţii înzestrate cu sisteme de centralizare electronică, 590 de staţii cu sisteme de centralizare electrodinamică iar 344 dotate cu instalaţii de asigurare mecanică. C.N.C.F. "CFR" S.A. se confruntă, la momentul actual, cu un deficit de personal calificat în sectorul de management al traficului iar tendinţa este de creştere a acestui deficit. Pe de altă parte, în reţeaua CFR, 90% dintre instalaţiile de semnalizare din staţiile de cale ferată au durata de funcţionare mai mare decât durata normală de funcţionare. Lipsa modernizărilor la instalaţiile de centralizare obligă C.N.C.F. "C.F.R." S.A. la menţinerea în funcţiune a unor componente vechi, cu durată de viaţă depăşită, dificil de întreţinut şi care prezintă o predispoziţie crescută pentru defectare. În aceste condiţii riscul apariţiei unor defectări cu consecinţe potenţial periculoase este crescut.Luând în considerare starea tehnică actuală a instalaţiilor de asigurare şi de centralizare de tip mecanic, precum şi gradul accentuat de uzură fizică şi morală a instalaţiilor de centralizare electrodinamică, dintre care majoritatea au durata de funcţionare mai mare decât durata normală de funcţionare şi având în vedere că producătorii specializaţi, care mai sunt în piaţă, nu mai sunt interesaţi să asigure toate piesele de schimb necesare mentenanţei instalaţiilor mecanice, din cauza lipsei de eficienţă, menţinerea aceluiaşi nivel de siguranţă feroviară se va face din ce în ce mai greu, iar cheltuielile cu mentenanţa acestor instalaţii vor creşte datorită creşterii preţurilor la piesele de schimb.De asemenea, menţinerea numărului necesar actual de personal în sectorul de management al traficului, va conduce în viitor la creşterea cheltuielilor de personal.Măsurile care vizează reducerea necesarului de personal creează oportunitatea de a utiliza în mod adecvat personalul existent şi de a elimina costurile suplimentare generate de depăşirea regimului normat de muncă. Având în vedere că în sectorul de management al traficului din cadrul administratorului infrastructurii activează în prezent aproximativ 9400 persoane, ceea ce reprezintă cca. 41% din totalul personalului companiei, prin centralizarea staţiilor de cale ferată, va scădea numărul personalului de la 15-20 la 5-6 lucrători/staţie, ceea ce reprezintă şi o reducere semnificativă numărului de personal necesar, respectiv o reducere semnificativă a costurilor cu salariile.Modernizarea instalaţiilor de siguranţă aferente căii ferate existente (atât a celor din staţii cât şi a celor din interstaţii) are rolul de a creşte siguranţa traficului feroviar dar şi creşterea capacităţii sectoarelor feroviare prin utilizarea echipamentelor moderne. Din punct de vedere al beneficiilor centralizării electronice, se evidenţiază pe lângă componentele de siguranţă şi capacitate şi scăderea semnificativă a cheltuielilor companiei cu personalul şi întreţinerea, ceea ce conduce la o mai eficientă utilizare a fondurilor pentru asigurarea unei infrastructuri feroviare atractive, pentru operatorii de transport pe calea ferată şi beneficiarii acesteia. Creşterea nivelului de centralizare al unor instalaţii de semnalizare, prin centralizarea instalaţiilor şi integrarea acestora în centre de management ale traficului rezolvă problema deficitului de personal, contribuie la îmbunătăţirea siguranţei circulaţiei trenurilor şi conduce la creşterea vitezei de circulaţie pe secţiile modernizate.