Servicii de proiectare constand in elaborare proiect tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, documentatia tehnica pentru obtinerea autorizatiei de construire, documentatia tehnica pentru obtinerea avizelor/ acordurilor/ autorizatiilor, conform certificat de urbanism nr.58 din 14/02/2019 si asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de executie a lucrarilor.conditie suspensiva:
Procedura de ...
Servicii de proiectare constand in elaborare proiect tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, documentatia tehnica pentru obtinerea autorizatiei de construire, documentatia tehnica pentru obtinerea avizelor/ acordurilor/ autorizatiilor, conform certificat de urbanism nr.58 din 14/02/2019 si asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de executie a lucrarilor.conditie suspensiva:
Procedura de atribuire a contractului de achizitie publica este initiata sub incidenta prezentei clauze suspensive, in sensul ca incheierea contractului de achizitie publica este conditionata de alocarea creditelor bugetare cu aceasta destinatie, semnarea contractului facandu-se cu respectarea dispozitiilor referitoare la angajarea cheltuielilor bugetare care intra sub incidenta legislatiei privind finantele publice.
Avand in vedere dispozitiile Legii nr.98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, privind achizitiile publice si HG nr.395/2016, cu modificarile si completarile ulteroare, autoritatea contractanta precizeaza ca va incheia contractul cu ofertantul declarat castigator numai in masura in care fondurile necesare achizitiei vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu aceasta destinatie. In cazul in care, indiferent de motiv, creditele bugetare nu vor fi alocate, autoritatea contractanta, dupa primirea notificarii cu privire la nealocarea finantarii, isi rezerva dreptul de a anula procedura de achizitie, in conditiile in care nu exista alta sursa de finantare, in conformitate cu prevederile art.212 alin.(1) lit.c) teza 2 din Legea nr.98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, privind achizitiile publice, fiind imposibila incheierea contractului de achizitie publica.
Ofertantii din cadrul acestei proceduri inteleg ca autoritatea contractanta nu poate fi considerata raspunzatoare pentru vreun prejudiciu in cazul anularii procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia si indiferent daca autoritatea contractanta a fost notificata asupra existentei unui asemenea prejudiciu.
Ofertantii din cadrul acestei proceduri accepta utilizarea conditiilor speciale de mai sus/ clauzei suspensive, asumandu-si intreaga raspundere in raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferii in situatia descrisa.
Operatorii economici vor transmite solicitarile de clarificari/ informatii suplimentare cu cel putin 5 zile inainte de data limita pentru depunerea ofertelor, iar raspunsul autoritatii contractante la aceste solicitari va fi transmis cu cel putin 3 zile inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor.
Modul de realizare a corespondentei intre autoritatea contractanta si ofertanti va fi online, prin intermediul SICAP, iar ,,comunicare rezultat procedura’’, se va realiza prin intermediul e-mail declatat de catre ofertanti