Servicii de proiectare și inginerie, verificare tehnică, asistența tehnică din partea proiectantului pe durata execuției lucrărilor
și execuția lucrărilor de construcții-montaj pentru obiectivul de investiții: Creșterea eficienței energetice a clădiri publice
din Județul Ialomița, pentru urmatoarele loturi:LOT 1 - ”Creșterea eficienței energetice – Liceul Tehnologic ”Alexandru Ioan
Cuza”, corp B, Slobozia”...
Servicii de proiectare și inginerie, verificare tehnică, asistența tehnică din partea proiectantului pe durata execuției lucrărilor
și execuția lucrărilor de construcții-montaj pentru obiectivul de investiții: Creșterea eficienței energetice a clădiri publice
din Județul Ialomița, pentru urmatoarele loturi:LOT 1 - ”Creșterea eficienței energetice – Liceul Tehnologic ”Alexandru Ioan
Cuza”, corp B, Slobozia”Lot II - ”Creșterea eficienței energetice – Colegiul Național ”Mihai Viteazul”, corp A, Municipiul
Slobozia”LOT III -”Creșterea eficienței energetice – Școala Gimnazială Sf. Andrei, Slobozia”LOT IV - ”Creșterea eficienței
energetice – Școala Gimnazială nr. 3, Corp C1/A, Slobozia”LOT V-” Creșterea eficienței energetice – Grădinița cu program prelungit
PITICOT, Municipiul SloboziaLOT VI -”Creșterea eficienței energetice – Grădinița cu program prelungit JUNIOR, Municipiul
Slobozia”Clauza suspensiva: Procedura de atribuire a contractului de achiziție publică este inițiată sub incidența prezentei
clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziție publică este condiționată de alocarea creditelor bugetare
cu această destinație, respectiv semnarea contractului de finantare. Semnarea contractului de achizitie publica se face cu
respectarea dispozițiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidența legislației privind
finanțele publice. Având în vedere dispozițiile Legii nr. 98/2016 privind achizițiile publice și H.G. nr. 395/2016, cu modificările
și completările ulterioare, autoritatea contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câștigător
numai în măsura în care fondurile necesare achiziției vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinație.
În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, autoritatea contractantă, după primirea notificării
cu privire la neacordarea finanțării, își rezervă dreptul de a anula procedura de atribuire, în condițiile în care nu există
o altă sursă de finanțare, în conformitate cu prevederile art. 212 alin (1) lit. c) din Legea 98/2016 cu modificările și completările
ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziție publică. Ofertanții din cadrul acestei proceduri înțeleg
că autoritatea contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de
atribuire, indiferent de natura acestuia și indiferent dacă autoritatea contractantă a fost notificată asupra existenței unui
asemenea prejudiciu. Ofertanții din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condițiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive,
asumându-și întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situația descrisă. Perioada
maxima pentru care opereaza clauza suspensiva este de 6 luni de la data aprobarii raportului procedurii.Numărul de zile înainte
de termenul-limită pentru primirea ofertelor până când ofertanții pot solicita clarificări: 18 zile.Numărul de zile calendaristice
înaintea termenului-limită de primire a ofertelor la care autoritatea contractantă va răspunde în mod clar și complet la toate
solicitările de clarificări și/sau informații suplimentare primite de la operatorii economici interesați: 11 zile.Orice solicitare
de clarificări trebuie transmisă în SEAP (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub).