1. crearea unui site web de prezentare si comercializare produse apicole, complet functional si sigur pentru realizarea platilor cu cardul. Pentru aceasta activitate se va realiza un grup de lucru format din cei doi parteneri GAL,
apicultorii din grupul tinta si operatorul economic, in vederea crearii site-ului.
Site-ul web va avea urmatoarele functionalitati minime:
Vanzare de produse
Creare conturi de utilizatori
Conturi ...
1. crearea unui site web de prezentare si comercializare produse apicole, complet functional si sigur pentru realizarea platilor cu cardul. Pentru aceasta activitate se va realiza un grup de lucru format din cei doi parteneri GAL,
apicultorii din grupul tinta si operatorul economic, in vederea crearii site-ului.
Site-ul web va avea urmatoarele functionalitati minime:
Vanzare de produse
Creare conturi de utilizatori
Conturi pentru administratori
Integrare module de curierat, plata online
Posibilitate de administrare conturi
Domeniu
Certificate de securitate
Gazduire pe servere
Ip dedicat
Integrare politica GDPR
2. Crearea unui brand (elemente de identitate vizuala).
Pentru aceasta activitate se va realiza un grup de lucru format din cei doi parteneri GAL, apicultorii din grupul tinta si operatorul economic, in vederea stabilirii unor detalii cu privire la forma elementelor de identitate vizuala.
Produsul nou lansat are nevoie de un nume, ceva visual, precum faţa unei persoane pentru a fi mai uşor reţinut, şi povestea lui, la fel, pentru a fi mai uşor de reţinut. Vorbim de fapt despre identitatea vizuală a produsului nou: nume, logo, slogan, ambalaj, poziţionare sau misiune, viziune şi valori.
3. Promovarea brandului si a site-ului web
Pentru aceasta activitate se va realiza un grup de lucru format din cei doi parteneri GAL, apicultorii din grupul tinta si operatorul economic, in vederea stabilirii unor detalii cu privire la tema, misiunea si viziunea proiectului.
Activitatea de promovare va include cel putin urmatoarele:
Articole SEO / reclame (site-uri de portofoliu*)
Postări pe Facebook pentru fiecare articol (social media)
Bannere native - formate standard (site-uri web de portofoliu*)
Interviuri de conţinut video (pentru social media)
Prezentare proiect video (pentru site-urile de portofoliu*)
Videoclipuri comerciale (pentru social media şi site-uri web)
Videoclip în text / pre-rulare (pentru site-urile de portofoliu*)
Promovarea in cadrul motoarelor de căutare.
*site-urile de portofoliu ale operatorului economic
Se realizeaza o serie de articole native, cu continut relevant pentru cititorii identificati de operatorul economic, in care se povesteste despre "beneficiile mierii", "tratamente cu miere", "retete cu miere de albine" etc.
Vor fi articole tip advertorial sau tip interviu in care se va evidentia proiectul de cooperare si se vor oferi cititorilor mai multe detalii despre produsele ce pot fi gasite pe noul site dedicat.
Fiecare articol va sta o perioada pe home page, apoi va fi mutat intr-o sectiune potrivita si va ramane in arhiva site-ului pentru o perioada nedeterminata.
Toate articolele vor fi marcate cu semul P (publicitate).
Orice articol poate contine pana la 2 linkuri do-follow ce vor face trimite catre site-ul clientului.
Vor fi create o serie de bannere native pentru fiecare aticol in parte ce vor face trimitere catre articole.
Format standard: 300x600, 300x250, 970x250.
Vor fi create 3 tipuri de video-uri dedicate proiectului.
1. Video tip interviu
2. Video prezentare website
3. Spot video publicitar (pt social media)
Cele 3 video-uri realizate vor fi urcate online, pe site urile din portofoliu operatorului economic (video in text si video pre-roll).
Promovare prin motoarele de cautare web.