Proiectare şi execuţie lucrări aferente contractului CS-CL-02 "Reabilitarea şi extinderea facilitaţilor de captare, înmagazinare, de tratare apa şi a conductelor de aducţiune în Teregova", incluzând proiectarea de detaliu şi execuţia construcţiilor civile, a instalaţiilor mecanice, electrice şi automatizare, inclusiv furnizarea şi montarea echipamentelor aferente, pentru construire front de captare, construire conducta de a...
Proiectare şi execuţie lucrări aferente contractului CS-CL-02 "Reabilitarea şi extinderea facilitaţilor de captare, înmagazinare, de tratare apa şi a conductelor de aducţiune în Teregova", incluzând proiectarea de detaliu şi execuţia construcţiilor civile, a instalaţiilor mecanice, electrice şi automatizare, inclusiv furnizarea şi montarea echipamentelor aferente, pentru construire front de captare, construire conducta de aducţiune în localitatea Teregova şi construire Gospodărie de Apă.
Contractul include execuţia de lucrări de infrastructură de apă, respectiv:
-proiectarea şi execuţia de lucrări de construire pentru:
UAT Teregova
Obiect 1 – Front nou de captare (execuţia a 9 foraje cu o adâncime de H=90m, Q = 1,5 l/s/foraj) şi conducta nouă de aducţiune de la foraje la Gospodăria de Apă (Ltot = 1.550m);
Obiect 2 – Gospodărie nouă de apă: staţie de tratare apă potabilă Qtr = 11,54 l/s (deferizare – demanganizare), staţie de pompare apă potabilă, 2 rezervoare de înmagazinare V=300mc, drum de acces la gospodăria de apă şi frontul de captare (Ltot =1.250m).
În cadrul contractului sunt definite următoarele sectoare de lucrări:
- Sector 1: Execuţie front captare Teregova şi execuţie conductă de aducţiune intre frontul de captare şi Gospodăria de apă Teregova;
- Sector 2: Execuţie Gospodărie de apă Teregova
Lucrările din cadrul sectoarelor de lucrări definite mai sus se vor realiza concomitent, astfel încât la finalizarea execuţiei sectorul să fie operaţional.
Contractul include:
a) Elaborare Proiect Tehnic în conformitate cu legislaţia naţională, incluzând toate documentele necesare (memorii, desene, calcule etc.) şi orice documentaţie necesară pentru obţinerea autorizaţiei de construcţie;
b) Elaborarea documentaţiei necesare obţinerii autorizaţiilor şi avizelor necesare execuţiei;
c) Lucrări de construcţie;
d) Furnizare şi montaj utilaje şi echipamente tehnologice;
e) Testare şi punere în funcţiune;
f) Remedierea eventualelor defecte apărute în Perioada de Garanţie.
Durata de proiectare a lucrărilor (inclusiv obţinerea Autorizaţiei de Construire) este de 6 luni. Durata de execuţie a lucrărilor şi punere în funcţiune a instalaţiilor este de 15 luni (Total durată contract = 6 luni proiectare + 15 execuţie lucrări şi punere în funcţiune a instalaţilor = 21 luni).
Perioada de Garanţie este de 36 luni.
NOTE:
1. Numărul de zile până la care Operatorii economici interesaţi pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor / candidaturilor este de 19 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.
2.Termene-limită până la care entitatea contractantă va răspunde solicitărilor de clarificare/informaţii suplimentare: 11 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.