În urma analizei situaţiei existente au fost identificate ca fiind necesare următoararele lucrari împărţite pe categorii/ obiecte (pentru care au fost elaborate proiectele tehnice DTAC/ PTE/DDE):
Obiectul 1- Modernizarea si extinderea instalatiilor de tratare a aerului.
Obiectul 2:modernizarea si extinderea infrastucturii de fluide mediale.
Sub-obiect 2.1.: instalatii de distributie oxigen.
Obiect 2: modernizarea si extin...
În urma analizei situaţiei existente au fost identificate ca fiind necesare următoararele lucrari împărţite pe categorii/ obiecte (pentru care au fost elaborate proiectele tehnice DTAC/ PTE/DDE):
Obiectul 1- Modernizarea si extinderea instalatiilor de tratare a aerului.
Obiectul 2:modernizarea si extinderea infrastucturii de fluide mediale.
Sub-obiect 2.1.: instalatii de distributie oxigen.
Obiect 2: modernizarea si extinderea infrastructurii de fluide medicale.
Sub-obiect 2.22.: instalatii de distribuie gaze medicale (vacuum, aer comprimat, protoxid de azot, dioxid de carbon).
Obiectul 3: modernizarea instalatiilor electrice- instalatii pize si forta.
Obiectul 4: modernizarea instalatiilor de detectie, semnalizare si alarmare incendii- montare detectie de oxigen.
Cerinţele specifice ale lucrărilor sunt prezentate în cadrul documentatiei tehnice elaborate pentru: Creşterea siguranţei pacienţilor în structuri spitaliceşti publice prin reabilitarea, modernizarea şi extinderea instalaţiei de detecţie, semnalizare şi alarmare incendii, a infrastructurii de fluide medicale şi a instalaţiilor electrice şi de ventilare şi tratare a aerului pentru clădirea spitalului Dr.Caius Tiberiu Spârchez (Proiect nr.75/2023) şi a documentelor suport.
Devizul general prevede următoarele sume:
Capitolul 2 Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului de investitii:
-Executie lucrari, cap.2 din devizul general- 354.823,33 lei (fara TVA);
Capitolul 4 Cheltuieli pentru investiţia de bază
-Executie lucrari, pct.4.1 din devizul general- 5.689.421,68 lei (fara TVA)
-Executie lucrari, pct.4.3 din devizul general- 564.662,55 lei (fara TVA)
-Executie lucrari, pct.4.2 din devizul general- 3.648.840 lei (fara TVA)
Capitolul 5 Alte cheltuieli
Organizare de şantier
-Executie lucrari, pct.5.1.1 din devizul general- 24.707,31 lei (fara TVA)
-Executie lurari, ptct.5.1.2 din devizul general- 5,000.00 lei (fara TVA)
Total pentru prezenta procedură de achiziţie publică- 10.267.454,88 lei (fara TVA)