Feedback
I.D.: 80021347

Curs Receptioner de Hotel

Data publicarii
22.03.23 Exista 158.939 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
80530000-8
Pretul estimativ:
1.150,00 RON - 1.150,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Constanţa
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Conditii refuzate: Cursul se adreseaza persoanelor care doresc sa se califice sau sa-si perfectioneze cunostintele in domeniul hotelier. STRUCTURA DE CURS I. Aspecte organizatorice - Termeni de specialitate -Norme metodologice - Elaborare proiect în cadrul stagiului de practică (după cerinţele impuse) II. Structuri de primire turistice cu funcţiuni de cazare - Spaţiile hoteliere şi dotarea corespunzătoare - Tipuri de spaţii...
Conditii refuzate: Cursul se adreseaza persoanelor care doresc sa se califice sau sa-si perfectioneze cunostintele in domeniul hotelier. STRUCTURA DE CURS I. Aspecte organizatorice - Termeni de specialitate -Norme metodologice - Elaborare proiect în cadrul stagiului de practică (după cerinţele impuse) II. Structuri de primire turistice cu funcţiuni de cazare - Spaţiile hoteliere şi dotarea corespunzătoare - Tipuri de spaţii de cazare III. Departamentul Front-Office - Documente necesare în departamentul Front-Office - Tipologia clienţilor IV. Etapele primirii clienţilor - Politica de rezervare - Politica tarifară - Fidelizarea clienţilor V. Promovarea serviciilor hotelului - Identificarea nevoilor clienţilor - Cunoştinţe limba engleză - expresii uzuale VI. Evaluare sumativă - Simulare proiect În urma absolvirii cursului veţi dobândi următoarele COMPETENŢE 1. Comunicarea şi eficienţa la locul de muncă 2. Munca în echipă 3. Aplicarea NPM şi PSI 4. Organizarea locului de muncă 5. Promovarea imaginii hotelului 6. Asigurarea efectuării plăţilor 7. Efectuarea de operaţii specifice pentru sosireaşi plecarea clienţilor 8. Oferirea de servicii hoteliere către clienţi 9. Rezolvarea reclamaţiilor clienţilor CERTIFICARE În urma susţinerii examenului se primeşte un certificat de absolvire avizat de Ministerul Educaţiei Naţionale, Ministerul Muncii şi Justiţiei Sociale şi Ministerul Turismului cu recunoaştere naţională şi internaţională, dacă este tradus şi apostilat. CERINTE SPECIFICE PENTRU ACCES LA CURS -
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu