Profesorii pot folosi povestirile şi activităţile conexe ca parte a curriculumului în clasă sau în situaţii de educaţie remedială pentru a-I ajuta pe copii să se organizeze, să se exprime, precum şi pentru a le înstări stima de sine, în special în mediul de învăţare.
Poveştile produse în şcoală pot fi lăudate, citite altora şi expuse, astfel încât autorul poveştii să experimenteze bucuria de a învăţa, de a crea, şi de a s...
Profesorii pot folosi povestirile şi activităţile conexe ca parte a curriculumului în clasă sau în situaţii de educaţie remedială pentru a-I ajuta pe copii să se organizeze, să se exprime, precum şi pentru a le înstări stima de sine, în special în mediul de învăţare.
Poveştile produse în şcoală pot fi lăudate, citite altora şi expuse, astfel încât autorul poveştii să experimenteze bucuria de a învăţa, de a crea, şi de a se simţi valoros.
Sporirea stimei de sine a copiilor şi adolescenţilor cu dificultăţi de învăţare este o prioritate majoră în motivarea acestora pentru a face faţă provocărilor şi a învăţa. Această credinţă se bazează pe pe legătura puternică care a fost observată între o imagine de sine bună şi rezultatele şcolare, precum şi pe imaginea de sine slabă care este adesea asociată cu copiii care au probleme de învăţare. Povestirea poate deveni un important mijloc prin care se pot schimba imaginile şi metaforele care sunt asociate cu un copil cu dizabilităţi de învăţare, cum ar fi sentimentul de incompetenţă.
Cursul se adreseaza:
-specialistilor care lucreaza cu copii cu tulburari specifice de invatare (psihologi, psihopedagogi, logopezi, consilieri scolari, cadre didactice etc.)
-studenti, masteranzi, doctoranzi
-parintilor interesati
- elevilor şi studenţilor