În acest context, C.N.C.F. "C.F.R." S.A. îşi propune să selecteze un furnizor de servicii de proiectar specializat în instalaţii de semnalizare, pentru a elabora Documentaţia de Avizare a Lucrărilor de Intervenţie: "Sporirea eficienţei economice şi a siguranţei feroviare prin creşterea nivelului de centralizare al instalaţiilor de semnalizare feroviară", pentru sectoarele de cale ferată şi staţiile existente prezentate în ANEXA .Documentaţia de Avizare a Lucrărilor de Intervenţie va identifica şi prezenta opţiunea investiţională optimă atât din punct de vedere tehnic, economic cât şi operaţional pentru atingerea obiectivelor generale şi specifice, ţinând cont de conformarea acesteia la cerinţele tehnice de interoperabilitate prevăzute de regulamentele UE şi naţionale.Obiectivele specifice la care contribuie realizarea serviciului, la nivelul C.N.C.F. "C.F.R." S.A., sunt următoarele:a)furnizarea unui set de programe de investiţii care au drept obiectiv direct modernizarea şi dezvoltarea infrastructurii naţionale, îmbunătăţirea siguranţei feroviare.b)dezvoltarea capacităţii instituţionale a C.N.C.F. "C.F.R." S.A.pentru pregătirea şi gestionarea proiectelor de investiţii finanţabile prin programul PNRR. Se vor analiza cele 121 de staţii CF, propunându-se scenarii alternative pentru cele 10 staţii şi 18 sectoare de cale ferată, urmând a se implementa cel mai avantajoas scenariu.Obiectivele specifice la care contribuie realizarea serviciului, pentru fiecare dintre sectoarele de cale ferată şi staţiile existente din ANEXĂ, sunt următoarele:a)creşterea productivităţii şi reducerea costurilor de exploatare în domeniul conducerii traficului prin creşterea gradului de centralizare a instalaţiilor de semnalizareb)eficientizarea operaţiunilor din nodurile feroviare pentru asigurarea unor conexiuni mai rapide cu alte rute feroviare din zonă prin integrarea instalaţiilor de semnalizare în centre de management al traficuluic)creşterea nivelului de siguranţă a traficului feroviar prin modernizarea instalaţiilor mecaniceReţeaua feroviară din România cuprindea la sfârşitul anului 2020 un număr de 1013 staţii de cale ferată dintre care menţionăm 61 de staţii înzestrate cu sisteme de centralizare electronică, 590 de staţii cu sisteme de centralizare electrodinamică iar 344 dotate cu instalaţii de asigurare mecanică. C.N.C.F. "CFR" S.A. se confruntă, la momentul actual, cu un deficit de personal calificat în sectorul de management al traficului iar tendinţa este de creştere a acestui deficit. Pe de altă parte, în reţeaua CFR, 90% dintre instalaţiile de semnalizare din staţiile de cale ferată au durata de funcţionare mai mare decât durata normală de funcţionare. Lipsa modernizărilor la instalaţiile de centralizare obligă C.N.C.F. "C.F.R." S.A. la menţinerea în funcţiune a unor componente vechi, cu durată de viaţă depăşită, dificil de întreţinut şi care prezintă o predispoziţie crescută pentru defectare. În aceste condiţii riscul apariţiei unor defectări cu consecinţe potenţial periculoase este crescut.Luând în considerare starea tehnică actuală a instalaţiilor de asigurare şi de centralizare de tip mecanic, precum şi gradul accentuat de uzură fizică şi morală a instalaţiilor de centralizare electrodinamică, dintre care majoritatea au durata de funcţionare mai mare decât durata normală de funcţionare şi având în vedere că producătorii specializaţi, care mai sunt în piaţă, nu mai sunt interesaţi să asigure toate piesele de schimb necesare mentenanţei instalaţiilor mecanice, din cauza lipsei de eficienţă, menţinerea aceluiaşi nivel de siguranţă feroviară se va face din ce în ce mai greu, iar cheltuielile cu mentenanţa acestor instalaţii vor creşte datorită creşterii preţurilor la piesele de schimb.De asemenea, menţinerea numărului necesar actual de personal în sectorul de management al traficului, va conduce în viitor la creşterea cheltuielilor de personal.Măsurile care vizează reducerea necesarului de personal creează oportunitatea de a utiliza în mod adecvat personalul existent şi de a elimina costurile suplimentare generate de depăşirea regimului normat de muncă. Având în vedere că în sectorul de management al traficului din cadrul administratorului infrastructurii activează în prezent aproximativ 9400 persoane, ceea ce reprezintă cca. 41% din totalul personalului companiei, prin centralizarea staţiilor de cale ferată, va scădea numărul personalului de la 15-20 la 5-6 lucrători/staţie, ceea ce reprezintă şi o reducere semnificativă numărului de personal necesar, respectiv o reducere semnificativă a costurilor cu salariile.Modernizarea instalaţiilor de siguranţă aferente căii ferate existente (atât a celor din staţii cât şi a celor din interstaţii) are rolul de a creşte siguranţa traficului feroviar dar şi creşterea capacităţii sectoarelor feroviare prin utilizarea echipamentelor moderne. Din punct de vedere al beneficiilor centralizării electronice, se evidenţiază pe lângă componentele de siguranţă şi capacitate şi scăderea semnificativă a cheltuielilor companiei cu personalul şi întreţinerea, ceea ce conduce la o mai eficientă utilizare a fondurilor pentru asigurarea unei infrastructuri feroviare atractive, pentru operatorii de transport pe calea ferată şi beneficiarii acesteia. Creşterea nivelului de centralizare al unor instalaţii de semnalizare, prin centralizarea instalaţiilor şi integrarea acestora în centre de management ale traficului rezolvă problema deficitului de personal, contribuie la îmbunătăţirea siguranţei circulaţiei trenurilor şi conduce la creşterea vitezei de circulaţie pe secţiile modernizate.În acest context, C.N.C.F. "C.F.R." S.A. îşi propune să selecteze un furnizor de servicii de proiectar specializat în instalaţii de semnalizare, pentru a elabora Documentaţia de Avizare a Lucrărilor de Intervenţie: "Sporirea eficienţei economice şi a siguranţei feroviare prin creşterea nivelului de centralizare al instalaţiilor de semnalizare feroviară", pentru sectoarele de cale ferată şi staţiile existente prezentate în ANEXA .Documentaţia de Avizare a Lucrărilor de Intervenţie va identifica şi prezenta opţiunea investiţională optimă atât din punct de vedere tehnic, economic cât şi operaţional pentru atingerea obiectivelor generale şi specifice, ţinând cont de conformarea acesteia la cerinţele tehnice de interoperabilitate prevăzute de regulamentele UE şi naţionale.Obiectivele specifice la care contribuie realizarea serviciului, la nivelul C.N.C.F. "C.F.R." S.A., sunt următoarele:a)furnizarea unui set de programe de investiţii care au drept obiectiv direct modernizarea şi dezvoltarea infrastructurii naţionale, îmbunătăţirea siguranţei feroviare.b)dezvoltarea capacităţii instituţionale a C.N.C.F. "C.F.R." S.A.pentru pregătirea şi gestionarea proiectelor de investiţii finanţabile prin programul PNRR. Se vor analiza cele 121 de staţii CF, propunându-se scenarii alternative pentru cele 10 staţii şi 18 sectoare de cale ferată, urmând a se implementa cel mai avantajoas scenariu.Obiectivele specifice la care contribuie realizarea serviciului, pentru fiecare dintre sectoarele de cale ferată şi staţiile existente din ANEXĂ, sunt următoarele:a)creşterea productivităţii şi reducerea costurilor de exploatare în domeniul conducerii traficului prin creşterea gradului de centralizare a instalaţiilor de semnalizareb)eficientizarea operaţiunilor din nodurile feroviare pentru asigurarea unor conexiuni mai rapide cu alte rute feroviare din zonă prin integrarea instalaţiilor de semnalizare în centre de management al traficuluic)creşterea nivelului de siguranţă a traficului feroviar prin modernizarea instalaţiilor mecanice
