Sustinere cursuri educatie non-formala in cadrul proiectelor:
- Stud Eco, Scoala de Proiecte, Digital Camp
Organizate în vederea atribuirii contractului având ca obiect achiziţia publică de servicii de formare în cadrul proiectului “Servicii training 2 module, 1.“Marketing şi PR”, 2.”Managementul Crizelor”. Proiectul conţine contine 2 module destinate celor care doresc să înţeleagă modalităţile de promovare online, de scrie...
Sustinere cursuri educatie non-formala in cadrul proiectelor:
- Stud Eco, Scoala de Proiecte, Digital Camp
Organizate în vederea atribuirii contractului având ca obiect achiziţia publică de servicii de formare în cadrul proiectului “Servicii training 2 module, 1.“Marketing şi PR”, 2.”Managementul Crizelor”. Proiectul conţine contine 2 module destinate celor care doresc să înţeleagă modalităţile de promovare online, de scriere de conţinut şi a metodelor utilizate pe platformele de socializare. De asemenea, cel de-al doile modul este destinat identificării situaţiilor de criză şi a modalităţilor de gestionare, aplanare şi răspuns ale acestora. Grupul ţintă este alcătuit din studenţii români, interesaţi de uneltele de promovare, de înţelegere a platformelor de media şi creşterea vizibilităţii în mediul online. Numărul de participanţi al acestui proiect este de 36 de studenţi. Indicatorii proiectului sunt calitativi şi cantitativi. Obiectivele proiectului sunt: INTRODUCERE ÎN TEMĂ, CARACTERISTICILE PROMOVĂRII, ÎNŢELEGEREA PLATFORMELOR MEDIA DIN ONLINE, IDENTIFICAREA NEVOILOR PARTICIPANŢILOR, METODE DE SCRIERE A CONŢINUTULUI, IDENTIFICAREA PROBLEMELOR,