Feedback
I.D.: 102753063

Curs Manager calitate - ISO 9001:2015

Data publicarii
12.09.24
Coduri CPV
80500000-9
Pretul estimativ:
850,00 RON - 850,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Curs manager calitate 1 – Abordarea bazată pe procese Deschiderea cursului: prezentare, testare a competenţelor şi deprinderilor participanţilor; Obiectivele şi programul cursului; Prezentarea standardelor de referinţă ale unui sistem de management al calităţii (seria ISO 9000 şi seria ISO 10000); Conceptul “Management al calităţii” ; Abordarea bazată pe procese; Tipuri de procese într-un sistem de management al calităţii –...
Curs manager calitate 1 – Abordarea bazată pe procese Deschiderea cursului: prezentare, testare a competenţelor şi deprinderilor participanţilor; Obiectivele şi programul cursului; Prezentarea standardelor de referinţă ale unui sistem de management al calităţii (seria ISO 9000 şi seria ISO 10000); Conceptul “Management al calităţii” ; Abordarea bazată pe procese; Tipuri de procese într-un sistem de management al calităţii – Exemple şi aplicaţii practice; Contextul organizaţiei – Aplicaţii practice. Modul 2 – Gestionarea proceselor în conformitate cu ISO 9001:2015 Leadership şi angajament, orientarea către client, politica în domeniul calităţii, responsabilitate, autoritate şi roluri organizaţionale; Planificarea: acţiuni de tratare a riscurilor şi oportunităţilor, obiectivele calităţii, managementul schimbării; Suport: resurse, competenţă, conştientizare, comunicare şi informaţii documentate; Gestionarea proceselor de management în conformitate cu ISO 9001:2015 – Studii de caz; Managementul proceselor de planificare – Studii de caz; Managementul proceselor suport – Studii de caz; Managementul proceselor de realizare – Studii de caz; Managementul proceselor de evaluare a performanţei – Studii de caz; Managementul proceselor de îmbunătăţire – Studii de caz . Modul 3 – Evaluarea performanţei şi auditul intern Evaluarea performanţei: monitorizare, măsurare, analiză şi evaluare; Elaborarea şi gestionarea programelor de audit.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu