Contractul ce urmează a fi atribuit are ca obiect prestarea serviciilor de audit financiar (respectiv, auditarea tuturor activităţilor Proiectului, a înregistrărilor şi a conturilor acestuia, conform legislaţiei in vigoare şi cerinţelor finanţatorului) pentru "Proiectul regional de dezvoltare a infrastructurii de apă şi apă uzată din judeţul Caras-Severin, Regiunea Vest în perioada 2014 – 2020", conform Caietului de Sarcini...
Contractul ce urmează a fi atribuit are ca obiect prestarea serviciilor de audit financiar (respectiv, auditarea tuturor activităţilor Proiectului, a înregistrărilor şi a conturilor acestuia, conform legislaţiei in vigoare şi cerinţelor finanţatorului) pentru "Proiectul regional de dezvoltare a infrastructurii de apă şi apă uzată din judeţul Caras-Severin, Regiunea Vest în perioada 2014 – 2020", conform Caietului de Sarcini.
Prestatorul serviciilor de audit financiar executa proceduri specifice agreate cu privire la verificarea cheltuielilor Contractului de finanţare nerambursabila în cadrul POIM 2014-2020. Prestatorul serviciilor de audit financiar verifica faptul ca sumele solicitate spre rambursare de către beneficiarul Proiectului, Operatorul Regional (OR) S.C. AQUACARAS S.A., in Cererile de rambursare pentru acţiunile finanţate in cadrul contractului de finanţare s-au efectuat ("realitatea desfăşurării"), sunt legale ("legalitatea"), exacte ("exactitate") şi eligibile.
Activităţile contractului includ:
- Auditarea/verificarea cheltuielilor aferente sumelor plătite si solicitate spre rambursare de către Achizitor in Cererile de Rambursare pentru fiecare din activităţile desfăşurate in cadrul Contractului de finanţare si/sau evidenţiate in cereri de rambursare ca si contribuţie proprie (NFG - Non Funding Gap).
- Auditarea cheltuielilor aferente Proiectului care nu vor face obiectul unor cereri de rambursare dar care ar putea fi solicitate de către Autoritatea de Management sa fie supuse auditului pentru asigurarea unui audit integral de Proiect.
- Auditarea/Verificarea evidenţelor contabile aferente proiectului
- Auditarea/Verificarea procedurilor de achiziţii publice derulate de Achizitor în cadrul proiectului
- Întocmirea de către Prestator:
a unui raport intermediar/ lunar, corespunzător uneia sau mai multor Cereri de Rambursare întocmite de Beneficiar pe parcursul lunii respective, pentru fiecare luna următoare semnării Contractului de audit financiar al proiectului. (pentru fracţiunea de an scurs pana la semnarea contractului de audit se va întocmi un singur raport intermediar care va include toata perioada, în luni întregi, pana la semnare)
- a unui raport anual pentru fiecare an de derulare al "Proiectului regional de dezvoltare a infrastructurii de apă şi apă uzată din judeţul Caras-Severin, Regiunea Vest în perioada 2014 – 2020", conform Termenilor de Referinţa (TR);
- a unui Raport final.
Prestatorul va asigura verificarea financiar-contabilă pentru Proiectul finanţat din fonduri europene, în vederea reflectării corecte a cheltuielilor aferente operaţiunilor efectuate de către Beneficiar. Va certifica contabilitatea şi situaţiile financiare ale Proiectului conform standardelor profesionale aplicabile.
Auditorul va presta serviciile aferente contractului in conformitate cu cerinţele impuse prin documentaţia de atribuire. In Caietul de Sarcini sunt prezentate tipul activităţilor, specializarea si cantităţile minime necesare indeplinirii contractului.
Durata contractului este de 31 de luni: începând de la data atribuirii contractului / emiterii ordinelor de începere a serviciilor.
NOTĂ:
-Numărul de zile până la care Operatorii economici interesaţi pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor / candidaturilor este de 8 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor.
-Termene-limită până la care entitatea contractantă va răspunde solicitărilor de clarificare/informaţii suplimentare: 5 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor.