Obiectul contractului care se va încheia presupune realizarea a 2 activitati şi anume:
- Activitatea 1:
- Etapa I – presupune elaborarea Documentatiile tehnice necesare in vederea obtinerii avizelor/ acordurilor/ autorizatiilor
- Etapa II – presupune elaborarea proiectului tehnic de execuţie, a detaliilor de execuţie
- Etapa III - Asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada de execuţie a lucrărilor la...
Obiectul contractului care se va încheia presupune realizarea a 2 activitati şi anume:
- Activitatea 1:
- Etapa I – presupune elaborarea Documentatiile tehnice necesare in vederea obtinerii avizelor/ acordurilor/ autorizatiilor
- Etapa II – presupune elaborarea proiectului tehnic de execuţie, a detaliilor de execuţie
- Etapa III - Asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada de execuţie a lucrărilor la obiectivul de investiţii
Activitatea 2:
- Etapa IV – Executia lucrarilor
Proiectul “Creşterea eficienţei energetice a clădirii spitalului orăşenesc “Prof. Dr. Ioan Puşcaş”, cod SMIS 116226, este cofinanţat din Fondul European de Dezvoltare Regională (FEDR), prin Programul Operaţional Regional 2014 – 2020, în baza contractului de finanţare nr. 4027/20.03.2019, încheiat cu Ministerul Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice (în calitate de Autoritate de Management) prin Agenţia de Dezvoltare Regională Nord-Vest, în calitate de Organism Intermediar ce monitorizează implementarea acestui proiect.
Prin reabilitarea cladirii spitalului se va asigura confortul in spatiile interioare necesar pentru buna desfasurare a activitatilor specifice functiunii. Se propune cresterea eficientei energetice a cladirii spitalului orasenesc din localitatea Simleu Silvaniei.
Regimul de inaltime al cladirii este S+D+P+5E
Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător dupa data în care actul aditional depus in vederea modificarii cererii de finanţare pentru cod SMIS 116226, va fi semnat.
În cazul în care, indiferent de motive, actul aditional nu va fi semnat, Autoritatea Contractantă, după primirea raspunsului, îşi rezervă dreptul de a anula procedura de atribuire, în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare, în conformitate cu prevederile art. 212 alin (1) lit. c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică.
Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înţeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu cauzat, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le- ar putea suferi în situaţia descrisă.