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Studiu de fezabilitate pentru "Sporirea eficienţei economice şi a siguranţei feroviare prin creşterea nivelului de centralizare al instalaţiilor de semnalizare feroviară" (5 loturi). 29.03.22
Studiu de fezabilitate pentru "Sporirea eficienţei economice şi a siguranţei feroviare prin creşterea nivelului de centralizare al instalaţiilor de semnalizare feroviară" (5 loturi). 29.03.22
D.A.L.I:Sporirea eficienţei economice şi a siguranţei ferov. prin creşterea nivelului de centralizare al instalaţiilor de semnalizare ferov.:Lot 1-Sectoare CF: SRCF Bucureşti şi Craiova;Lot 2-Sectoare CF:SRCF TM şi Cluj;Lot 3-Sectoare CF:SRCF Braşov;Lot 4-Sectoare CF:SRCF Iaşi+Galaţi;Lot 5-Sectoare:CF-SRCF Galaţi;Lot 6-Staţii CF:SRCF Bucuresti;Lot 7-Staţii CF:SRCF Craiova;Lot 8-Staţii CF SRCF Cluj 07.11.22
D.A.L.I:Sporirea eficienței economice și a siguranței ferov. prin creşterea nivelului de centralizare al instalaţiilor de semnalizare ferov.:Lot 1-Sectoare CF: SRCF București și Craiova;Lot 2-Sectoare CF:SRCF TM și Cluj;Lot 3-Sectoare CF:SRCF Brașov;Lot 4-Sectoare CF:SRCF Iași+Galați;Lot 5-Sectoare:CF-SRCF Galați;Lot 6-Stații CF:SRCF Bucuresti;Lot 7-Stații CF:SRCF Craiova;Lot 8-Stații CF SRCF Cluj  
D.A.L.I:Sporirea eficienței economice și a siguranței ferov. prin creşterea nivelului de centralizare al instalaţiilor de semnalizare ferov.:Lot 1-Sectoare CF: SRCF București și Craiova;Lot 2-Sectoare CF:SRCF TM și Cluj;Lot 3-Sectoare CF:SRCF Brașov;Lot 4-Sectoare CF:SRCF Iași+Galați;Lot 5-Sectoare:CF-SRCF Galați;Lot 6-Stații CF:SRCF Bucuresti;Lot 7-Stații CF:SRCF Craiova;Lot 8-Stații CF SRCF Cluj  
D.A.L.I:Sporirea eficienței economice și a siguranței ferov. prin creşterea nivelului de centralizare al instalaţiilor de semnalizare ferov.:Lot 1-Sectoare CF: SRCF București și Craiova;Lot 2-Sectoare CF:SRCF TM și Cluj;Lot 3-Sectoare CF:SRCF Brașov;Lot 4-Sectoare CF:SRCF Iași+Galați;Lot 5-Sectoare:CF-SRCF Galați;Lot 6-Stații CF:SRCF Bucuresti;Lot 7-Stații CF:SRCF Craiova;Lot 8-Stații CF SRCF Cluj  
D.A.L.I:Sporirea eficienței economice și a siguranței ferov. prin creşterea nivelului de centralizare al instalaţiilor de semnalizare ferov.:Lot 1-Sectoare CF: SRCF București și Craiova;Lot 2-Sectoare CF:SRCF TM și Cluj;Lot 3-Sectoare CF:SRCF Brașov;Lot 4-Sectoare CF:SRCF Iași+Galați;Lot 5-Sectoare:CF-SRCF Galați;Lot 6-Stații CF:SRCF Bucuresti;Lot 7-Stații CF:SRCF Craiova;Lot 8-Stații CF SRCF Cluj  
D.A.L.I:Sporirea eficienței economice și a siguranței ferov. prin creşterea nivelului de centralizare al instalaţiilor de semnalizare ferov.:Lot 1-Sectoare CF: SRCF București și Craiova;Lot 2-Sectoare CF:SRCF TM și Cluj;Lot 3-Sectoare CF:SRCF Brașov;Lot 4-Sectoare CF:SRCF Iași+Galați;Lot 5-Sectoare:CF-SRCF Galați;Lot 6-Stații CF:SRCF Bucuresti;Lot 7-Stații CF:SRCF Craiova;Lot 8-Stații CF SRCF Cluj  
D.A.L.I:Sporirea eficienței economice și a siguranței ferov. prin creşterea nivelului de centralizare al instalaţiilor de semnalizare ferov.:Lot 1-Sectoare CF: SRCF București și Craiova;Lot 2-Sectoare CF:SRCF TM și Cluj;Lot 3-Sectoare CF:SRCF Brașov;Lot 4-Sectoare CF:SRCF Iași+Galați;Lot 5-Sectoare:CF-SRCF Galați;Lot 6-Stații CF:SRCF Bucuresti;Lot 7-Stații CF:SRCF Craiova;Lot 8-Stații CF SRCF Cluj 07.11.22
D.A.L.I:Sporirea eficienței economice și a siguranței ferov. prin creşterea nivelului de centralizare al instalaţiilor de semnalizare ferov.:Lot 1-Sectoare CF: SRCF București și Craiova;Lot 2-Sectoare CF:SRCF TM și Cluj;Lot 3-Sectoare CF:SRCF Brașov;Lot 4-Sectoare CF:SRCF Iași+Galați;Lot 5-Sectoare:CF-SRCF Galați;Lot 6-Stații CF:SRCF Bucuresti;Lot 7-Stații CF:SRCF Craiova;Lot 8-Stații CF SRCF Cluj