Se va încheia un contract de servicii de formare a personalului. Vor participa 6 angajaţi din cadrul Biroului Achiziţii Publice al Aeroportului Internaţional Avram Iancu Cluj R.A. Cursul de utilizare platformă SEAP pentru autorităţi contractante se va desfăşura în perioada 06-07 iulie 2022, on-line, începând cu ora 17.00, câte 2 ore în fiecare zi. Agenda cursului va cuprinde următoarele: prezentarea SEAP|SICAP, procedura de...
Se va încheia un contract de servicii de formare a personalului. Vor participa 6 angajaţi din cadrul Biroului Achiziţii Publice al Aeroportului Internaţional Avram Iancu Cluj R.A. Cursul de utilizare platformă SEAP pentru autorităţi contractante se va desfăşura în perioada 06-07 iulie 2022, on-line, începând cu ora 17.00, câte 2 ore în fiecare zi. Agenda cursului va cuprinde următoarele: prezentarea SEAP|SICAP, procedura de înregistrare in SEAP|SICAP, procedura de recuperare / reinnoire certificat digital in SEAP, prezentare interfata dupa autentificarea in DEMO - SEAP|SICAP - meniurile principale, prezentare sectiune "Contul meu" cu submeniurile sale, prezentare plată online pentru operatori economici, prezentare sectiunea "Notificari", prezentare Program Anual de Achizitii, prezentare anunt/macheta studiu de piata, Prezentare si completare anunt publicitar, prezentare machete anunţuri( anunţuri de intenţie, anunţuri de participare, anunţuri de atribuire), organizare cumparari directe multiple online din catalogul de produse / lucrari / servicii, publicat în SEAP/SICAP, publicare notificari de atribuire la cumpărarea directă, configurare Document Unic de Achizitie European (DUAE) la definirea documentatiei de atribuire, vizualizare DUAE completat de ofertant direct in procedura, completare fisa de date si atasarea documentelor (caiet de sarcini, formulare, strategie de contractare, DUAE etc.), organizare procedura simplificată online cu sau fara loturi, licitatie deschisă.