Servicii de proiectare şi inginerie, verificare tehnică, asistenţa tehnică din partea proiectantului pe durata execuţiei lucrărilor şi execuţia lucrărilor de construcţii-montaj pentru obiectivul de investiţii: “Creşterea eficienţei energetice – Liceul de arte Ionel Perlea, corp A-C3"
Clauza suspensiva: Procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în s...
Servicii de proiectare şi inginerie, verificare tehnică, asistenţa tehnică din partea proiectantului pe durata execuţiei lucrărilor şi execuţia lucrărilor de construcţii-montaj pentru obiectivul de investiţii: “Creşterea eficienţei energetice – Liceul de arte Ionel Perlea, corp A-C3"
Clauza suspensiva: Procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie, respectiv semnarea contractului de finantare.
Semnarea contractului de achizitie publica se face cu respectarea dispoziţiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice.
Având în vedere dispoziţiile Legii nr. 98/2016 privind achiziţiile publice şi H.G. nr. 395/2016, cu modificările şi completările ulterioare, autoritatea contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, autoritatea contractantă, după primirea notificării cu privire la neacordarea finanţării, îşi rezervă dreptul de a anula procedura de atribuire, în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare, în conformitate cu prevederile art. 212 alin (1) lit. c) din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică.
Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înţeleg că autoritatea contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă autoritatea contractantă a fost notificată asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă.
Perioada maxima pentru care opereaza clauza suspensiva este de 6 luni de la data aprobarii raportului procedurii.
Numărul de zile înainte de termenul-limită pentru primirea ofertelor până când ofertanţii pot solicita clarificări: 18 zile.
Numărul de zile calendaristice înaintea termenului-limită de primire a ofertelor la care autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet la toate solicitările de clarificări şi/sau informaţii suplimentare primite de la operatorii economici interesaţi: 11 zile.
Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub).