Feedback
I.D.: 104655886

CS3 – „SERVICII DE AUDIT FINANCIAR PENTRU PROIECTUL REGIONAL DE DEZVOLTARE A INFRASTRUCTURII DE APĂ ŞI APĂ UZATĂ DIN REGIUNEA TURDA – CÂMPIA TURZII ÎN PERIOADA 2014-2020”

Data publicarii
25.10.24
Coduri CPV
79212100 79200000
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contractul ce urmeaza a fi atribuit are ca obiect achizitionarea serviciilor de audit financiar (respectiv, auditarea tuturor activitatilor proiectului mentionat, a inregistrarilor si a conturilor acestuia, conform legislatiei in vigoare si cerintelor finantatorului) pentru Proiectul Regional de dezvoltare a infrastructurii de apa si apa uzata din regiunea Turda-Campia Turzii, in perioada 2014-2020, Cod SM...
Contractul ce urmeaza a fi atribuit are ca obiect achizitionarea serviciilor de audit financiar (respectiv, auditarea tuturor activitatilor proiectului mentionat, a inregistrarilor si a conturilor acestuia, conform legislatiei in vigoare si cerintelor finantatorului) pentru Proiectul Regional de dezvoltare a infrastructurii de apa si apa uzata din regiunea Turda-Campia Turzii, in perioada 2014-2020, Cod SMIS 2014 + 118679.Furnizorul serviciilor de audit financiar va executa proceduri specifice agreate cu privire la verificarea cheltuielilor contractului de finantare nerambursabila finantat in cadrul POIM 2014-2020. Furnizorul serviciilor de audit financiar verifica faptul ca sumele solicitate spre rambursare de catre Operatorul Regional (OR) in Cererile de rambursare pentru actiunile finantate in cadrul contractului de finantare s-au efectuat („realitatea desfasurarii”), sunt legale („legalitatea”), exacte („exactitate”) si eligibile. Perioada de implementare a “Proiectului Regional de dezvoltare a infrastructurii de apa si apa uzata din regiunea Turda-Campia Turzii, in perioada 2014-2020” se estimeaza a fi pana la 31.12.2023, dar se poate prelungi, dupa caz.Entitatea Contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari / informatiilor astfel:- cu 20 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor pentru solicitarile de clarificare primite cu cel putin 27 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor- cu 10 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor pentru solicitarile de clarificare primite in intervalul 26 - 19 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Entitatea contractanta va raspunde doar la solicitarile de clarificari adresate de operatorii economici pana la 19 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu