Feedback
I.D.: 66928396

Creşterea eficienţei energetice şi modernizarea clădirii sediului Administratiei Judeţene a Finanţelor Publice Covasna (faza D.A.L.I)

Data publicarii
09.03.22 Exista 89.280 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71314300-5
Termenul limita pentru depunere:
22.03.22
Pretul estimativ:
100.000,00 RON - 100.000,00 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1139742.pdf
  2. certificat de urbanism nr 55.pdf
  3. Formulare DALI AJFP Covasna.doc
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Pentru atingerea obiectivelor în domeniul eficienţei energetice apreciem că vor fi necesare următoarele lucrări: • izolarea termică a pereţilor exteriori; • izolarea termică a planşeului peste ultimul nivel ; • izolarea termică a intradosului planşeului peste subsol; • înlocuirea ferestrelor existente cu ferestre cu rezistenţa termică conform normelor actuale; • înlocuirea completă a corpurilor de ilumi...
Pentru atingerea obiectivelor în domeniul eficienţei energetice apreciem că vor fi necesare următoarele lucrări: • izolarea termică a pereţilor exteriori; • izolarea termică a planşeului peste ultimul nivel ; • izolarea termică a intradosului planşeului peste subsol; • înlocuirea ferestrelor existente cu ferestre cu rezistenţa termică conform normelor actuale; • înlocuirea completă a corpurilor de iluminat cu corpuri de iluminat cu eficienţă energetică ridicată şi durata mare de viaţă; • montare termostat electronic de calorifer pentru reglare temperature la 8-28° C; • refacerea izolaţiei termice a conductelor de încălzire şi apă de la subsol; • utilizarea surselor regenerabile de energie pentru prepararea apei calde de consum; Pentru modernizare se propun următoarele lucrări principale: • înlocuirea uşilor metalice de la garaje şi centrala termică cu uşi din confecţii metalice.; • reparaţii la învelitoare; • reparaţii la acoperişul terasă; • completarea instalaţiei de detectare, semnalizare şi alarmare la incendiu conform Normativului privind securitatea la incendiu a construcţiilor, Partea a III-a – instalaţii de detectare, semnalizare şi avertizare", indicative P118/3-2015; • completarea instalaţii de hidranţi interiori conform “Normativ privind securitatea la incendiu a construcţiilor, Partea a II-a – instalaţii de stingere", indicativ P118/2-2013; • lucrări de reparaţii interioare de finisaj (zugrăveli lavabile); • reparaţii pardoseli deteriorate existente din lemn de răşinoase cu schimbarea acestora cu pardoseli din lemn stratificat precum si schimbarea mochetelor in birouri, aceasta fiind deteriorata, anul montarii fiind 1997. • reabilitarea platformei electruce pentru persoanele cu dizabilitati existente pentru accesul persoanelor cu dizabilităţi locomotorii la parterul clădirii • înlocuire celor 2 ascensoare pentru persoane; • lucrări interioare de finisaj la pereţi acolo unde este cazul; • reparaţii la scări şi platforme exterioare; • înlocuire trotuar de protecţie la clădire; • alte lucrări care vor fi necesare constatate după vizitarea amplasamentului şi clădirii; • alte lucrări care se impun din punct de vedere a securităţii la incendiu prevăzute de Normativul de siguranţă la foc a construcţiilor - indicativ P118-99; Proiectantul va avea în vedere cerinţele certificatului de urbanism aferent obiectivului de investiţii si condiţionările avizelor de amplasament, dacă este cazul. Termenul limita pana la care se pot solicita clarificari este de 6 zile de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor. Termenul limita in care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare este de 3 zile, înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor. Se vor respecta prevederile art. 160 din Legea 98/2016, actualizata si ale art. 27 din Anexa la HG 395/2016 actualizata.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Creşterea eficienţei energetice şi modernizarea clădirii sediului Administratiei Judeţene a Finanţelor Publice Covasna (faza D.A.L.I) 22.03.22
Creşterea eficienţei energetice şi modernizarea clădirii sediului Administratiei Judeţene a Finanţelor Publice Covasna (faza D.A.L.I) 19.10.22
Executie lucrari "Reabilitarea termică şi eficientizarea energetică a Şcolii Gimnaziale Váradi József", din Municipiul Sfântu Gheorghe 05.08.24
Rest de Executat pentru obiectivul de investiţii “REABILITARE, MODERNIZARE SI EXTINDERE SEDIU PRIMARIE SAT DOBARLAU, COMUNA DOBARLAU, JUDETUL COVASNA"  
Rest de Executat pentru obiectivul de investiţii “REABILITARE, MODERNIZARE SI EXTINDERE SEDIU PRIMARIE SAT DOBARLAU, COMUNA DOBARLAU, JUDETUL COVASNA"  
Achiziţionare de Lucrări în cadrul proiectului "REABILITAREA TERMICA A SEDIULUI PRIMARIEI ORASULUI COVASNA"  
Elaborare proiect tehnic si executie lucrari privind obiectivul Reabilitare termică la Liceul de Artă ,,Plugor Sándor” din Municipiul Sfântu Gheorghe 30.07.19
Elaborare proiect tehnic si executie lucrari privind obiectivul Reabilitare termică la Liceul de Artă ,,Plugor Sándor” din Municipiul Sfântu Gheorghe 28.08.19
Rest de Executat pentru obiectivul de investiţii “REABILITARE, MODERNIZARE SI EXTINDERE SEDIU PRIMARIE SAT DOBARLAU, COMUNA DOBARLAU, JUDETUL COVASNA" 18.12.23
Rest de Executat pentru obiectivul de investiţii “REABILITARE, MODERNIZARE SI EXTINDERE SEDIU PRIMARIE SAT DOBARLAU, COMUNA DOBARLAU, JUDETUL COVASNA" 18.12.23